Mikroõppimine – mis, kellele ja kuidas?

Mikroõppimine – mis, kellele ja kuidas?

Kuula:

Kirjeldus:
Sel korral räägime mikroõppimisest, millise õppimise ja õpetamise viisiga on tegemist, kellele see sobib ja kuidas seda rakendada. Lihtne!

Kes töötavad õppedisaini projektiga?

Kes töötavad õppedisaini projektiga?

Kuula:

Kirjeldus:
Sel korral räägime õppedisainist ja arutame lahti, keda on vaja hea e-õppe kursuse loomiseks. Kas piisab vaid õppedisainerist või on vaja kedagi veel lisaks. Pakume välja üsna pika nimekirja erinevatest osapooltest, kes võivad olla seotud ühe õppedisaini projektiga.

Tekstiga või tekstita?

Tekstiga või tekstita?

Kuula:

Kirjeldus:
Rääkides e-õppest rõhutame pidevalt tekstist erinevaid informatsiooni esitlemise viise – pildid, videod, infograafikud jne. Kas see tähendab, et tekst ja teksti kaudu info edastamise ei ole enam tähtis ja kas see peaks e-õppe puhul üldse ära jääma.
Saates vastame küsimustele:

Miks tihtipeale tahetakse tekstist e-õppes loobuda

Miks siiski tekst on vajalik?

Kuidas teksti e-õppes kasutada?

Kuidas õppijaid e-õppes toetada?

Kuidas õppijaid e-õppes toetada? by Diginobe • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Saates arutame, mis on see hinnaline valuuta ehk meie andmed; kas tasuta lõunaid ehk siis tasuta tarkvara on üldse olemas, mis on tegelikult selle hind? Ka arutama, kuidas me endast teadlikult ja teadmatult jälgi maha jätame ja mida nende jälgedega võib korda saata? Millised on need kõige tavapärasemad turvalisuse intsidendid, mis meid kõiki võivad tabada? Ja muidugi ka häid nõuandeid, kuidas ohtusid vältida ja kui halb on juba juhtunud, kuidas turvaliselt käituda?

Lükkame ümber e-õppe müüdid!

Lükkame ümber e-õppe müüdid!

Kuula:

Kirjeldus:
E-õppega käib kaasas terve hulk müüte. Näiteks see, et e-õpe on igav või siis, et e-õpe on ebaefektiivne ja sobib vaid vähestele. Lükkame need ja mitmed teised müüdid ümber ja toome näited oma e-õppimise kogemustest.

Hübriidõpe – mis see ikkagi on?

Hübriidõpe – mis see ikkagi on?

Kuula:

Kirjeldus:
Arutleme selle üle, mis on hübriidõpe ja milliste väljakutsetega me silmitsi seisame püüdes hübriidõpet läbi viia. Samuti räägime, kuidas õppijaid hübriidõppes toetada ja millised on parimad viisid hübriidõppe rakendamisel.

Kuidas kavandada veebikoosolekuid?

Kuidas kavandada veebikoosolekuid ? by Diginobe • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Saates arutame, mis on see hinnaline valuuta ehk meie andmed; kas tasuta lõunaid ehk siis tasuta tarkvara on üldse olemas, mis on tegelikult selle hind? Ka arutama, kuidas me endast teadlikult ja teadmatult jälgi maha jätame ja mida nende jälgedega võib korda saata? Millised on need kõige tavapärasemad turvalisuse intsidendid, mis meid kõiki võivad tabada? Ja muidugi ka häid nõuandeid, kuidas ohtusid vältida ja kui halb on juba juhtunud, kuidas turvaliselt käituda?

Boonussaade: Aasta digilemmikud

Boonussaade: Aasta digilemmikud

Kuula:

Kirjeldus:
Vaatame tagasi aasta 2020 digilemmikutele. Meie lemmik digivahendid – enam kasutust leidnud digivahendid, aasta kukkujad ja uued tulijad.

Kes on õppedisainer?

Kes on õppedisainer?

Kuula:

Kirjeldus:
Räägime õppedisaineri tegevusvaldkonnast ja teadmistest, oskustest, mis on selles töös vajalikud. Arutleme ka selle üle, kas koolitaja peaks olema kui õppedisainer ja millal oleks õppedisainerit vaja.

Kuidas disainida visuaalselt haaravaid õppematerjale?

Kuidas disainida visuaalselt haaravaid õppematerjale? by Diginobe • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Räägime visuaalide ja disaini kasutamisest e-õppes ja õppematerjalides üldisemalt. Anname mõnedsoovitused graafilise disaini osas ning räägime lähemalt ka visuaalsest loost ja selle positiivsest mõjust õppimisele. Ja nagu ikka jagame ka viiteid digivahenditele.