Nimed müügitahvlil. Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Nimed müügitahvlil. Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates lahkavad Dominate Sales’i juhtimiskonsultandid Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg müügiprotsessi tervikuna. Täpsemalt tuleb juttu sellest, kuidas igat müügiprotsessis olevat etappi ära kasutada nii, et tulemuseks oleks võimalikult sujuv, hea õhkkonnaga ja mõlema osapoole jaoks parima lõpptulemuseni viiv ostuteekond.
Saate jooksul saavad kuulajad vastuse järgnevatele küsimustele:
1. Mida kujutab endast hea ostuõhkkond? Miks on hea ostuõhkkonna loomine kriitilise tähtsusega ning kuidas seda luua?
2. Kas olulisem on kliendile iga hinna eest meeldida või pakkuda talle head teenust?
3. Kuidas üks ühele müügicoaching aitab Sul tuvastada müügiprotsessis olevad kitsaskohad ja viia Su müügitase uutesse kõrgustesse?
Lisaks jagab Kaspar Kuntor ühte müügitöö olulisimat oskust, mille selgeks saamine ja teadlik rakendamine garanteerib müügitulemuste kasvu!
Teooria näitlikustamiseks mängivad Kaspar ja Andres läbi ühe veidi üle pingutatud müügiolukorra ning võtavad selle hiljem ka pulkadeks lahti.
NB! Oluline õppetund on seotud just sujuva protsessi jälgimisega, mitte niivõrd toote sisulise poolega.

Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil. Andres Kiviselg: must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

04.03.21 Nimed müügitahvlil. Andres Kiviselg: must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases “Nimed müügitahvlil” saates vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte kõige värskeima liikme, kogenud müügiinimese, coachi ja treeneri Andres Kiviseljaga.
Andres on pikalt juhtinud ühte Eesti edukaimat otsemüügi tiimi ning treeninud ja koolitanud üle 40-ne Eesti müügi- ja teenindusmeeskonna. Juttu tuleb sellest, kuidas ta üldse müügini jõudis. Miks pärast üheksat aktiivset aastat müügis ta tunneb, et tema tippvorm ja suurimad saavutused on alles ees? Millised on tema 3 praktilist nõuannet olemasolevatele ja tulevastele müügijuhtidele? Mida on õpetanud talle elu Sellitis ja kuidas temast sai 30 liikmelise müügitiimi juht/treener. Saate lõpus jagab Andres praktilisi nõuandeid ja samme, mida juhid peaksid müügikäibe suurendamiseks ette võtma.
Saadet toetab Dominate Sales.

Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Nimed Müügitahvil #20: Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases “Nimed Müügitahvlil” saates vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte kõige värskeima liikme, kogenud müügiinimese, coachi ja treeneri Andres Kiviseljaga.
Andres on pikalt juhtinud ühte Eesti edukaimat otsemüügi tiimi ning treeninud ja koolitanud üle 40-ne Eesti müügi- ja teenindusmeeskonna.

Juttu tuleb sellest, kuidas ta üldse müügini jõudis. Miks pärast üheksat aktiivset aastat müügis ta tunneb, et tema tippvorm ja suurimad saavutused on alles ees? Millised on tema 3 praktilist nõuannet olemasolevatele ja tulevastele müügijuhtidele? Mida on õpetanud talle elu Sellitis ja kuidas temast sai 30 liikmelise müügitiimi juht/treener.

Saate lõpus jagab Andres praktilisi nõuandeid ja samme, mida juhid peaksid müügikäibe suurendamiseks ette võtma.

Nimed müügitahvlil: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

14.01.21 Nimed müügitahvlil: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

Kuula:

Kirjeldus:
Eelmine kord rääkisid Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist kolmest tugisambast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Tänases saates toovad nad esile ülejäänud kolm sammast. Kõigile tugevat väljakutset pakkuv 2020. aasta on näidanud, et firma arendamine on esikohal, kui tahetakse saada parimaid kättesaadavaid tulemusi. Võtke need 6 sammast omale kasutusele, putitage masinat ning teeme 2021. aastal võimsamalt kui kunagi varem!
Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi?

10.09.20 Nimed müügitahvlil: miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi?

Kuula:

Kirjeldus:
Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist jätkavad eelnevalt alustatud closingu teemat. Seekordses saates vaadatakse veel luubiga sissepoole, miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi. Suur viga, mida enamik teevad on see, et ei analüüsita kliendi EI-sid ja nad ei kuula klienti.
Saadet toetab Dominate Sales.

Mida teha, kui müügiinimene ei müü?

Nimed Müügitahvlil #15: Mida teha, kui müügiinimene ei müü? by Dominate Sales

Kuula:

Kirjeldus:
Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas:

Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm
Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha
Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste edukaks rakendamiseks.

Lähtuvalt eelnevast, tuleb lisaks teadmistele ja oskuste treenimisele tegeleda ka hirmude, piiravate uskumuste eemaldamise ning inimese motivatsiooni ja tööõnne hoidmisega. Selleks on vaja teada inimese baasväärtusi ja vajadusi, mis töötajat motiveerivad ning seejuures on oluline mõista, et erinevate inimeste puhul on need erineva tähtsusega.

Saates jagavad nõuandeid Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Rene Sieberk Dominate Salesist, kuidas kõike seda arvesse võttes müügiinimesed taas müüki tegema panna.

Nimed müügitahvlil: mida teha kui müügiinimene ei müü?

20.05.20 Nimed müügitahvlil: mida teha kui müügiinimene ei müü? by Äripäeva raadio

Kuula:

Kirjeldus:
Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas:
• Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm
• Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha
• Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste edukaks rakendamiseks.

Lähtuvalt eelnevast, tuleb lisaks teadmistele ja oskuste treenimisele tegeleda ka hirmude, piiravate uskumuste eemaldamise ning inimese motivatsiooni ja tööõnne hoidmisega. Selleks on vaja teada inimese baasväärtusi ja vajadusi, mis töötajat motiveerivad ning seejuures on oluline mõista, et erinevate inimeste puhul on need erineva tähtsusega. Saates jagavad nõuandeid Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Rene Sieberk Dominate Salesist, kuidas kõike seda arvesse võttes müügiinimesed taas müüki tegema panna.

Saadet toetab Dominate Sales.

Kuidas müüa kriisi ajal

Nimed Müügitahvlil #14: Kuidas müüa kriisi ajal.

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses saates tuleb juttu müügist kriisiajal. Silver Rooger Dominate Salesist ja Rene Sildvee ettevõttest Klienditugi jagavad kuulajatele üldiseid nõuandeid, et maailm ei ole lõppenud. Vastused saavad teiste seas küsimused: kuidas peaks praeguses olukorras klientidega suhtlema, millisena peaks kõne üles ehitama ja milline peaks olema üldine mentaliteet. Silver ja Rene räägivad asjad läbi praktiliste näidete ja kogemuste, kuidas kriisiajast võtta rohkem ning mitte olla ohvri rollis. Praegu on võimaluste aeg, kus tuleb otsida uusi võimalusi.

10 sammu kahekordse tulemuseni

Nimed müügitahvlil #13: 10 sammu kahekordse tulemuseni

Kuula:

Kirjeldus:
Saate esimene aasta on täis saanud ja selles saates teeme möödunust kiire kokkuvõtte, et mida kuulajad meie saadetest kasulikku on leidnud. Kellel selge eesmärk aastaks 2020 veel defineerimata, siis on viimane aeg see koos meie saatesarjaga paika panna.

Ühtalsi võtame kokku ka saatega paralleelselt toiminud Ambitsiooni programmi.
Neljast programmiga alustanud inimesest on alles jäänud üks, kelleks on Rain Laanemets. Rain müüb soojuspumpasid ja nendel põhinevad lahendusi. Tema müük on programmiga liitumise hetkest kasvanud 1,5 korda. Rain annab ülevaate, kuidas tal läinud on kellele ta programmi soovitab. Mis on olnud olulised mõistmised ja enesearengu verstapostid.

Saatetiim ootab kuulajate mõtteid ja soove uue hooaja teemadeks.

Saatejuhid: Silver Rooger ja Urmas Kamdron
Dominate Sales OÜ müügitreenerid

Külaline: Rain Laanemets

Lisamüük, järelteenindus ja kliendihaldus

Nimed müügitahvlil #11: Lisamüük, järelteenindus ja kliendihaldus by Dominate Sales

Kuula:

Kirjeldus:
Oleme veendunud, et kui klient on meie toodetest juba korra kuulnud ja isegi ostu sooritanud, siis tal on lihtne järgmist ostus teha. Kas see ikka on nii? Hoolimata sellest, et mitmed uuringud on tõestanud, et teie tänasele kliendile on kordades lihtsam müüa, kui uuele kliendile, siis kummalgi juhul ei soorita enamus kliente ostu ilma teie panuseta. Milline on teie ettevõtte kliendi hoidmise ja lisamüügi strateegia? Kas kulutate turunduse raha selleks, et iga kuu uusi kliente leida? Jagame teiega kõige levinumaid väärarvamusi, vigu ja nippe, kuidas oma kõige kallimat vara „klienti“ hoida!