Auto Poodcast #8. Eleporti juht Raul Potisepp: Elektriauto laadimine muutub järjest lihtsamaks

Auto Poodcast #8. Eleporti juht Raul Potisepp: Elektriauto laadimine muutub järjest lihtsamaks

Kuula:

Kirjeldus:
Järjekorras kaheksas City Motorsi jutusaade keskendub elektriautodele ja nende laadimisele. Millega peab endale elektriautot ostes arvestama ning millised on laadimisvõimalused? Ning kas pikas perspektiivis tasub see ennast ka ära? Mõtteid vahetasid City Motorsi müügijuht Jüri-Bruno Asari ja Eleporti tegevjuht Raul Potisepp.

#7 Nii palju uusi mudeleid ei ole veel meie salongis olnud

#7 Nii palju uusi mudeleid ei ole veel meie salongis olnud

Kuula:

Kirjeldus:
Paljud autotoojad üle maailma on rääkinud neid tabanud tarneraskustest, mille on tinginud olukord, et raske on leida autodele vajalikke varuosi. Selle põntsu pani sektorile koroona, mis külmutas paljud tootmised, mis oma toodanguga autotööstust toidavad. Nissan, Renault ja Dacia on imekombel sellest puutumata jäänud ja toonud kriisist hoolimata turule terve rea uusi mudeleid, mudeliuuendusi.

#6 Alan Vaht: räägime ausalt elust elektriautoga

#6 Alan Vaht: räägime ausalt elust elektriautoga

Kuula:

Kirjeldus:
Liigume üsna kiiresti selles suunas, et sisepõlemismootoritega autod muutuvad pigem vähemuseks ja nende asemele tulevad sõidumasinad, mida tõukab edasi elekter. Tuleviku autodel see elekter, kas laetakse juhtmega auto akudesse, konverteeritakse vesinikust või toodetakse väikese generaatoriga auto kapoti all.

Mercedes-Benz GLC 200

Mercedes-Benz GLC 200

Kuula:

Kirjeldus:
Kas juba isutab sõita selle imelise luksust täis 62k maksva kurjamiga? 💸 Mercedes-Benz GLC 200 d 4MATIC Coupe on midagi erilist! 💸 Minul naisena igastahes silm särab. Täielik harakas. Mehed saavad tänitada, kõik mis maksab palju, särab, luksust täis..Naistele meeldib. No, aga eluke on täis rabamist ja rügamist, kes seda luksust siis ei jumaldaks! Räägin ka ökonoomsusest ja mugavusest päris palju. Kuula, kui palju läks Tallinnas käik maksma! Ma üllatan Sind! Ma luban..
IG: @positiivnepodcast @paulalill www.paulalill.com

Sportautode turul toimub mitu olulist vangerdust

82. Sportautode turul toimub mitu olulist vangerdust

Kuula:

Kirjeldus:
“Istmesoojenduse” 82. osa puudutab mitut automaailmas toimuvat muudatust. Vihjena võib anda kaks nime – Lotus ja Renault Sport.

Lisaks räägime sellest, mida tähendab asjaolu, et väiksema CO2 näiduga autodel on madalam liisinguintress ning proovisõiduautona sõitsime ära selle aasta maailma aasta auto VW ID.4.

Opel Mokka GS Line Plus

Opel Mokka GS Line Plus

Kuula:

Kirjeldus:
Vauuu! See ja Opel?!! Jah, täielik üllataja Opel Mokka GS Line Plus 1.2 Turbo 96kW. Ja sellel pole käigukangi! Kui Sa veel seest näeksid? Mine vaata pilte Instagramist – @positiivnepodcast. Räägime disainist, hinnast ja (ebareaalsest) ökonoomsusest! Tasub kuulata ja veelgi rohekm ise sõitma minna, sest muidu Sa ei usu mind! Ilmselt, sest ma ise ka ei usuks, kui poleks oma käega katsuda saanud. 😛 Hea kiire kuulamine!
Tanel tegi ägedat sõitu ka meile, et liigub küll! 🤷🏼‍♀️🔥

Milline on ikkagi automaailma tulevik? Elekter, sisepõlemine või hoopis midagi muud?

81. Milline on ikkagi automaailma tulevik? Elekter, sisepõlemine või hoopis midagi muud?

Kuula:

Kirjeldus:
Viimased nädalad on olnud väga uudisterohked – Bolt alustas oma autorenditeenusega, näidati täiesti uut tüüpi võidusõiduautot ning avaldati uuringuid, mis näitavad, et elektriautoga elamine polegi lust ja lillepidu.

Kõik need teemad saavad selle nädala “Istmesoojenduses” luubi alla võetud ning lisaks vaatleme ka selle nädala proovisõiduautot Hyundai Kona N-Line’i.

Kõige tipuks saab kõikide uudiste valguses mõtiskletud selle üle, milline saab olema automaailma tulevik ning mida me ise ootaksime? Vastus on võrdlemisi üllatav, kuid huvitaval kombel ka konsensuslik.

Autodega tehtavad avariid ei kao kuskile.

#5 Autodega tehtavad avariid ei kao kuskile.

Kuula:

Kirjeldus:
Kindel on see, et autodega tehtavad avariid ei kao kuskile. Kuid kaovad nii öelda “plekimõlkimised”, sest esiteks on autod targemad ja suudavad aina enam teha juhtimistööd inimese eest ära, kuid põhiliselt kuna autod ei ole enam plekist.

Mõnusad automarsruudid suviseks kulgemiseks

79. Mõnusad automarsruudid suviseks kulgemiseks by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Selles “Istmesoojenduses” räägime Hyundai Stariast – mitmekülgsest sõidukist, millesse võib ehitada nii matkabussi, limusiini kui ka vesinikelemendil toimiva kaubiku.

Lisaks räägime ajakirjanike poolt välja valitud aasta autoinimesest. Valik pole just ülemäära üllatav ning see on ju tegelikult ka sümpaatne.

Pisut ka WRC-st ja seal kasutama hakatavast hübriiditehnoloogiast. Kriitikud on tagajalgadel, aga kas on hübriidsed ralliautod tõeliselt selline probleem? Mitmel juhul võib veel vastata jaatavalt.

Proovisõiduauto oli sel nädalal Kia Sorento, mis on seitsmekohaline maastur, millest õhkab ameerikalikkust. Lisaks on tegemist pistikhübriidiga. Sõidukogemus aga meenutab samamoodi USA-d.

Nädala automõtte rubriigis pakume välja paar huvitavad marsruuti autoga suviseks kulgemiseks. Nii mõnigi neist on päris linna lähedal, kuid on ka kaugemaid, eksootilisemaid valikuid.

Alfa Romeo Giulia Veloce

Alfa Romeo Giulia Veloce by Paula Podcast ⚡️ • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Alfa Romeo Giulia Veloce 280 AWD 2.0 Turbo 16V 206kW. Selles episoodis kuuled ka Giulia Veloce ja Stelvio Veloce võrdlusmomenti! Luksuslikud uued Alfa Romeo mudelid, maailmas tuntud kui luksusklassi äriautod. Autod, mida Eesti liikluses väga ei kohta – Silmapaistev!
Kuula seda episoodi ning kindlasti ka Alfa Romeo Stelvio Veloce episoodi! 🖤  Aastaid tagasi ma põlgasin millegi pärast Alfa Romeot, ma ei oska öelda, kas välimus, sisse pole ma istunud, et üldse näha seestpoolt. Aga nüüd.. Nad on suuremad, kurjemad, ülimalt luksuslikud ning mind on viimase piirini viidud, kus ma tõesti jumaldan seda autot. Küll aga siin on ka väike miinus..
Aitäh Carring AS  
www.carring.ee