Digipööre kaubanduses ja tööstuses: laojuhtimise väljakutsetest e-kaubanduse hüppelise tõusu vaates

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: laojuhtimise väljakutsetest e-kaubanduse hüppelise tõusu vaates

Kuula:

Kirjeldus:
Saate “Digipööre kaubanduses ja tööstuses” külalisteks on Columbus Eesti digitaliseerimisekspert Toomas Olli, Smarten Logistics’i logistikajuht Hannes Oks ja Smarten Logistics’i arendusjuht Jarko Lust. Saadet juhib Hando Sinisalu.
Seekord teeme juttu Smarteni viimase aja suurimatest väljakutsetest ja sellest, kuidas neid digitaliseerimise abil lahendada.

•  Tööjõu väljakutsed – tööjõu kallidus, tööjõuvoolavus, suurenenud haiguspäevade maht;
•  Tarneahela nõuded karmistuvad, eeldatakse sama päeva tarnet ja tarnet väljastuspunktidesse;
•  Tooraine ja kauba kättesaadavus on väljakutse;
•  Ootused kolmandale osapoolele järjest kasvavad ja eeldatakse väga suurt paindlikkust;
•  Hooajalisusest tingitud mahu kasvud ja e-kaubanduse tagastuste hüppeline kasv;
•  Lao noppe efektiivsus ja kiirus – kõige suurem efektiivsuskadu on laos jalutamise aeg.

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: millised ootused on äriklienditeeninduses?

06.04.21 Digipööre kaubanduses ja tööstuses: millised ootused on äriklienditeeninduses?

Kuula:

Kirjeldus:
Saate “Digipööre kaubanduses ja tööstuses” külalisteks on Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi. Räägime sellest, et me oleme harjunud teadma minuti täpsusega, millal meie toit Woltiga saabub – kas samad ootused kanduvad ka ärikliendi teenindamisele?
Millise protsessi digitaliseerimist vajaks Standard kõige rohkem ja millised on peamised takistused sellel teekonnal? Kuidas võtta maha kliendi ärevust? Millised on kiired lahendused oma kliendikogemuse ja –teenindamise lahendamiseks ja mille poole peaks pikemas perspektiivis vaatama?
Saatejuht on Hando Sinisalu.

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: tarneahela digitaliseerimine kaubanduses parandab efektiivsust

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: tarneahela digitaliseerimine kaubanduses parandab efektiivsust

Kuula:

Kirjeldus:
Seekord on saate fookuses digitaliseerimise väljakutsed kaubanduse tarneahelas.
Räägime sellest, kuidas maailma suurimad kaupmehed Amazon ja Walmart on oma tarneahela digitaliseerinud ja kui kaugel tänane Eesti tegelikkus sellest on.
Arutlusele all on ka tooteinfo digitaliseerimine, tagastuste ja kampaaniate planeerimine kaubanduses ning digiauditi võimalused.
Külalised on Columbus Eesti kaubanduse ja logistika digitaliseerimise ärisuunajuht Piret Masing ning Jungent ja VIA3L tarneahela arendusjuht Tiina Raide, saadet juhib Hando Sinisalu.

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: digiaudit toob välja kitsaskohti, mis takistavad ettevõtte kasvu

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: digiaudit toob välja kitsaskohti, mis takistavad ettevõtte kasvu

Kuula:

Kirjeldus:
Saates “Digipööre kaubanduses ja tööstuses” on külas Swedbanki tööstusettevõtete osakonna juht Raul Kirsimäe, Saint-Gobain Glass Estonia juhataja Andi Kasak ja Columbus Eesti digitaliseerimise juhtivkonsultant Indrek Sabul.
Juttu tuleb digiauditist: milleks seda vaja on, mida digiauditi abil teada saab ja mida arvestada digiauditi tulemusel selgunud probleemide lahendamisel.
Saatejuht on Hando Sinisalu.