Infopankur: kommunikatsioon on tõhusaim viis võlgade sissenõudmiseks

Infopankur: kommunikatsioon on tõhusaim viis võlgade sissenõudmiseks

Kuula:

Kirjeldus:
Infopankuri saade räägib seekord sündmuste ahelast, mille käigus muutuvad võlad tarnijatele maksehäireteks ja inkassovõlgadeks. Samuti uurib Infopankur, kuidas on võla- ja inkassomaailm 20 aastaga muutunud ning miks suhtlemine on parim viis võlgade sissenõudmiseks.
Kuidas võlgu jäämist ja võlausaldajaks saamist vältida, räägivad taust.ee konsultant Jaan Kurvet (paremal) ja advokaadibüroo PriceWaterhouseCoopers Legal juhtivpartner Viljar Kähari (vasakul). Saadet juhib Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.

Suhtekorraldus ja kommunikatsioon muusikatööstuses – Ingrid Kohtla & Liina Tammepõld

Suhtekorraldus ja kommunikatsioon muusikatööstuses – Ingrid Kohtla & Liina Tammepõld

Kuula:

Kirjeldus:
Musapäevikus on külas kommunikatsioonijuht ja popkultuuri uurija Ingrid Kohtla (Shiftworks) ning vabakutseline muusikakommunikatsiooni ja -turunduse spetsialist Liina Tammepõld. Episoodis selgub, mida pidada silmas artistiga seonduvate uudiste ja muusikasündmuste kommunikeerimisel, kuidas läheneda kriisiolukordadele ja mis on olnud saatekülaliste suurimad apsud. Samuti saavad vastatud paljud teised, muusikatööstuse kommunikatsiooniga seonduvad küsimused.
#communications, #ingridkohtla, #liinatammepõld, #liisalahtmets, #marketing, #musapäevik, #music, #musicpr, #muusika, #muusikatööstus, #pr

MAREK UNT.   PR, (kriisi)kommunikatsioon ja oma sõnumi leidmine

MAREK UNT.   PR, (kriisi)kommunikatsioon ja oma sõnumi leidmine

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on Marek Unt, kes aitab idufirmadel ja tehnoloogiaettevõtetel end kuuldavaks teha.
Kuni eelmise aastani tegutses Marek Bolti kommunikatsioonidirektorina ning enne seda juhtis Euroopa tasemel Wise-i meediasuhteid – ehk suuresti räägime just nende kahe ükssarviku näitel!

• Kuidas leida üles oma võtmesõnum(id)?
• Kui oluline on n-ö “suurem missioon”?
• Kas ja miks end konkurentidele vastandada?
• Kuidas planeerida PR eelarvet?
• Kas ja milliste tööriistade abil PR-i mõõta?

Põhjalikumalt arutleme kriisikommunikatsiooni teemal – kuidas selleks valmistuda ja millal on targem vaikida, lahkame PR tööriistade maastikku ja transferwiseilike stunt’ide tegemise vajalikkust. Head kuulamist! ♡

📃

Soovitused:

• Start-Up PR 102 by Marek Unt
• Sifted.eu uudiskiri
• “The Ministry for the Future”
• Julian Shapiro

Mainitud tööriistad:

• Onclusive
• Cision
• Signal.ai
• Station.ee
• Mention (pigem sotsiaalmeedia jaoks)
• Tweetdeck (Twitteri jaoks)

Kirjutamiseks:
• Notion
• Bear
• Roam research

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.

Omaväravad ja must valgeks – Getulioga on kõik ja peeglisse peab vaatama!

106. saade: Omaväravad ja must valgeks – Getulioga on kõik ja peeglisse peab vaatama! by Pikk ette (ja ise järele)

Kuula:

Kirjeldus:
Soccernet.ee taskuhäälingu “Pikk ette (ja ise järele)” värske osa keskendub viimase nädala kõige põletavamale teemale ehk Fredo Getulio Aurelio jälkustele.

Getulio tegemised ja põhjendused, Mia Belle Trisna, Birgit Tikk, Robert Sarv, Nõmme Kalju FC, Kuno Tehva, kommunikatsioon, omaväravad, karistused ning muu – kõigest sellest tuleb juttu.

Saate teises pooles vaatame tagasi Premium liiga hooaja algusele – mida nägime? Juttu tuleb nii toimunud kui toimumata kohtumistest. Saate tegid Kasper Elissaar, Rasmus Voolaid ja Kristjan Jaak Kangur.

Infokorratus – mis see on, miks see ohtlik on ning mida sellega ette võtta?

Infokorratus – mis see on, miks see ohtlik on ning mida sellega ette võtta? by Arvamusfestival

Kuula:

Kirjeldus:
Infotarbimise harjumuste muutumine on toonud kaasa uue nähtuse – infokorratuse –, mille tuntuimaks sümptomiks on valeuudiste levik. See on kiirete tehnoloogiliste ja ühiskondlike muutuste kõrvalnäht. Väärinfo või valeuudiste levik pole tihtipeale pelgalt süütu vähesest süvenemisest tekkinud eksimus, vaid teadlik mõjutustegevus eesmärgiga teenida isiklikku, poliitilist või majanduslikku kasu. Inforünnakud on üks populaarsemaid tööriistu, mida autoritaarsed valitsused, aga üha enam ka erinevad huvigrupid oma eesmärkide saavutamiseks kasutavad. Teema tõstatus teravalt rahvusvahelise üldsuse teadvusse 2014. aastal, mil Venemaa annekteeris Krimmi ning alustas sõjategevust Ida-Ukrainas. Füüsilises ruumis toimuvat saatis intensiivne lahing inforuumis. Desinformatsioonil ja teistel inforünnakute taktikatel on selge mõju paljude riikide julgeolekupoliitilisele mõtlemisele ja käitumisele, aga ka inimeste turvatundele. Kaitseministeeriumi viimase avaliku arvamuse uuringu kohaselt tajuvad Eesti inimesed väärinfo ja valeuudiste laialdast levikut ühe suurema ohuna maailma julgeolekule. Viimatised sündmused koroonaviiruse pandeemiale reageerimisel kinnitasid taaskord, et ebakindlad olukorrad loovad soodsa kasvulava kõikvõimaliku väärinfo vohamisele ja inforünnakute läbiviimisele. Millised võiksid ja saaksid olla riiklikud ja individuaalsed vastusammud infokorratusele? Strateegilise kommunikatsiooni eksperdid puudutavad aruteluringis nii teema siseriiklikke kui rahvusvahelisi tahke.

Arutelu juht: Arp Müller (Vikerraadio ajakirjanik, ERR)
Osalejad: Kirsti Narinen (diplomaat, endine Helsingi Hübriidohtude oivakeskuse välissuhete juht ja Soome Vabariigi suursaadik Eestis), Liisa Past (Riigikantselei küberjulgeoleku nõunik), Siim Kumpas (Riigikantselei strateegilise kommunikatsiooni nõunik), Ahto Lobjakas
Korraldaja: Riigikantselei

Arutelu toimus 14. augustil Paides. Vabas õhus tehtud salvestusele lisavad värvi tuule puhumine, lehtede kahin ja vihma krabin.

Eriolukord ja unikaalne argument

Turundustund

Kuula:

Kirjeldus:
Räägin kahest olulisest teemast: eriolukorra kommunikatsioonist ja ettevõtte unikaalse argumendi leidmisest. Eriolukorra all mõtlen siis praegust koroonaviiruse jama ja annan omapoolse nägemuse, et mida võiks ettevõte kommunikatsioonis teha.

Unikaalne argument on midagi, mis mul juba ammu meeles mõlgub. Seda teemat ajendas mind käsile võtma paljude ettevõtete tundmatuseni sarnased välisilmed.

PARE podcast: Avameelselt inimeste juhtimisest! #15

PARE podcast: Avameelselt inimeste juhtimisest! #15

Kuula:

Kirjeldus:
Viieteistkümnenda PARE podcasti külaline on Joole Kuljus-Triik, Nordea Bank Abp Eesti filiaali personalipartner, kes jagab oma kogemusi mida tuleb silmas pidada organisatsioonikultuuri muudatuste juhtimisel rahvusvahelises ettevõttes?

Kuidas panna kolmekümnest eri rahvusest inimesed organisatsiooni väärtusi ühte moodi mõistma ja neist oma töös lähtuma? Milliste väljakutsetega seisavad silmitsi erinevate tasandite juhid, kommunikatsiooni rollist muudatuste juhtimisel jpm.

Head kuulamist!

Saatejuht: Taavi Libe
Saate produtsent: Marget Mark
Tehniline tugi: Tanel Triisa
Ootame Sinu tagasisidet saate kohta info@pare.ee

Kuidas meelitada välisinvesteeringuid Eestisse? vastab Indrek Pällo

Kuidas meelitada välisinvesteeringuid Eestisse? vastab Indrek Pällo

Kuula:

Kirjeldus:
293

Maailmas toimub tohutu võidujooks välisinvesteeringutele. Kutsusime külla endise EASi välisinvesteeringute juhi Indrek Pällo, et uurida milline on välisinvesteeringute riiki meelitamise protsess, millised on peamised kommunikatsioonikanalid mida kasutatakse, millised on väikeste piirkondade võimalused välisinvesteeringuid endale meelitada.

Mida tehaks selleks, et välisinvesteeringuid riiki meelitada?
Kuidas toimub välisinvesteeringute ligimeelitamise protsess?
Millised on investoritele tehtavad väärtuspakkumised?
Kuidas sõlmitakse sidemeid potentsiaalsete välisinvestoritega?
Milliseid kommunikatsioonikanaleid kasutatakse?
Kuidas saaksid väikesed piirkonnad konkureerida välisinvesteeringute meelitamisel?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Saate pikkus 41min. Head kuulamist!

Redifining Marketing with Dr Nikolaos Dimitriadis

Redifining Marketing with Dr Nikolaos Dimitriadis by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
English below / Show is in English

Sel korral on saatekülaliseks Dr Nikolaos Dimitriadis, kes on ettevõtte Trizma Neuro tegevjuht ja auhinnatud kommunikatsioonispetsialist. Äärmiselt põneva arutelu mõningad pidepunktid Dr Dimitriadisega olid:

– Te olete kindel, et turundus on surnud. Miks?
– Kuidas turundus taaselustada?
– Millised on põhioskused, mida turundaja võiks osata, et oma väärtuslikkust tõestada?
– Millised võiksid olla juhi põhioskused, et turundajat õiges suunas juhtida?

Dr Nikolaos Dimitriadis on ka üks Tallinn Marketing Week 2019 esinejatest (www.tallinnmarketingweek.com). Aastal 2016 esines ta samuti Tallinn Marketing Weekil ning tema seminar oli tolle aja üks meeldejäävamaid ja menukamaid. Ära maga võimalust maha ja registreeri tema selle aasta seminari ning workshop-i juba täna, sest kohti on väga piiratud arv! (https://tallinnmarketingweek.com/#registreeri)

——-
In this episode we are really happy to talk to one of the marketing thought leaders Dr Nikolaos Dimitriadis from Trizma Neuro. Some of the main topics of this extremely interesting show were:

You are convinced that marketing is dead. Why?
How to make marketing alive again?
What are the key skills of future marketing managers to become valuable again?
What are the key skills of managers to lead the future marketing managers?

Dr Nikolaos Dimitriadis is one of our speakers in Tallinn Marketing Week 2019 (www.tallinnmarketingweek.com) who will speak in seminar and lead a workshop about Neuromarketing. Last time he took part in Tallinn Marketing Week was in 2016 and it was definitely one of the most memorable and interesting seminars during this whole week. So don’t miss your chance! Get the tickets for this years Tallinn Marketing Week now! (https://tallinnmarketingweek.com/#registreeri)

Gen Z. EV100 turundusidee: heategevus

Gen Z. EV100 turundusidee: heategevus

Kuula:

Kirjeldus:
Marika Juusu MTÜ Eesti Noored Talendid tegevjuht jagab kogemusi generatsioon Z-st ning Johanna Pikand R-Kiosk turundus- ja kommunikatsioonijuht tutvustab EV100 turundusideed: heategevusprogrammi.