Ärisaade > Uhhuu teenused

Ärisaade > Uhhuu teenused

Kuula:

Kirjeldus:

Kus see Merivälja tee 40 on? Ahhaa – jõuan maja ette ja seal kohe ongi parkla. Koguni 15 parkimiskohta, nagu ma hiljem kuulsin.
Hämar meediaruum.
Tegelikult on see väike ja hubane kinosaal koos suure ekraani ja mugavate istmetega. Ruumi kõige silmapaistvamaks elemendiks on kuldses raamis pilt seinal, kirjaga: “Star was born”. Maas on pehme vaip ja seinadki on ilmselt mingist heli summutavast materjalist. Märkasin seda kohe, kui oma tehnikat üles seadsin. Ruumi astub agentuur La Ecwadori omanik ja tegevjuht, Heily Aavik, käes tass kuuma kohvi. “Ma ei mäleta, kuidas sa kohvi soovisid, ilma suhkruta, jah?”.

“Ilma ja täiesti mustalt” vastan ja mõtlen, et pärast saan kohviluristamise jutu seest välja lõigata – pole hullu.
Heilyl ei ole mingit mikrofonihirmu. Maja on tema vastsündinud lapsuke ja mul on kõvasti tegemist, et saade ei veniks liiga pikaks.
Miks ikkagi ehitada uus büroohoone? Maja ise on sellele küsimusele kõige parem vastus. Kompromissitu kvaliteet ja detailiderohkus mõjuvad tänasel Tallinna ärihoonete maastikul lausa luksuslikuna. Kõige jahmatavam on stilistiline ühtsus, tunda on nii arhitekti, kui ka sisekujundaja kätt.

Investeering elukeskkonda
Nad ju elavad seal. Reklaamiagentuuri töö on üsna pingeline ja täis ootamatusi ning pikki reede õhtuid. Uskuge mind, ma tean. Reklaamiagentuuriks on seda maja natuke palju nimetada, arvestades, et ta võtab maja osast ainult poole. Majja sisenedes võiks arvata, et tegu on järjekordse uhke restorani või kohvikuga. Kohviku taga oleva fotostuudio järgi võiks arvata, et tegu on hoopis fotostuudioga, mille küljes on noobel söögikoht. Meediaruumis istudes jääb helistuudio naabrusesse ja mõlemad asuvad keldris, kuhu jõudmiseks tuleb samuti kohvikust mööduda. Saates ei jõudnud kõike mainida ja kohviku nimi on LaWe. Kontseptsiooni järgi siis stuudioköök, koolitusruum, tähistamisruum, koosolekuruum ja mida kõike veel.

Maja endale ja teistele.
See on omalaadne valdkonnakeskus, kus ruumid toimivad nii reklaamiagentuuri pesana, kui ka renditavate funktsioonidena. Alumise korruse ruume saab välja rentida ka täiesti reklaamiagentuuri mittepuutuvatele seltskondadele ja samas ka kasutada neid agentuuri tarbeks. Seega vastus küsimusele: kuidas see investeering ennast tasa teeb, peitub ruumide funktsionaalsuses.
Taustasüsteemina episoodist kuuldud LaEcwadori ruumide ajalugu annab aimu säärase maja sünnist. Selge see, et uus büroohoone ei olnud välkmõte ega ka lihtsalt üks järjekordne bürooruumide lahendus.

LaWe.
Maja välisilme järgi saan väga hästi aru, miks mainib Heily episoodis inimeste uudishimu. Usun, et Pirita elanikel on natukene kahjugi, et tegu ei ole päris avaliku ruumiga. Art deco ‘ ga vürsitatud funktsionalistlik välisarhitektuur jätab asjaliku ja kvaliteetse mulje. Büroohoone tegelikke võlusid on näha mööda Merivälja teed hoonest möödudes LaWe kohviku suurtest akendest. Kutsuvad kohvikutuled ja massiivne ukseportaal viitavad väga suure käidavusega avalikule hoonele. Nojah – omamoodi on see õige. Heily sõnade järgi tullakse sinna majja reklaamivaldkonna tegemisi tegema, kui et lihtsalt oma üheksast viieni tunde veetma.
Kõige rohkem avaldab muljet brändi ja hoone ühtsus. See pole pelgalt hoone, vaid väärtusmanifestatsioon. Hoonel on oma kindel sõnum edastada ja usun, et see jõuab ka kohale. Möödujatele ehk mitte nii kiiresti, aga bürood külastavale inimesele küll.
Logouuendus

Siin on ka blogipostitus, mis selgitab logouuenduse tagamaid.
Reklaamiagentuuride logod kipuvad ikka muutuma tihemini, kui ehk teiste valdkondade ettevõtete logod. See on ka täiesti arusaadav, sest reklaamiseltskond elab ja hingab imagoloogiat 24/7. Postitusest selgub, et maja ehitamise käigus ühtlustati logo facelift maja interjööriga, et “uus lehekülg agentuuri raamatus” oleks kõik ühes stiilis kujundatud.
Äritegu?
Jah – lihtsalt uus büroo ei oleks äritegu. Mitmetasandiliselt läbimõeldud ja statemendiga büroohoone aga küll.