Praktiline turunduspodcast, kus uurime edukatelt Eesti idufirmadelt, mis on nende jaoks turunduses toiminud ja mis mitte.

Turundusinspiratsiooni ja -ideid tulvil episood sellest, kuidas värbamisrakendus MeetFrank turundust teeb! Külas on Mikko Leo Selg ja Kristel Kont.
Räägime,
• Miks idufirmana välimeediat teha?
• Kuidas kliendid omavahel võistlema panna?
• Kuidas andmeid sisuloomes kasutada?
• Millised on v ä g a head dashboard’id?
Lisaks arutleme, kuidas äpis kogutud andmed turunduses tööle panna, milline võiks olla äpi ja kodulehe sünergia ning kuidas kõike seda mõõta. Head kuulamist! ♡
📈
Soovitused:
• Kristel: “Becoming a digital marketer”
• Mikko: Recode Media podcast
Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.

Podcasti “grit. | startup turunduse podcast” viimati lisatud saated
- PROMOTY. Marelle Ellen – growth hacking, Funderbeam ja rahvusvaheline bränding
- COMODULE. Reelika Maranik – keeruline toode, tõukerattabränd ja rohetehnoloogia
- WEBARX. Agnes Talalaev – SEO häkid, NLP ja veebilehe turvalisus
- BOLT FOOD. Liia Pjatakova – ülikiire kasv, turunduse skaleerimine ja kasvuraskused
- AMPLER BIKES. Ott Ilves – füüsiline toode ja no-nonsense turundus
- OUTFUNNEL. Andrus Purde – turunduse automatiseerimine, (Out)funnel ja ja mitte-mainstream meiliturunduse nõuanded
- OUTFUNNEL. Andrus Purde – B2B meiliturundus, (Out)funnel ja turunduse automatiseerimine
- KLAUS. Merily Leis – kogukonna loomine, kassi-illustratsioonid ja loomingulised ideed
- VISITING CMO. Annika Ljaš – kuidas väikese eelarvega suuri tulemusi tuua?
- VERIFF. Triin Uustalu – inimlik turundus, oluliste asjade mõõtmine ja julgus B2B-s eristuda