Mida tähendab Joe Bideni valimisvõit automaailma valguses?

61. Mida tähendab Joe Bideni valimisvõit automaailma valguses? by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Kuigi vaidlused, millal Joe Biden presidendiks saab, on alles käimas, on see juba üpris selge. Biden on ka välja käinud oma esimesed mõtted, kuidas USA-d reformida ning see muudab märkimisväärselt ka autotööstust.

Lisaks Bideni mõjule autotööstusele arutame BMW uut kopranäoga iX elektrimaasturit, mille turunduskampaania on kõvasti poleemikat tekitanud, sest BMW on otsustanud oma põhiklientuuril lihtsalt näo täis sõimata. Miks nii?

Škoda plaanib innovatsiooni turvavööde kinnituspesade osas ning fookus on LED-tuledel, mis peaks pesade leidmise ning ka nende kinnituse kontrollimise lihtsamaks tegema. Kas see on vajalik uuendus ning mis võiks olla selle kitsaskohad?

Proovisõiduautoks oli uus Toyota Yaris hübriid, mille tugevuseks on Toyota arendustöö, nõrkadeks kohtadeks aga suurus ja hind. Kas see on ostmist väärt ning kuidas see võrdluses konkurentidega hakkama saab?

Lõpetuseks räägime ELKE esindaja Raido Rosenfeldiga uuest 7-kohalisest Toyota Highlanderist ning tähistame ELKE sünnipäeva – just 17.11.2020 täitus firmal asutamisest 30 aastat.

Auto esindusesse tagasi müümine: mida tuleks silmas pidada?

58. Auto esindusesse tagasi müümine: mida tuleks silmas pidada? by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
“Istmesoojenduses” tuleb sel korral juttu Euroopa kõige odavamast elektriautost, milleks on juba lähikuudel müügile tulev Dacia Spring.

Lisaks võtame vaatluse alla kuulujutu, mis puudutab uusi Toyotasid. Täpsemalt räägitakse, et GR ehk sportlikumat tüüpi Toyotasid sünnib juurde ning mitu uut mudelit saavad ka GR-i kirjad külge. Kas need masinad võiks jõuda ka Euroopasse?

Kui juba jutt kiiremate autode peale läks, siis tuleb rääkida ka Alpine’i ja Renault omavahelistest suhetest. Nimelt hakkavad Renault’d nüüd liikuma kohati hoopis uue brändi alla. Miks ja mida see kaasa toob?

Proovisõiduautoks oli elektriline ja tagaveoline Honda e, mis ei jäta vast kedagi külmaks. Visuaalselt pöörab auto kindlasti päid nii fännidel kui ka vastastel, kuid mida arvata selle sõiduomadustest?

Lisaks räägime ELKE esindaja Raido Rosenfeldiga uuest Toyota Yarisest ja sellest, kuidas oleks kõige mõistlikum oma esindusesse tagasi müüa ja mida sel puhul silmas tuleks pidada?

Tahate +10 probleemist lahti saada? Tegelege mõttetute piirangutega!

30. Tahate +10 probleemist lahti saada? Tegelege mõttetute piirangutega! by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses “Istmesoojenduse” osas võtame vaatluse alla PPA viiepunktilise plaani, mida Eesti liikluses parandada tahakse. Kuigi üldjoontes on kõik õige, on siiski üks probleem, mida me näeme – mõttetud kiiruspiirangud.

Lisaks räägime ka suurperede autotoetusest, mis on hetkel küll väga segane, ent siiski tänuväärne algatus. Mis masinaga suurpered end aga mõnusalt võiksid tunda?

Samuti vaatleme elektriautode laadimiskohtade direktiivi, mis nõuab, et 2025. aastast hakataks rajatama elektriautode laadimiskohti väga erinevatesse kohtadesse. Kas Eleport ja Enefit Volt juba lahendavad selle probleemi?

Meie saate toetaja ELKE esindaja Raido Rosenfeld on meil samuti külas ja räägib uuest Toyota kaubikust, millele võib rakendust leida mitmes valdkonnas. Lisaks on tal üks väga positiivne uudis, mis puudutab Toyota garantiitingimusi.

Nipinurgas räägime uue auto mootori sissesõitmisest. Kas kõik mootorid on ühe vitsaga löödud või tasub vaadata iga juhtumit eraldi? Ja kuidas veel käituda eriliste mootoritega?

Suur hübriidide ülevaade, biokütused ja elektri-Mustang

21. Suur hübriidide ülevaade, biokütused ja elektri-Mustang by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Järjekorras juba 21. “Istmesoojenduse” osas arutame elektrilise Ford Mustangi, Toyota hübriidide ja prügist toodetava biodiisli üle. Kuid see ei ole kõik!

Esmalt Neste MY 100 protsenti taaskasutatavast kütusest – Uku on seda päris pikalt proovinud ning lubab, et hakkab seda aeg-ajalt ka ise kasutama. Hind on küll kallis, kuid looduse säästmine ja kõrgem tsetaanarv on Uku hinnangul seda väärt.

Teslat meenutav elektriline Ford Mustang E-Mach on kohal. Kas tegemist on pühaduseteotusega või suudab elektriline krossover päriselt “vana hea” Mustangi jälgedes sammuda? Tehnilised andmed väidavad pigem viimast.

Kaks meest arutavad ka naiste aasta autode üle. Neid pole aga üks, vaid terve trobikond. Kas see ongi ainuõige viis, kuidas autosid hinnata?

Stuudios on meil lisaks veel üks külaline – Raido Rosenfeld ELKEst, kes räägib meiega täpsemalt hübriidajamitest ja neid kasutavatest autodest. Kuidas on hübriidid arenenud, miks on tänapäevased hübriidid paremad ja millised variandid üldse olemas on? Kõikidele nendele küsimustele saab vastuse.

Nipinurgas puudutame termostaatide teemat – kuidas saada aru, et sellega võib midagi valesti olla ja mida sellisel juhul peale hakata? Ja mis see termostaat üldse on?