Naisel on kõige tähtsam ennast tundma õppida!

Naisel on kõige tähtsam ennast tundma õppida!

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses saates „Trennijutud” tuleb juttu kehast, täpsemalt naisekehast. Saatejuhil Maris Järval on külas Shalini, kes korraldab online-treeninguid GraceFit.

Taastusravi pakub vigastuste korral mitmekülgset abi

Taastusravi pakub vigastuste korral mitmekülgset abi

Kuula:

Kirjeldus:
Podcast’i „Trennijutud“ järjekordses episoodis käis külas Reio Vilipuu Taastusravikliinikust, kellega räägiti taastusraviks vajalikest abivahenditest, uuringutest ning füsioteraapia ja lümfiteraapia teenustest.

Spordiareenid: Toome spordi kodu kõrvale

Spordiareenid: Toome spordi kodu kõrvale

Kuula:

Kirjeldus:
Kui oled mõelnud kunagi oma korvpalli-, tenniseväljaku või spordiplatsi loomisel, saad vastuse paljudele küsimustele, sest „Trennijuttude“ külaliseks on spordiareenide rajaja Mario Luik.

Aeglase vananemise võti peitub liikumises

Aeglase vananemise võti peitub liikumises

Kuula:

Kirjeldus:
Kudede uuendamiseks on meil pidevalt “ehitusmaterjalina” vaja valku. Suurema osa sellest saame söögist. Vananedes aga liigume vähem, vajame vähem energiat ja ka sööme vähem – vajalikus hulgas valkude saamine satub ohtu. Loodus hakkab sellisel juhul valke hankima lihastest. Seepärast ongi äärmiselt oluline oma lihaste eest hoolt kanda, ütleb Tallinna Ülikooli spordibioloogia professor Kristjan Port.

Personaaltreener avaldab: kõhulihased võid saada ka kõigest kümne minutilise trenniga.

Personaaltreener avaldab: kõhulihased võid saada ka kõigest kümne minutilise trenniga.

Kuula:

Kirjeldus:
“Trennijutud” uues episoodis võetakse luubi alla kodused treeningud, ning jagatakse nippe koduses keskkonnas hea vormi ja enesetundeni jõudmiseks. Täna on stuudiosse kutsutud sharpfit.ee virtuaaltreeneri keskkonna looja ja personaaltreener Hendrik Oviir.

Sirgest rühist sõltub hea tuju, tervis ja kõrgem enesehinnang

Sirgest rühist sõltub hea tuju, tervis ja kõrgem enesehinnang

Kuula:

Kirjeldus:
Hea äraolemise ja mõnusa elu tagamiseks tuleb panna suurt rõhku neljale suurele “vaalale”: kosutavale unele, igapäevasele füüsilisele pingutusele, tervislikule toitumisele ja vaimse tervise värskusele.

Heaoluteenuste turuplatsil Stebby saab inimene ise valida, kuhu trenni läheb

#6 Trennijutud: Heaoluteenuste turuplatsil Stebby saab inimene ise valida, kuhu trenni läheb

Kuula:

Kirjeldus:
Mõned aastad tagasi tuli turule teenus, millest sai piltlikul ühenduslüli spordiklubide ja treenijate vahel, suures osas ka ettevõtete vahel, kes soovisid pakkuda oma töötajatele võimalust valida ise spordivõimalus. Tänaseks on Sport ID vahetanud oma nime Stebby vastu ja portaali looja Marti Soosaar ütleb, et nemad on piltlikult heaoluteenuste turuplats.

Riina Arund – mõtteviisi ja liikumisnõustaja

Lugu #13 Riina Arund – mõtteviisi ja liikumisnõustaja by Pesapuu Perekeskus

Kuula:

Kirjeldus:
Selleks, et midagi muutuks, tuleb midagi muuta. Unistada ja välja mõelda sihtpunkt. Seejärel otsustada ja alustada väikselt, teha see esimene samm. Ja siis teadlikult tegutseda.
Elu nelja lapsega ja ettevõtjana on iga päev erinevaid väljakutseid täis. Just seepärast olen ennast harinud ka teadliku vanemluse teemadel. Olen osalenud Gordoni perekooli baasil tehtud suhtlemiskoolitusel, PREP koolitusel ja läbi töötanud terve hulga kasvatusteemalisi raamatuid.
Ma ei ole ideaalne vanem – ma vihastan ja pahandan ja ärritun ja olen ebakindel ja solvun. Siiski püüan ma sellele kõigele vaadata vähemalt pärast olukorda sellise pilguga, mis läks valesti ja mida teisiti teha. Ka siin on elu pidevalt muutumises ja neid nippe-trikke, mida lastega igapäevaselt kasutan, jagan ma samuti suurima heameelega.
Ka selles podcastis jagame Riinaga erinevaid mõtteid ning soovitusi kuidas oma keha tunnetada, kuidas olla teadlik ning mis kõige tähtsam – endaga rahul. Ära karda abi küsida, rääkida ja oma kogemusi jagada. 😊

👉 Räägime teemadest nagu

❤️ Liikumishirm
❤️ Igapäevastes tegevustes liikumisvõimaluste leidmine
❤️ Sünnitusjärgsed treeningud ja keha tunnetamine
❤️ Enesekriitika
❤️ Mõttemaailma muutmine – mis mind paneb särama?

👉 Ülevaade podcastist:

🔸 Kuidas Riina end ise tutvustab ja millest saates juttu tuleb? 3:00
🔸 Restore Your Core. Vaagnapõhjaprobleemid 5:30
🔸 Kust saada abi? 10:10
🔸 Kuidas me terve elu õpime istumist 14:05
🔸 Kuidas suhtuda sünnitusjärgsetesse treeningutesse? 18:15
🔸 4 last ja ettevõtja – kuidas see on võimalik? 29:10
🔸 Kire otsimine 31:50
🔸 Mõtteviisi küsimus/arendamine nii ettevõtjana kui ka naisena 45:00
🔸 Tööturule naasmine 53:05
🔸 10 aastat tööturult eemal – kuidas tagasi? 54:20
🔸 Pimedas ruumis lehvitamine 58:00

Lisalugemiseks-kuulamiseks.

Algus


http://www.tegutse.ee/

Esileht

Mõnusat kuulamist 🎧
Õnnelike perede haldjas
Mariliis 🧚‍♀‍

#6 Mis vahe on tipp- ja harrastusspordil ning kuidas õigesti taastuda?

#6 Mis vahe on tipp- ja harrastusspordil ning kuidas õigesti taastuda?

Kuula:

Kirjeldus:
Kuuenda „Trennijutud” saate teema on seotud tervisliku ja jätkusuutliku spordiga. Ühest olulisest komponendist – taastumisest – ja taastusvahenditest käisid rääkima oma ala profid füsioterapeut ning aasta treener 2019 Indrek Tustit ja Medpointi tegevjuht Karl Lumi.

#5 Otsid vaheldust ja tahaksid saada paremaid sportlikke tulemusi lühema ajaga?

#5 Otsid vaheldust ja tahaksid saada paremaid sportlikke tulemusi lühema ajaga?

Kuula:

Kirjeldus:
Viiendas „Trennijutud” podcast´is käisid rääkimas HAF treeningstuudio looja Enely Sarapuu ja stuudiote manager Elina Kaasik uutest ja põnevatest treenimise võimalustest, kusjuures neist ühe puhul kasutatakse lausa elektriimpulsse. Mõnda treeningut saab teha koguni pikutades, kuid “treeningu” mõju kehale on endiselt märkimisväärselt kõrge.