Coca Cola

Turundustäht aprill 2019

Turundustäht aprill 2019 Kuula: https://feeds.soundcloud.com/stream/614651226-marketingi-instituut-turundusraadio-277.mp3 Kirjeldus: 277 Tänases saates valime meie turundustähe žüriiga (Karin Luiga ja Kristel Kongas) aprilli parimat turundustegu. Missugused on Sinu TOP3 ja miks? Meie kandidaadid (kandidaatide lingid leiad: https://mi.ee/turundusraadio/turundustaht-aprill-2019): Maanteeamet: Võta aega, mitte elu Helsinki lennujaam Volvo Coca-Cola Rademari influencerite kampaania Stockmann: lõpetab ühekordsete plastiktoodete müügi Tallink Shuttle: meri meid ühendab…

Read More

Brändijutud Roone Roostiga

Castos Kuula: https://episodes.castos.com/turundustund/Bra%CC%88ndijutud-Roone-Roostiga.mp3 Kirjeldus: Brändi ehitamine Kaevume sügavamalt brändiloome soppidesse ja vaatame, kuidas on see ajas muutunud. Kõigepealt üks faktiparandus: Coca Cola brändi väärtus on suurusjärk 80 miljardit eurot. Siin all ka informatiivne video, millele episoodis vihjasin. Kui Arno isaga koolimajja jõudis, olid tunnid juba alanud. Täpselt selline tunne on mul vaadates Eesti turundajaid maailmas….

Read More

Turundustäht Detsember 2018 – jõulueri

Turundustäht Detsember 2018- jõulueri Kuula: https://feeds.soundcloud.com/stream/543794937-marketingi-instituut-turundustaht-detsember-2018-joulueri.mp3 Kirjeldus: Turundustähe žürii liikmed Kristel Kongas Europark Estonia turundus- ja kommunikatsioonijuht ja Karin Luiga BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuht aitasid valida võitja nende kandidaatide hulgast: Tele2: Ühtede jaoks number, teiste jaoks inimene Tervise Arengu Instituut: Alkohol ja Depressioon UK külmutatud toodete keti Iceland Foods reklaam palmiõli vastu keelati teles,…

Read More

Generations – Martina Mangelsdorf

Turundusraadio 122: Generations Kuula: https://feeds.soundcloud.com/stream/227458859-marketingi-instituut-turundusraadio-122-generations.mp3 Kirjeldus: Martina Mangelsdorf Gaia Insights’ist Šveitsist jagab kogemusi generatsioonide-põhisest turundusest. Saade on inglise keeles. Siin on lingid kampaaniate kohta, mida saates esile toodi: Targeting Baby Boomers: https://www.youtube.com/watch?v=wxUs4u2Ile4 Targeting Gen X: https://www.youtube.com/watch?v=az5lKg4pGK8 Targeting Gen Y: https://www.youtube.com/user/congstar Targeting Gen Z: https://www.youtube.com/watch?v=IJNR2EpS0jw&list=RDIJNR2EpS0jw#t=2 Coca-Cola 1971: It’s the real thing. https://www.youtube.com/watch?v=1VM2eLhvsSM Coca-Cola 1989: Can’t beat…

Read More

Globaalne bränd – Monika Rajamäe

Turundusraadio 77: Globaalne bränd Kuula: https://feeds.soundcloud.com/stream/197757825-marketingi-instituut-turundusraadio-77-globaalne-brand.mp3 Kirjeldus: Saate külaliseks on Monika Rajamäe, Coca-Cola Balti Jookide ASi turundusjuht.

Read More