TalTechi haridus lennutas vilistlase mitme kontinendi turundust juhtima

TalTechi haridus lennutas vilistlase mitme kontinendi turundust juhtima

Kuula:

Kirjeldus:
Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) podcast’i saates käis külas Bolt Foodi turundusjuht Liia Pjatakova. Turunduse spetsialiseerumisega ärinduse eriala lõpetanud Pjatakova rääkis oma armastusest numbrite ja suhtlemise vastu ning sellest, kuidas õnnestus tal leida unistuste töökoht ettevõttes, kuhu laekub keskmiselt üks CV minutis.

Digiturunduse praktikum: Bolt Foodi turunduse telgitagused

22.01.21 Digiturunduse praktikum: Bolt Foodi turunduse telgitagused

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas Bolt Foodi turundusjuht ja Aasta Turundustegu 2020 žürii liige Liia Pjatakova, kellega tuleb juttu Bolt Foodi turundamisest, sisenemisest erinevatele turgudele, turunduse protsessidest, äpist ning tulemuste mõõtmisest.
Arutletakse ka reachi ja müügi optimeerimise üle sotsiaalmeedias. Kuulajad saavad vastuse ka küsimusele, kuidas arvutada seda, kui palju sotsiaalmeedia postituse alla raha kulutada?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

BOLT FOOD. Liia Pjatakova – ülikiire kasv, turunduse skaleerimine ja kasvuraskused

BOLT FOOD.   Liia Pjatakova – ülikiire kasv, turunduse skaleerimine ja kasvuraskused

Kuula:

Kirjeldus:
Külas on Liia Pjatakova, kes ülikiire kasvu juures kindla käega Bolt Foodi turundust juhib – vähem kui pooleteist aastaga on nad toonud rakenduse turule ning lansseerinud selle 30+ linnas üle kogu maailma.

Tänases episoodis räägime,
• Kuidas ülikiire kasvu tingimustes prioriteete seada?
• Miks protsesside dokumenteerimine vajalik on?
• Kuidas juhtida turundust 15+ turul?
• Kuidas ja millise eelarvega reklaame testida?
• Mis osas konkurente jälgida või kas üldse?

Põhjalikumalt arutleme valikute langetamise, protsesside dokumenteerimise ja selle rolli üle skaleeritava kasvu juures. Head kuulamist!

🍣

• Raamatusoovitus: Daniel Ariely “Predictably Irrational”

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.

Turundustäht september 2019

Turundustäht september 2019

Kuula:

Kirjeldus:
292

Valisime koos turundustähe žüriiga (Hanno Kindel, Maris Metsala) septembris enim silmapaistnud turundusteo, kuid mainisime ka ära paar kampaaniat, kes pisut teise nurga alt silma jäid. Sellel korral kuulusid tähe kandidaatide hulka:

Viru keskuse Laikmaa kampaania Eesti Kunstimuuseum 100. juubeliks
Wolt vs Bolt Food
ERSO
Tennessee Ülikooli kiusamisvastane kampaania
Ukraina lennufirma Windrose 15. sünnipäeva printreklaam
Saadet juhib Anu-Mall Naarits.