Hea Nägemise Kool: prillid e-poest – petukaup või kiire lahendus?

21.05.2021 Hea Nägemise Kool: prillid e-poest – petukaup või kiire lahendus?

Kuula:

Kirjeldus:
Ka läätsi ning isegi prille on võimalik tellida e-poodidest, kui tead oma prilliretsepti andmeid. Samas võid halva õnne korral saada mõnest e-poest valmisprillid, mille kandmise tagajärjel hakkavad silmad kõõrdi vaatama või päikeseprillid, millel UV-kaitse sootuks puudub.
Millised on e-poodidest prillide tellimisel riskid, mida tähendavad keerulised ladinakeelsed lühendid prilliretseptil ja milliseid neist peaks iga inimene ka ise teadma, selgitavad saates Pere Optika juhatuse esimees Jaan Põrk ja optometrist Laura Tõnov. Saatejuht on virtuaalkliinik.ee ärijuht Tuuli Seinberg.

E-kaubanduse areng ja tulevik: edukate e-poodide edu saladus

18.05.21 E-kaubanduse areng ja tulevik: edukate e-poodide edu saladus

Kuula:

Kirjeldus:
Saates kuuleb intervjuud kolme eduka kaupmehega, kus tuleb juttu tellimuste kogustest, tarneaegadest, tagastamistest ning tulevikuplaanidest.

Küsimustele vastavad Rahva Raamatu e-äri juht Kalev Loog, Denim Dreami e-poe juht Kärt Kiisküla ja Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson. Vestlust juhib Hando Sinisalu.
Saate teises pooles teeb Hando Sinisalu ülevaate e-kaupluste teenindusest.

Saade on salvestatud 11. mail toimunud E-kaubanduse UX konverentsil.

Saadet toetab DPD Eesti.

Sisuturundussaade: maavarade e-pood arendab sektoris unikaalset digilahendust

09.04.21 Sisuturundussaade: maavarade e-pood arendab sektoris unikaalset digilahendust

Kuula:

Kirjeldus:
Miks on oluline ehitussektoris e-lahenduste kasutuselevõtt, kuidas on arenenud Eesti esimene täitematerjalide ja maavarade e-pood Isekallur ja millised on plaanid ettevõtte arendamiseks ja kapitali kaasamiseks, räägib saates Isekalluri juhatuse liige Erik Mesikäpp.

Isekallur on avanud võimaluse ettevõttesse investeerida. Kuuleme saates, milliseid arendusi kaasatava rahaga ellu viiakse, miks peaks seda võimalust kasutama ja miks on selleks valitud just ühisrahastusplatvorm Fundwise. Lisaks saab saatest teada, keda oodatakse investoriteks ja mida neile lubatakse.

Arutluse alla tuleb e-poe, efektiivse müügi- ja iseteeninduskeskkonna ja muude tügisüsteemide vajalikkus ning milliste sammude toel loodab Isekallur jõuda järgmisel aastal käibega 2 miljoni euroni.

Saadet juhib Mai Kroonmäe.

Sisuturundussaade. Lillepoeketi juht: e-kaubanduseks on mitmeid häid võimalusi

17.03.21 Sisuturundussaade. Lillepoeketi juht: e-kaubanduseks on mitmeid häid võimalusi

Kuula:

Kirjeldus:
Kui kauplused on olude sunnil suletud või on tegu hoopiski uudse teenusega, tuleb mängu e-kaubandus. E-kaubanduse rakendamisest ettevõttes räägib lillepoeketi Jardin tegevjuht Kaisa Moora.

Jardinil on kolm e-poodi, igaühel oma erinev eesmärk: Jardin pakub lillede kullerteenust, Plantarium taimi ja nende tarvikuid ning Metsporgand lillede püsitellimuse teenust nii ettevõtetesse kui ka kodudesse. Kuulajani toob saade ettevõtte Jardin õppetunnid ja head näited, mis e-poe loomise ja arendamise juures kasuks tulevad.

Lisaks räägime värskete piirangute mõjust lillepoodidele ning mida tuleks teha, et ebakindlates oludes äri jätkata.

Saadet juhib Mai Kroonmäe.

E-kaubanduse areng ja tulevik: muuda oma e-pood nähtavaks ja tooted leitavamaks

23.02.21 E-kaubanduse areng ja tulevik: muuda oma e-pood nähtavaks ja tooted leitavamaks

Kuula:

Kirjeldus:
Saates tuleb juttu Hansaposti turundusdirektori Maris Kivi ja Convertali partneri Taavi Raidmaga sellest, kuidas e-pood otsingus paremini nähtavaks teha.
Juttu tuleb ka tootetekstidest, investeeringust ning sellest, kuidas tarbijad tooteid e-poes otsivad. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.

E-kaubanduse areng ja tulevik: mis on oluline e-poe arendamisel silmas pidada?

03.11.20 E-kaubanduse areng ja tulevik: mis on oluline e-poe arendamisel silmas pidada?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates tuleb juttu Shoprolleri juhatuse liikme Sven Raudkivi ja Lumav Commerce arendusjuhi Margus Otsaga e-poodide arendamisest, valdkonna kuumadest sektoritest ja sellest, mis on realistlik plaan e-poe valmimiseks ning mille taha tavaliselt e-pood alguses takerdub.
Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.

Sisuturundussaade: majandustarkvara aitab e-poodide efektiivsust oluliselt tõsta

12.10.20 Sisuturundussaade: majandustarkvara aitab e-poodide efektiivsust oluliselt tõsta

Kuula:

Kirjeldus:
Koroonakriis andis e-kaubandusele suure hoo sisse, aga paljudel kaupmeestel muutusid aegunud protsessid ja IT-lahendused kiirele kasvule piduriks.

Tänases saates arutleme BCS Itera turundusjuhi Marek Maido ja ärijuhi Kätlin Piiskopiga seda, kuidas majandustarkvara aitab kaubandusettevõtetel kasvada ja globaalses konkurentsis püsida.

Saadet juhib Hando Sinisalu.

Sisuturundussaade: Halika õunu saab nüüd e-poest osta

14.09.20 Sisuturundussaade: Halika õunu saab nüüd e-poest osta

Kuula:

Kirjeldus:
Sisuturunduse saates on külas Halika õunatalu juhataja Lauri Kasvand. Räägime õunaärist ja sellega seotud väljakutsetest ja võimalustest.

Milline on Eesti õunte ekspordipotentsiaal? Kui hästi õnnestub õunu e-poes müüa? Miks on Eesti õunad Poola õuntest mitu korda kallimad?

Nendele ja paljudele teistele Hando Sinisalu esitatud küsimustele saab saates vastuse.

E-kaubanduse areng ja tulevik: mis on kasutajasõbralike e-poodide edu taga?

11.08.20 E-kaubanduse areng ja tulevik: mis on kasutajasõbralike e-poodide edu taga?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates teeme juttu kahe kõige kasutajasõbralikuma e-poega, kes räägivad, kuidas nad sinna on jõudnud ning kuidas kevadine koroona nende e-poodi mõjutas. Enda kogemust jagavad Klick Eesti IT-juht Andres Ello ja WeekendShoes.ee e-poe juhataja Marilyn Intelmann. Juttu tuleb ka e-poe arendamisest ning omnichannelist.

Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

Saadet toetab DPD Eesti.

E-kaubanduse areng ja tulevik: hästi optimeeritud e-pood müüb rohkem

14.07.20 E-kaubanduse areng ja tulevik: hästi optimeeritud e-pood müüb rohkem

Kuula:

Kirjeldus:
Saade on salvestatud E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil juunis, kus Raido Tamar SEO Partnerist analüüsis erinevaid e-poode ning tõi ettekandes välja erinevaid probleeme, kuhu e-poed takerduvad ning räägib erinevatest näidetest erinevatest valdkondadest.

Saadet toetab DPD Eesti.