Digipööre kaubanduses ja tööstuses: millised ootused on äriklienditeeninduses?

06.04.21 Digipööre kaubanduses ja tööstuses: millised ootused on äriklienditeeninduses?

Kuula:

Kirjeldus:
Saate “Digipööre kaubanduses ja tööstuses” külalisteks on OIXIO Digital e-kaubanduse juht Mikk Maiste ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi. Räägime sellest, et me oleme harjunud teadma minuti täpsusega, millal meie toit Woltiga saabub – kas samad ootused kanduvad ka ärikliendi teenindamisele?
Millise protsessi digitaliseerimist vajaks Standard kõige rohkem ja millised on peamised takistused sellel teekonnal? Kuidas võtta maha kliendi ärevust? Millised on kiired lahendused oma kliendikogemuse ja –teenindamise lahendamiseks ja mille poole peaks pikemas perspektiivis vaatama?
Saatejuht on Hando Sinisalu.