Osa 4: Aasta reklaamagentuuri loovjuht: paar nädalat erakordsete tööde vormistamiseks pole piisav by Börsisupp podcast

Osa 4: Aasta reklaamagentuuri loovjuht: paar nädalat erakordsete tööde vormistamiseks pole piisav by Börsisupp podcast

Kuula:

Kirjeldus:

published on 2021-04-29T09:38:45Z

Tänases Õhtulehe majandus-podcastis „Börsisupp“ oli vaatluse all eelkõige Eesti reklaamimaastik, sest külas oli viimasel neljal aastal järjest Eesti parimaks reklaamiagentuuriks tõusnud Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius.

Sarnaselt teistele valdkondadele sai Eesti turundus- ja reklaamimaailm tugevasti koroonapandeemias tulenevate sulgemistega pihta ning toimetama tuli hakata senisest oluliselt väiksemate eelarvetega. Nikopensius rääkis, kuidas koroonakriisi alguses tuli langetada raskeid valikuid, ent tänaseks on suures plaanis normaaltegevus taastunud.

Lisaks koroonakriisile rääkisime Eesti reklaamiagentuuri igapäevatööst, Eesti reklaami hetkeseisust ning sellest, kui kaugel või lähedal me maailma parimate tasemest oleme.

Rääkisime ka hea reklaami sündimiprotsessist, loovhingede rõõmsana hoidmisest, headest klientidest, lähenevast Kuldmunast ja muust maast- ja reklaamiilmast. Saatejuht Oliver Lomp.

Head kuulamist!

Genre
Learning

License: all-rights-reserved