Volkswagen Grupp hakkas ohverdama, esimene on Bugatti

56. Volkswagen Grupp hakkas ohverdama, esimene on Bugatti by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Sel korral vaatame “Istmesoojenduses” otsa vangerdustele, mis toimuvad Bugattiga. Volkswagen grupp mehkeldab Horvaatia elektriautotootjaga ning mängus on ka Porsche.

Räägime ka enda ühest lemmikust kuumpärast Hyundai I30N-ist, mis saab kerge värskenduskuuri. Tavapäraselt loomulikult keskendub see suuresti välisele ilmele, kuid muutusi on oodata ka sõidudünaamikas. Suurimaks kaotajaks võib seetõttu pidada 8. põlvkonna Golf GTI-d.

Räägime ka elektriautode toetusest, mille jagamisega alustatakse ilmselt juba oktoobrikuus. Tingimused on enam-vähem samad, mis muidu, kuid ometi tekib siin küsimus. Millise elektriauto valiks endale Veli, kui talle sarnased parameetrid oleks esitatud?

Proovisõiduautoks oli Citroen C3, millel on terve hulk veidrusi kuid samas ka hea hind. Tundub justkui auto praktilisele inimesele, aga samal ajal ka auto väga mittepraktilistele inimestele. Kumb pool autost peale võiks jääda?

Lõpetuseks võtame ette Londoni näite ja mõtleme korra, kas Tallinn peab teiste linnade ämbrid kõik ise läbi kolistama või on võimalik teiste vigadest ka õppida? Mõtiskluse aluseks on Uku Tampere kirjutis ning sellele laekunud tagasiside, mis Veli eriti tigedaks ajab.