Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Nimed Müügitahvili #21: Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates lahkavad juhtimiskonsultandid Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg müügiprotsessi tervikuna.

Täpsemalt tuleb juttu sellest, kuidas igat müügiprotsessis olevat etappi ära kasutada nii, et tulemuseks oleks võimalikult sujuv, hea õhkkonnaga ja mõlema osapoole jaoks parima lõpptulemuseni viiv ostuteekond.

Saate jooksul saavad kuulajad vastuse järgnevatele küsimustele:
1. Mida kujutab endast hea ostuõhkkond? Miks on hea ostuõhkkonna loomine krtiitilise tähtsusega ning kuidas seda luua?
2. Kas olulisem on kliendile iga hinna eest meeldida või pakkuda talle head teenust?
3. Kuidas üks ühele müügicoaching aitab Sul tuvastada müügiprotsessis olevad kitsaskohad ja viia Su müügitase uutesse kõrgustesse?

Lisaks jagab Kaspar Kuntor ühte müügitöö olulisimat oskust, mille selgeks saamine ja teadlik rakendamine garanteerib müügitulemuste kasvu!

Teooria näitlikustamiseks mängivad Kaspar ja Andres läbi ühe veidi üle pingutatud müügiolukorra ning võtavad selle hiljem ka pulkadeks lahti.
NB! Oluline õppetund on seotud just sujuva protsessi jälgimisega, mitte niivõrd toote sisulise poolega.

Nimed müügitahvlil. Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Nimed müügitahvlil. Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates lahkavad Dominate Sales’i juhtimiskonsultandid Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg müügiprotsessi tervikuna. Täpsemalt tuleb juttu sellest, kuidas igat müügiprotsessis olevat etappi ära kasutada nii, et tulemuseks oleks võimalikult sujuv, hea õhkkonnaga ja mõlema osapoole jaoks parima lõpptulemuseni viiv ostuteekond.
Saate jooksul saavad kuulajad vastuse järgnevatele küsimustele:
1. Mida kujutab endast hea ostuõhkkond? Miks on hea ostuõhkkonna loomine kriitilise tähtsusega ning kuidas seda luua?
2. Kas olulisem on kliendile iga hinna eest meeldida või pakkuda talle head teenust?
3. Kuidas üks ühele müügicoaching aitab Sul tuvastada müügiprotsessis olevad kitsaskohad ja viia Su müügitase uutesse kõrgustesse?
Lisaks jagab Kaspar Kuntor ühte müügitöö olulisimat oskust, mille selgeks saamine ja teadlik rakendamine garanteerib müügitulemuste kasvu!
Teooria näitlikustamiseks mängivad Kaspar ja Andres läbi ühe veidi üle pingutatud müügiolukorra ning võtavad selle hiljem ka pulkadeks lahti.
NB! Oluline õppetund on seotud just sujuva protsessi jälgimisega, mitte niivõrd toote sisulise poolega.

Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

14.01.21 Nimed müügitahvlil: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

Kuula:

Kirjeldus:
Eelmine kord rääkisid Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist kolmest tugisambast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Tänases saates toovad nad esile ülejäänud kolm sammast. Kõigile tugevat väljakutset pakkuv 2020. aasta on näidanud, et firma arendamine on esikohal, kui tahetakse saada parimaid kättesaadavaid tulemusi. Võtke need 6 sammast omale kasutusele, putitage masinat ning teeme 2021. aastal võimsamalt kui kunagi varem!
Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

08.10.20 Nimed müügitahvlil: kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

Kuula:

Kirjeldus:
„Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist sellest, kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?

Saatejuhid jagavad elulisi näiteid, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi tagavad piisavas arvus täitmise, loovad ka kordades paremad eeldused tulemuste saavutamiseks!

Vaadatakse üle 3 müügijuhtimise sammast, mis aitavad müügimeeskonnal püsivalt kõrget tulemust luua.

Räägitakse ka töötajate uskumusest tootesse ning sellest, kuidas seda parandada ja mis juhtub, kui seda ei parandata?

Eriti väärtuslik kuulamine on see neile, kes tahavad luua paremat süsteemi või pole olemasoleva olukorraga rahul.

Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi?

10.09.20 Nimed müügitahvlil: miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi?

Kuula:

Kirjeldus:
Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist jätkavad eelnevalt alustatud closingu teemat. Seekordses saates vaadatakse veel luubiga sissepoole, miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi. Suur viga, mida enamik teevad on see, et ei analüüsita kliendi EI-sid ja nad ei kuula klienti.
Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: kuidas lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?

13.08.20 Nimed müügitahvlil: kuidas lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?

Kuula:

Kirjeldus:
“Nimed müügitahvlil” 10. saates käsitleti closingu põhimõtteid ja tutvustati esmast kahte closingut. Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist lähevad nüüd konkreetsemaks ja vaatavad, mida teha levinud edasilükkamistega. Oluline on siinjuures ära tabada, millal on tegemist argumendi versus ettekäändega ja kuidas siis ka vastavalt läheneda.

Saatejuhid vaatavad ja lahendavad kolm näidiskaasust ning seejärel uurivad enamlevinumaid piiravaid uskumusi ning hirme. Saates pakuvad nad ka võimalike strateegiaid nende tuvastamiseks, eesmärgiga need eemaldada ning aidata kliendil jõuda otsuseni.

Mida teha, kui müügiinimene ei müü?

Nimed Müügitahvlil #15: Mida teha, kui müügiinimene ei müü? by Dominate Sales

Kuula:

Kirjeldus:
Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas:

Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm
Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha
Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste edukaks rakendamiseks.

Lähtuvalt eelnevast, tuleb lisaks teadmistele ja oskuste treenimisele tegeleda ka hirmude, piiravate uskumuste eemaldamise ning inimese motivatsiooni ja tööõnne hoidmisega. Selleks on vaja teada inimese baasväärtusi ja vajadusi, mis töötajat motiveerivad ning seejuures on oluline mõista, et erinevate inimeste puhul on need erineva tähtsusega.

Saates jagavad nõuandeid Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Rene Sieberk Dominate Salesist, kuidas kõike seda arvesse võttes müügiinimesed taas müüki tegema panna.

Nimed müügitahvlil: mida teha kui müügiinimene ei müü?

20.05.20 Nimed müügitahvlil: mida teha kui müügiinimene ei müü? by Äripäeva raadio

Kuula:

Kirjeldus:
Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas:
• Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm
• Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha
• Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste edukaks rakendamiseks.

Lähtuvalt eelnevast, tuleb lisaks teadmistele ja oskuste treenimisele tegeleda ka hirmude, piiravate uskumuste eemaldamise ning inimese motivatsiooni ja tööõnne hoidmisega. Selleks on vaja teada inimese baasväärtusi ja vajadusi, mis töötajat motiveerivad ning seejuures on oluline mõista, et erinevate inimeste puhul on need erineva tähtsusega. Saates jagavad nõuandeid Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Rene Sieberk Dominate Salesist, kuidas kõike seda arvesse võttes müügiinimesed taas müüki tegema panna.

Saadet toetab Dominate Sales.

Miks me põrume või loobume müügitööst?

Nimed müügitahvlil #12: Miks me põrume või loobume müügitööst?

Kuula:

Kirjeldus:
Miks me põrume müügitöös? Mis on need kriitilised komponendid ja tegurid, mis määravad ära inimestele, et müügitöö ei ole minu jaoks? Miks on vaja jätta kalendrisse “buffer” aega? Inimestena me ei pühendu, me proovime mõnda asja natukene ja kui see hästi välja ei tule, viskame püssi põõsasse.  Me meeletult ülehindamine, mida me suudame saavutada 1-2 aastaga ja alahindame, mida võiksime teha samal alal 10-20 aastaga. Miks meil on nii raske jõuda eesmärkideni, aastast aastasse lükkame neid edasi ning lõpuks loobume?

Eetris Silver Rooger ja Kaspar Kuntor