#29 Allan Valm “Mobi Lab ja Reality Maker loovad uut reaalsust. Kuidas neid ekspordis kasutada” by Ekspordime

#29 Allan Valm “Mobi Lab ja Reality Maker loovad uut reaalsust. Kuidas neid ekspordis kasutada” by Ekspordime

Kuula:

Kirjeldus:
Indrek Põldvee tõi podcastide tegemise Eestisse ja alustas “Hakkame tegutsema” saadet, millega ületas maagilise 100 osa piiri. Täna on tema peamiseks fookuseks ettevõtete aitamine LinkedInis. Rohkem müüki, rohkem kontakte, rohkem kasumit või siis rohkem võimalust valida endale töötajaid. Tema klientide hulgast leiab Äripäeva, TalTechi, EBS-i, Magnumi, Eesti Töötukassa, Tehnopoli, SuperAngeli ning palju teisi suuremaid ja väiksemaid ettevõtteid. 
Oma ettevõttega ei tegutse nad ainult Eestis, vaid aitavad LinkedIni potentsiaali avada rahvusvahelisel tasandil ning lisaks kodumaale on neil kliete ka Soomes, Leedus, Norras, Taanis, Saksamaal, Austrias, Ukrainas ja Ungaris. Tema kogemuste pagasist leiab ka ettevõtte müügi. 2019. aastal müüs ta edukalt 2014. aastal alustatud ettevõtte Sorry as a Service. Indreku ettevõtte moto on: ,,Üksi saad kiiremini, aga koos kaugemale,” ning nende filosoofia: ,,Kui meie kliendid kasvavad, kasvame ka meie.” 

Küsitud küsimused: 

Kellele LinkedIn sobib ja mis on seal peamised probleemid, millega kliendid teie poole pöörduvad, et oma ettevõttes ära lahendada?
Mis peaks LinkedInis korras olema, kui tahad hakata eksportima, ja kuidas kogu see protsess käib?
Kui suur on teie kui teenusepakkuja roll ja kliendi enda roll?
Peamised vead ja müüdid, mis LinkedIni ümber ringlevad?
Kas oskad ja saad välja tuua mõned case study’d, keda olete aidanud ja mis tulemusi nad on saavutanud?
Mida on su LinkedIn teenus mõnele kliendile teinud, mida sa ise ka ei oodanud?
Mis lisa programme LinkedInis kasutada?
Tasuline vs tasuta konto, millal ja kumba oleks mõistlik kasutada?
Mis on suuremad õppetunnid, mida ise olete kliendikontodega saanud?
Mida ütleksid nendele kuulajatele, kelle peas on esimene mõte “oh jumal, üks sotsmeedia platvorm veel lisaks”?
Kuidas LinkedIn oma olemuselt erineb teistest platvormidest?
Millised on head käitumise tavad LinkedInis?
Milliseid lauseid või nurki soovitad kasutada uue suhte loomise puhul ja kuidas sa seda edasi arendad?
Kas vestlused potentsiaalsete partneritega kolida e-maili peale hiljem või jätta LinkedIni? Miks?
Kas olete ka sellist asja teinud, et võtate kellegi isikliku konto enda kätte haldamiseks? Mis head/vead seal juures on?
Kas oskad öelda, kui palju kontakti loomisel mängib rolli korralik veebileht või piisab sellest, kui LinkedIni profiil on korras?
Millist tüüpi postitused LinkedInile meeldivad?
Reklaamid LinkedInis jah/ei ja kellele? Teil edulugusid?
LinkedIn business page vs eraisiku alt postitamine, kuidas ja mis teha?
Kuidas saada endale LinkedInis tagasisidesid?
Kuidas ise endale välismaiseid teenuse kliente said?
Kuidas eristute kõikidest teistest sama kategooria teenusepakkujatest ja millele rõhute?
2022 ja LinkedIn, millises suunas liigub?
Millised on need 3 asja, mida kuulaja saaks kohe ära teha seoses LinkedIn kontoga?
Kust kohast kuulaja ja vaataja saaks õppida, kui tahab LinkedIni kohta rohkem teada?
Mille kallal sa ise juhina hetkel kõige rohkem maadled seoses enda teenuse ekspordiga?

INDREK PÕLDVEE ETTEVÕTMISED:
B2B Growth: https://b2bgrowth.eu/ 
LinkedIn koolitused: https://linkedinkoolitused.ee/
LinkedIni mentorprogramm: https://linkedinkoolitused.ee/mentorprogramm 
Podcast “Hakkame tegutsema”: http://hakkametegutsema.ee/ 

TIMO ETTEVÕTMISED:
Podcast “Ekspordime”: https://ekspordime.ee/
Digiagentuur Lavii: https://lavii.ee/
Turunduslabor: https://turunduslabor.ee/

STUUDIO:
Maraton Studios: https://marathonstudios.ee/