Uued korterid ja ridamajad ootavad hinnatud piirkondades omanikke

Uued korterid ja ridamajad ootavad hinnatud piirkondades omanikke

Kuula:

Kirjeldus:
Eco Advice Kinnisvara tegevjuht rääkis ettevõtte täpsematest tegevussuundadest, värskematest arendusprojektidest ja sellest, kuidas langetada otsus kvaliteetse eluaseme valimisel uusarendusse

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: digitaliseerimise projektis tuleb endale jätta ajapuhver

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: digitaliseerimise projektis tuleb endale jätta ajapuhver

Kuula:

Kirjeldus:
Saate “Digipööre kaubanduses ja tööstuses” külaliseks on Kulinaaria OÜ juht Andres Heinver.

Saates tuleb juttu sellest, miks võttis Kulinaaria ette tootmise laiendamise? Kuidas nägi välja digitaliseerimise ja robotiseerimise protsess? Kuidas on hinnatud investeeringute tasuvust ja mis alusel otsuseid tehtud? Kas võidud on ainult rahalised või ka kaudsemad? Mis on olnud suurimad õpetunnid digitaliseerimise teekonnal ning kuidas Andres Heinver juhina selles protsessis arenenud on?
Saadet juhib Hando Sinisalu.

Pardiralli annab abivajavatele peredele ja lastele lootust

Pardiralli annab abivajavatele peredele ja lastele lootust

Kuula:

Kirjeldus:
Pardiralli on Eesti Vähihaigete Laste Vanemate Liidu ellu kutsutud heategevuslik üritus, mille eesmärk on suurendada teadlikkust vähihaigete laste ja nende vanemate olukorrast ning kutsuda inimesi ja ettevõtteid neid toetama.

Digipööre kaubanduses ja tööstuses: millised ootused on äriklienditeeninduses?

06.04.21 Digipööre kaubanduses ja tööstuses: millised ootused on äriklienditeeninduses?

Kuula:

Kirjeldus:
Saate “Digipööre kaubanduses ja tööstuses” külalisteks on Columbus Eesti e-kaubanduse juht Mikk Maiste ja AS-i Standard arendusjuht Vegerd Veskimägi. Räägime sellest, et me oleme harjunud teadma minuti täpsusega, millal meie toit Woltiga saabub – kas samad ootused kanduvad ka ärikliendi teenindamisele?
Millise protsessi digitaliseerimist vajaks Standard kõige rohkem ja millised on peamised takistused sellel teekonnal? Kuidas võtta maha kliendi ärevust? Millised on kiired lahendused oma kliendikogemuse ja –teenindamise lahendamiseks ja mille poole peaks pikemas perspektiivis vaatama?
Saatejuht on Hando Sinisalu.

Mida peab koroona kiirtestide kohta teadma?

Mida peab koroona kiirtestide kohta teadma?

Kuula:

Kirjeldus:
Koroona kiirtestid on muutunud nii ettevõtetele kui ka eraisikutele kättesaadavaks, kuid põhjustavad samal ajal paljudes inimestes segadust. Milliseid testimisvõimalusi on olemas ja mis on erinevate testide eelised?

Kes proovib pandimajas koera pantida?

Kes proovib pandimajas koera pantida?

Kuula:

Kirjeldus:
Luutar pandimajad alustasid väikese pereettevõttena ning on nüüdseks kasvanud 17 esindusega üle-Eestiliseks pandimajade ketiks. Peatselt avatava 18. esinduse
avamise puhul käis tegevjuht Ljubov-Luule Emmar Luup stuudios rääkimas ettevõtte ajaloost ja tulevikust.

Rohelised eelistused teevad võidukäiku ka investeerimises

Rohelised eelistused teevad võidukäiku ka investeerimises

Kuula:

Kirjeldus:
Finantsmaailmas liigub trend roheliste ja jätkusuutlike lahenduste poole, mis ennustab oma pensioni rohefondidesse investeerinud inimestele tulevikus suurt kasu. Saates on külas LHV Varahalduse juhatuse liige ja roheliste pensionifondide fondijuht Joel Kukemelk.

Heinar Põldma: meie eesmärk on, et klient lahkuks kauplusest rõõmsamana kui ta sinna sisenes

Heinar Põldma: meie eesmärk on, et klient lahkuks kauplusest rõõmsamana kui ta sinna sisenes by 🎙️”Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis”

Kuula:

Kirjeldus:
Käesolev episood on valminud Hea Teeninduse Kuu egiidi all koostöös kampaaniaga Kiida Teenindajat. Minu seekordseks vestluskaaslaseks on Põldma Kaubanduse juht ja omanik Heinar Põldma. Põldma Kaubandus on üle 26-aastase ajalooga Eesti ettevõte, mis tegutseb jaekaubanduse valdkonnas terves Baltikumis – Eestis, Lätis, Leedus, ja ka Poolas. Tegemist on rahvusvaheliselt tuntud ja tunnustatud teksa- ja rõivakollektsioone pakkuvate brändide maaletoojaga, kes 2014. aastal tuli edukalt turule oma Denim Dream brändiga. Ja mitte vähemolulisem – Põldma Kaubanduse poodides saad alati rõõmsameelse, hooliva ja personaalse teeninduse osaliseks. See ei ole pelgalt sõnakõlks, Põldma Kaubanduse teenindajad on eelnevatel aastatel noppinud mitmeid kõrgeid kohti Hea Teeninduse Kuu raames läbiviidaval Parim Teenindaja Konkursil. Heinariga räägime nii tema enda äri kasvatamisest, juhiks olemisest kui ka teeninduskultuurist, mis üheks olulisemaks nurgakiviks äri edendamisel on olnud.

“Meie edu üheks vaieldamatuks aluseks on kõrge teeninduskultuur. Tugev soov muuta iga kliendikogemus rõõmsaks, on välja kasvanud meie enda töötajate seast. Alates meie esimesest kauplusest, kus ma ka ise müüja olin, oleme teeninduskvaliteedi nii enda põhiväärtustesse kui ka igapäevasesse praktikasse juurutanud. Oluline ei ole pelgalt, kui palju sa müüd, vaid ikkagi kõige alus on, kuidas sa müüd. Me valime inimesi, kes soovivad teisi aidata, luua selleks hea õhkkond ja teha nende elu rõõmsamaks. See on ka põhjus, miks meie töötajate valiku esmane kriteerium on, et ta oleks meeldiv, sõbralik inimene. Ja loomulikult on oluline, et müüjana pead sa suutma luua hea kontakti kliendiga ja hoida meeldivat vestlust üleval. Need omadused ja oskused on minu arvates kõige vundamendiks. Kui sa ei ole meeldiv ja sõbralik inimene, siis seda muuta on väga raske. Kõike muud saab muuta, aga oma isiksust ja loomuomaseid iseloomujooni on raske kui mitte võimatu muuta. Kui sul ei ole seda sisemist soovi teist aidata, teist teenindada, teisele rõõmu valmistada, siis sealt edasi müüjana edukalt toimetada on praktiliselt võimatu. Meie eesmärk on, et kui klient tuleb kauplusesse, siis ta lahkub kauplusest rõõmsamana kui ta sinna tuli.” – Heinar Põldma

MTÜ Balti Keskkonnafoorum aitab kodus tervislikke valikuid teha

MTÜ Balti Keskkonnafoorum aitab kodus tervislikke valikuid teha

Kuula:

Kirjeldus:
Ohtlikud ained on meie kodudes üldlevinud, kuid teadlikke valikuid tehes on siiski võimalik nendega kokkupuudet vältida. Asjast räägib lähemalt Kai Klein MTÜ-st Balti Keskkonnafoorum.

Sisuturundussaade: lähiajal on kauplustes oodata tehnoloogilisi uuendusi

18.01.21 Sisuturundussaade: lähiajal on kauplustes oodata tehnoloogilisi uuendusi

Kuula:

Kirjeldus:
Jaekaubanduse tehnoloogia ettevõtte StrongPoint Eesti haru juht Priit Peterson räägib saates, milliseid tehnoloogilisi uuendusi on kauplustes lähitulevikus oodata ning kuhu suunas ostleja kasutajakogemus liigub.

Saates keskendutakse ostleja elu mugavamaks muutvatele uutele lahendustele, mille hulka kuuluvad näiteks iseteeninduskassad, nutikärud ja toidukapid. Olulisemad märksõnad on turvalisus, kiirus, kontaktivabadus ja automatiseeritus. Lisaks saame ülevaate, kuidas mõjus kaubandustehnoloogia valdkonnale 2020. aasta kriis.

Saadet juhib Mai Kroonmäe.