Nullist

Sotsiaalmeedia turundus alustavale ja tegutsevale ettevõttele. Saatejuhid Sven Nuum ja Teet Torim.

Nullist Podcast
Sotsiaalmeedia turundus alustavale ja tegutsevale ettevõttele.
7 – Üks nädal pärast eriolukorra väljakuulutamist
by Nullist

Koroona pandeemia on vallutanud maailma ja paljud ärid on sattunud raskustesse. 

Eesti meediakanalid teatavad aga, et teevad praegusel ajal iga päev uusi kasutajarekordeid. Samuti on Facebooki kasutatavus viimaste nädalatega tublisti kasvanud. Kuidas olukorraga kohaneda ja millele peaks turunduses hetkel tähelepanu pöörama?

Kutsusin saatesse Convertal digiturundusagentuuri tegevjuhi Fred Koppeli, et nendel teemadel lähemalt rääkida.


Nullist podcasti saadetes jagatakse kasulikku infot põhiliselt Facebooki ja Instagrami turunduse kohta. Saatejuhid annavad sulle ülevaate uutest võimalustest, parimatest praktikatest, läbiproovitud strateegiatest, aga ka ebaõnnestunud katsetustest.

Viimased saated:

  • 7 – Üks nädal pärast eriolukorra väljakuulutamist 24.03.2020
    Koroona pandeemia on vallutanud maailma ja paljud ärid on sattunud raskustesse.  Eesti meediakanalid teatavad aga, et teevad praegusel ajal iga päev uusi kasutajarekordeid. Samuti on Facebooki kasutat …
  • 6 – Facebooki reklaamid ja Google reklaamid 13.03.2020
    Külas on Facebooki reklaamide ekspert Marko Saue ja Google reklaamide ekspert Andres Ruul. Räägime nende kahe kanali võimalustest, toome praktilisi näiteid nende kasutamisest ja räägime suurimatest vi …
  • 5 – Kuidas edukalt influencer turundust planeerida 11.02.2020
    Mis on influenceri valikul kõige olulisem ja kuidas neid võimalikult efektiivselt ettevõtte turundusplaani kaasata? Kuhu suunas see maailm liigub? Saates on külas Aleks Koha, Promoty asutaja ja tegevj …
  • 4 – E-poe turunduse 3 kõige olulisemat osa 25.01.2020
    Mis peab igal e-poel paigas olema, et müük tõuseks? Enne kui hakkad uute läikivate vidinate järgi jooksma, veendu, et need 3 asja on sul korras.
  • 3 – Kuidas 200 euroga Facebookis uusi kliente leida 18.01.2020
    Räägime, kuidas iga väikeettevõte saab 200€ eelarvega Facebooki reklaamidega igapäevaselt pildis püsida ja uusi kliente leida. Ilma, et peaks igapäevaselt postitama või suurt fännibaasi kasvatama. …