“Bränd nimega sina” üliedukad rahvusvahelised tegutsejad Olesija Saue ja Evelin Org

#195 “Bränd nimega sina” üliedukad rahvusvahelised tegutsejad Olesija Saue ja Evelin Org by 🎧🎙️Podcast “Ausad mehed”

Kuula:

Kirjeldus:
Tänase saate külalised on Olesija Saue ja Evelin Org, kes on lisaks muudele tegemistele raamatu “Bränd nimega sina” autorid. Tänases saates keskendume turundamisele, iseenda paremini mõistmisele, brändi loomisele, selle säilitamisele ja kasvatamisele ning tegelikult veel paljudele teistele teemadele, mis puudutavad isiklikku brändi.

Evelini silmad paneb juba viimased viisteist aastat särama müük ja turundus. Ta usub elukestvasse õppesse ja lisaks magistrikraadile juhtimises ja turundusele täiendab ta end pidevalt erinevates valdkondades. Tema viimaseks töökohaks oli Sokos Hotels Tallinna müügi- ja turundusdirektor. Esimesel ettevõtjana tegutsemise aastal lõi ta kaks ettevõtet. Neist üks, Your Brand Up Studio, mis aitab väiksematel ja suurematel ettevõtetel õnnestuda müügis ja turunduses. Selle eriline fookus on brändingul, ent ka teistel uutel suundadel turunduses nagu identiteedi-, sisu- ja elamusturundus ning teenusedisain. Lisaks tegi ta samateemalisi koolitusi ja konsultatsioone. Teine ettevõte tegeleb Eestis ainulaadsete Estonishing Stay külaliskorteritega, mis pakuvad ühelt poolt nii luksushotelli mugavust kui teisalt Airbnb filosoofiale kohast kodusust, soojust ja külalislahkust. Kuna ta on leidnud enda jaoks kiire elutempo kõrval heaks tasakaalu hoidmise viisiks jooga, korraldab ta ka “Aeg iseendale” joogaretriite.

Teine saatekülaline Olesija on konsultant, strateeg, executive coach. Tal on rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraad ning omab Üle 10 aastast kogemust ettevõtluses. Karjääri alustas ta rahvusvahelises metallitehases personalijuhina, töötanud müügijuhina ja ka tegevjuhina. Lisaks on ta loonud nullist oma metallivahendusfirma, mis ei tundu just tavapärane naiste Äri olevat. Samuti on ta käivitanud e-poe, mis ühendas 50+ partnerit, müüs üle 5000 kliendile ja aastal 2010 võitis edukaima sotsiaalmeedia turunduja tiitli. Ta on ka juhtinud rahvusvahelist ajakirja Forbes Eesti, korraldanud konverentse ja käivitanud mitmeid edukaid sisuturunduslike projekte. Viimase viie aasta jooksul on ta konsulteerinud ja koolitanud väga palju erinevaid Eesti ja rahvusvahelisi ettevõtteid, tegelenud tegevjuhtide persoonibrändinguga ning aidanud mitmesajal ettevõttel sotsiaalmeedia abil oma eesmärke saavutada. Tema eriliseks kireks on sotsiaalne müük ehk sotsiaalmeedia võimaluste integreerimine müügiprotsessidesse.

NB! Kui tunned, et soovid “Ausad mehed” podcasti tegemisi toetada, siis saad seda teha järgnevale konto kaudu. Iga summa aitab, aitäh! Konto, millele toetust saata:

IBAN: LT123250047489114256
BIC: REVOLT21
SAAJA: Chris Kala

Ausad Mehed:
www.chriskala.com
www.ausadmehed.ee

Facebook:
www.facebook.com/podcastausadmehed/
www.facebook.com/chriskkala
www.facebook.com/elis.liivaru

Jälgi “Bränd nimega sina” naisi siit:
www.facebook.com/evelinorg
www.facebook.com/olesija.saue
www.facebook.com/brandnimegasina

Persoonibrändi erisaade

Persoonibrändi erisaade

Kuula:

Kirjeldus:
Hakkame tegutsema erisaade teema on, kas (ja miks) Eesti tegevjuhid kardavad sotsiaalmeediat?

Eesti persoonibrändingu eksperdid Olesija Saue ja Evelin Org, raaamatu Bränd Nimega Sina autorid ja Signe Ventsel, Brandmoonist arutavad kuidas persoonibränding ja sotsiaalmeedia teadlik kasutamine võiks võimendada ettevõtte ja tegevjuhi sõnumit ning tugevdada ettevõtte brändi.

Kui aktiivsed on Äripäeva Top 100 tegevjuhid sotsiaalmeedias 01:44
Milline on olukord teistes riikides Eestiga võrreldes 02:33
Kui kiiresti tasub ära investeering persoonibrändingusse 05:05
Kes on Eestis hea tugeva persoonibrändi näide 06:15
Praktilised sammud, millest võiks alustada persoonibrändi kujundamist: 16:30
Mis mõjutab ettevõtte brändisaadikute aktiivsust ja kuidas seda suurendada 30:00

Kohting ehk kliendisuhe

Turundustund

Kuula:

Kirjeldus:
Episoodi külalised on ettevõja Evelin Org ja Goal Marketing strateeg Olesija Saue. Nende poolt välja antud raamatus leidsin lõigu, mis võrdleb kliendisuhet partneri otsinguga. See kujund kõnetas mind sedavõrd, et otsustasin lahata kliendisuhtlus vs bränding teemat just Evelini ja Olesijaga.

Manifesteerimisest, oma isikliku brändi loomisest ja aastalõputaipamistest

manifesteerimisest, oma isikliku brändi loomisest ja aastalõputaipamistest

Kuula:

Kirjeldus:
17. osa, kus räägime manifesteerimisest ja spekuleerime, et kuidas see siis ikkagi toimib; miks võiks igaüks oma isikliku brändiga tegeleda; ja võtame natuke eelnevat aastat kokku, valmistudes sellega tasapisi aasta viimaseks saateks, kus teeme põhjalikumaid kokkuvõtteid lõppevast kümnendist! 

Kirjuta meile ka! Ja aastalõpusaateks oled oodatud saatma meile küsimusi, millele saaksime vastata ja oma taipamisi lõppevast
aastakümnest draamatud.podcast@gmail.com!

Grete ja Mari

Saatemärkmed: 
– Renate Keerd „Lävi“ ja „Tahe“ https://www.uusteater.ee/lavastused/lavi

– Evelin Org, Olesija Saue “Bränd nimega sina”; www.brandnimegasina.ee ja fb-grupp https://www.facebook.com/brandnimegasina/;

– Female Entrepereneur Association podcast episode 55 with Louis Luton https://femaleentrepreneurassociation.com/2019/12/making-your-business-work-through-the-ups-and-downs-with-louise-luton/

– Rhonda Byrne „The Secret“

– The Expanded Podcast with Lacy Phillips https://tobemagnetic.com/expanded-podcast

– Marie Forleo „Kõik on väljamõeldav“

Head kuulamist!