COMODULE.   Reelika Maranik – keeruline toode, tõukerattabränd ja rohetehnoloogia

COMODULE.   Reelika Maranik – keeruline toode, tõukerattabränd ja rohetehnoloogia by grit.

Kuula:

Kirjeldus:
Vestleme Annika Ljašiga, kes on juhtinud mitmete tehnoloogiaettevõtete turundust – näiteks Planet OS ning WePower – ning nüüd tegutseb Visiting CMO-na.
“Minu “sweet spot” keerulisemad, tihti nišika tehnoloogia tootega startupid, kellel on potentsiaal olla maailmas oma valdkonnas esimene – aga teekond selleni on tihti pikk ja keeruline,” ütleb ta ise.

Räägime:
• Kuidas ühe idufirma turundus üles ehitada?
• Millised on top 3 kanalit, mida B2B-s kasutada?
• Kuidas valida PR agentuuri? (või kas üldse?)
• Millised on parimad reklaamiformaadid LinkedInis?
• Kuidas teha meiliturundust nii, et see tulemusi tooks?

Lisaks saad saatest paar kavalat ja väga praktilist häkki, kuidas olematu eelarvega suuri tulemusi tuua. Head kuulamist!

🦊

Saates mainitud tööriistad, raamatud ja podcastid:
• Visiting CMO teenus: noontide.io
• Tweetdeck
• Eugene Schwartz “Breakthrough Advertising”
• Brian Deani blogi
• A16z (podcast)
• How I Built This by Guy Raz (podcast)
• Restart

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.

Enelin Paas – Elu väljaspool mugavustsooni (sTARTUp Day 2020)

#73 – Enelin Paas – Elu väljaspool mugavustsooni (sTARTUp Day 2020)

Kuula:

Kirjeldus:
Enelin Paas on full-stack turundaja. Viimase viie aasta jooksul on ta külastanud rohkem kui 40. erinevat riiki, pakkudes samal ajal ettevõtetele B2B ja B2C turundus- ja müügiteenuseid. Tema kliendid paiknevad lisaks Euroopale maailma eri otstes nagu näiteks Wall Street ja Sydney.

Intervjuu on salvestatud Tartus Startup Day-l 2020.

Paula Savonen – How to create content for B2B?

How to create content for B2B?

Kuula:

Kirjeldus:
Paula Savonen from Differo was one of our loved presenters during Tallinn Marketing Week when she introduced the secrets of successful B2B content creation and content marketing. We have the luxury today to present her views to our wider audience.

What is usually most challenging in content creation for B2B audience? Bring some examples
How would you describe perfect piece of content for a B2B company? Suggested approach, length, visuals, videos etc? What criteria should it follow?
How to find right timing for content publishing?
What to prefer: quality or quantity of content in B2B?
For a successful content strategy how big volume of content is needed?
Bring a good examples about excellent strategy of content marketing for a B2B company?
Lenght of the show 27.16

B2B touchpoints / EV100 Turundusidee: rahvusvahelised kunstinäitused

B2B touchpoints / EV100 Turundusidee: rahvusvahelised kunstinäitused

Kuula:

Kirjeldus:
Natalia Penkina and Mikhail Ivanov from Unisense presented a powerful model for managing B2B touchpoints. Kadi Polli, KUMU direktor tutvustas EV100 Turundusideed ja koostöövõimalusi ettevõtetele ja kogukondadele. Saate pikkus 75.31

Community Marketing

Community Marketing by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
To introduce community marketing, Wikipedia suggested a following definition: Community marketing is a strategy to engage an audience in an active, non-intrusive prospect and customer conversation. Whereas marketing communication strategies such as advertising, promotion, PR, and sales all focus on attaining customers, Community Marketing focuses on the needs of existing customers.

How do you define Community Marketing?
What is your experience in community marketing? We all know Facebook, but what other communities could be targeted with community marketing tools? Give some good examples?
How to create a community marketing campaign? How to start? What should be considered? What are the main challenges? How to measure the results of a community marketing campaign?
What type of businesses could benefit from community marketing? Is it only a tool for B2C or B2B as well?
In what situations should community marketing be used?

Klient aitab klienti – Jaanus Reinsalu

Turundusraadio 61: Klient aitab klienti

Kuula:

Kirjeldus:
Saate külaliseks on Jaanus Reinsalu, Elioni B2B veebiarenduse juht.