digivahendid

Kuidas kavandada õppija teekonda? by Diginobe

Kuidas kavandada õppija teekonda? by Diginobe Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/60473564/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-10-11%2F296411350-44100-2-717b3634cadc7.m4a Kirjeldus: Mis on õppija teekond? See on teekond, mille õppija peab läbima, alates õppimisvajaduse tuvastamisest kuni õpitu rakendamiseni. Kogemus hõlmab kõiki hetki, mida õppija kogeb, olgu see siis isiklikult, veebis või mis tahes olukorras, kus ta suhestub otseselt õppekeskkonnaga ja õpperessurssidega. Teades, milline on õppija teekond, oskad…

Read More

Miks on ligipääsetavus digiõppes oluline? by Diginobe

Miks on ligipääsetavus digiõppes oluline? by Diginobe Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/57010189/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-8-2%2F283751615-44100-2-885f3f76fd571.m4a Kirjeldus: Interaktiivsed õppematerjalid on võimalus suurendada oma õppijate kaasatust, teha materjal neile huvitavaks. Interaktiivsed õppematerjalid võivad koosneda ühest või mitmest lehest, mis võivad sisaldada teksti, pilte, heli, videot, sealhulgas screencaste, animatsioone, enesehindamise küsimusi ja muid interaktiivseid tegevusi. Saate räägime, miks interaktiivseid materjale luua ja kuidas seda…

Read More

Kuidas luua koolitaja, õpetaja isikubrändi? by Diginobe

Kuidas luua koolitaja, õpetaja isikubrändi? by Diginobe Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/57008117/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-8-2%2F283744254-44100-2-8c5dde4992155.m4a Kirjeldus: Interaktiivsed õppematerjalid on võimalus suurendada oma õppijate kaasatust, teha materjal neile huvitavaks. Interaktiivsed õppematerjalid võivad koosneda ühest või mitmest lehest, mis võivad sisaldada teksti, pilte, heli, videot, sealhulgas screencaste, animatsioone, enesehindamise küsimusi ja muid interaktiivseid tegevusi. Saate räägime, miks interaktiivseid materjale luua ja kuidas seda…

Read More

Kuidas valida digivahendit? by Diginobe

Kuidas valida digivahendit? by Diginobe Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/48325889/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-1-28%2F250952292-44100-2-13a586884eb4d.m4a Kirjeldus: Interaktiivsed õppematerjalid on võimalus suurendada oma õppijate kaasatust, teha materjal neile huvitavaks. Interaktiivsed õppematerjalid võivad koosneda ühest või mitmest lehest, mis võivad sisaldada teksti, pilte, heli, videot, sealhulgas screencaste, animatsioone, enesehindamise küsimusi ja muid interaktiivseid tegevusi. Saate räägime, miks interaktiivseid materjale luua ja kuidas seda teha.

Read More

Kuidas luua interaktiivseid õppematerjale? by Diginobe

Kuidas luua interaktiivseid õppematerjale? by Diginobe Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/45812240/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-0-7%2F241200287-44100-2-c5394d5d12e38.m4a Kirjeldus: Interaktiivsed õppematerjalid on võimalus suurendada oma õppijate kaasatust, teha materjal neile huvitavaks. Interaktiivsed õppematerjalid võivad koosneda ühest või mitmest lehest, mis võivad sisaldada teksti, pilte, heli, videot, sealhulgas screencaste, animatsioone, enesehindamise küsimusi ja muid interaktiivseid tegevusi. Saate räägime, miks interaktiivseid materjale luua ja kuidas seda teha.

Read More

Pea töötab, kui keha puhkab!

Pea töötab, kui keha puhkab! Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/41964814/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2021-9-18%2F7f2b8e96-eb1c-b465-bb96-ca5545a02da8.mp3 Kirjeldus: Sel korral räägime ergonoomikast ehk millised on soodsamaid tegevusviisid ja -vahendid, mis tagavad tegevuse võimalikult suure turvalisuse ja tõhususe.

Read More

Mikroõppimine – mis, kellele ja kuidas?

Mikroõppimine – mis, kellele ja kuidas? Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/40240572/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2021-8-13%2F218256324-44100-2-31c09110e195e.m4a Kirjeldus: Sel korral räägime mikroõppimisest, millise õppimise ja õpetamise viisiga on tegemist, kellele see sobib ja kuidas seda rakendada. Lihtne!

Read More

Kes töötavad õppedisaini projektiga?

Kes töötavad õppedisaini projektiga? Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/35343479/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2021-5-12%2F196143131-44100-2-dc56625981326.m4a Kirjeldus: Sel korral räägime õppedisainist ja arutame lahti, keda on vaja hea e-õppe kursuse loomiseks. Kas piisab vaid õppedisainerist või on vaja kedagi veel lisaks. Pakume välja üsna pika nimekirja erinevatest osapooltest, kes võivad olla seotud ühe õppedisaini projektiga.

Read More

Tekstiga või tekstita?

Tekstiga või tekstita? Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/33537470/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2021-4-15%2F186584956-44100-2-8f2705905d8e3.m4a Kirjeldus: Rääkides e-õppest rõhutame pidevalt tekstist erinevaid informatsiooni esitlemise viise – pildid, videod, infograafikud jne. Kas see tähendab, et tekst ja teksti kaudu info edastamise ei ole enam tähtis ja kas see peaks e-õppe puhul üldse ära jääma. Saates vastame küsimustele: Miks tihtipeale tahetakse tekstist e-õppes loobuda Miks siiski tekst…

Read More

Kuidas õppijaid e-õppes toetada?

Kuidas õppijaid e-õppes toetada? by Diginobe • A podcast on Anchor Kuula: https://anchor.fm/s/94fdbf8/podcast/play/30939458/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2021-3-7%2F187415c9-49e0-833b-ece2-e6fbe9406418.mp3 Kirjeldus: Saates arutame, mis on see hinnaline valuuta ehk meie andmed; kas tasuta lõunaid ehk siis tasuta tarkvara on üldse olemas, mis on tegelikult selle hind? Ka arutama, kuidas me endast teadlikult ja teadmatult jälgi maha jätame ja mida nende jälgedega võib…

Read More