FRACTORY.   Andreas Velling – SEO, rahvusvaheline PR ja inseneride kõnetamine by grit.

FRACTORY.   Andreas Velling – SEO, rahvusvaheline PR ja inseneride kõnetamine by grit.

Kuula:

Kirjeldus:
Vestleme Annika Ljašiga, kes on juhtinud mitmete tehnoloogiaettevõtete turundust – näiteks Planet OS ning WePower – ning nüüd tegutseb Visiting CMO-na.
“Minu “sweet spot” keerulisemad, tihti nišika tehnoloogia tootega startupid, kellel on potentsiaal olla maailmas oma valdkonnas esimene – aga teekond selleni on tihti pikk ja keeruline,” ütleb ta ise.

Räägime:
• Kuidas ühe idufirma turundus üles ehitada?
• Millised on top 3 kanalit, mida B2B-s kasutada?
• Kuidas valida PR agentuuri? (või kas üldse?)
• Millised on parimad reklaamiformaadid LinkedInis?
• Kuidas teha meiliturundust nii, et see tulemusi tooks?

Lisaks saad saatest paar kavalat ja väga praktilist häkki, kuidas olematu eelarvega suuri tulemusi tuua. Head kuulamist!

🦊

Saates mainitud tööriistad, raamatud ja podcastid:
• Visiting CMO teenus: noontide.io
• Tweetdeck
• Eugene Schwartz “Breakthrough Advertising”
• Brian Deani blogi
• A16z (podcast)
• How I Built This by Guy Raz (podcast)
• Restart

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.