Aet Bergmann

Saksa majandustund: kas Saksa kvaliteedi saavutamiseks tuleb sakslaste moodi õpetada?

18.12.20 Saksa majandustund: kas Saksa kvaliteedi saavutamiseks tuleb sakslaste moodi õpetada? Kuula: http://feeds.soundcloud.com/stream/957013816-aripaeva-raadio-181220-saksa-majandustund-kas-saksa-kvaliteedi-saavutamiseks-tuleb-sakslaste-moodi-opetada.mp3 Kirjeldus: Eestlastel on Saksamaa töökohapõhise õppe süsteemist mõndagi kõrva taha panna, leitakse seekordses „Saksa majandustunni“ saates. Nimelt kaasneb Saksamaal kutseõppe puhul suuremahuline töökohapõhine praktika kohe õppetöö alguses. Koguni 70 protsenti väljaõppest toimub töökohtadel ja vaid 30 protsenti koolides. Seejuures ei koolitata sedamoodi…

Read More

Saksa majandustund: sakslaste meeleavaldustest ei maksa liiga palju järeldada

20.11.20 Saksa majandustund: sakslaste meeleavaldustest ei maksa liiga palju järeldada by Äripäeva raadio Kuula: http://feeds.soundcloud.com/stream/934479874-aripaeva-raadio-201120-saksa-majandustund-sakslaste-meeleavaldustest-ei-maksa-liiga-palju-jareldada.mp3 Kirjeldus: Avalikult protestimine on sakslaste jaoks üsna tavapärane ja seepärast ei näita piketid koroonaviiruse ohjamise meetmete vastu tingimata seda, et inimesed on viimase piirini viidud, selgub seekordsest „Saksa majandustunnist“. Liiduvabariigid otsustasid, et plahvatuslikult kasvavate koroonajuhtumite arvu tõttu on restoranid, baarid,…

Read More

Saksa majandustund: miks sakslased oma riiki isikuandmete kogumisel vähem usaldavad?

25.09.20 Saksa majandustund: miks sakslased oma riiki isikuandmete kogumisel vähem usaldavad? Kuula: http://feeds.soundcloud.com/stream/900832024-aripaeva-raadio-250920-saksa-majandustund-miks-sakslased-oma-riiki-isikuandmete-kogumisel-vahem-usaldavad.mp3 Kirjeldus: Sakslased on isikuandmete kogumise ja kasutamise, eriti digitaalsel kujul kogumise ja kasutamise suhtes märgatavalt pelglikumad kui eestlased, selgub seekordsest „Saksa majandustunnist“. Saksamaa eluga hästi kursis olev advokaat Aet Bergmann selgitab saates, miks see nii on ning kuidas meie sellega arvestada saame….

Read More