Äritehnoloogia saade: Liitreaalsus paneb laevamudelite kollektsiooni elama

07.06.21 Äritehnoloogia saade: Liitreaalsus paneb laevamudelite kollektsiooni elama

Kuula:

Kirjeldus:
Sel suvel hakkab Meremuuseum lugude jutustamiseks kasutama liitreaalsust. Kasutusele võetava lahenduse on välja töötanud Elisa Eesti ja Ericsson Eesti koos Meremuuseumiga ning väljatöötamise protsessist ja kasutusvõimalustest “Äritehnoloogia saates” räägimegi.

Juttu tuleb sellest, kuidas tehnoloogia saab muuseumite arengule ja külastajakogemuse parandamisele kaasa aidata.

Esimese projektina pannakse Elisa Eesti, Ericsson Eesti ja Meremuuseumi koostöös Paksu Margareeta laevamudelite kollektsioon liitreaalsuse abil elama.

Saatekülalised on Meremuuseumi sisuvaldkonna juht Sander Jürisson ja Elisa Eesti äriarenduse juht Merli Üle. Saadet juhib Indrek Kald. Foto: Mirko Grisendi/Scanpix.

Sisuturundussaade: digitaliseerimine toob suure kokkuhoiu ka väikefirmadele

19.05.21 Sisuturundussaade: digitaliseerimine toob suure kokkuhoiu ka väikefirmadele

Kuula:

Kirjeldus:
Ka väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel on mõistlik teatud protsesse automatiseerida ja digitaliseerida. Saates räägime, millest alustada, mida selleks on tarvis teha, milline on tasuvus, ja kuuleme näiteid, mil korduvate ja ajamahukate tegevuste mingil määral asendamine tehnoloogiaga on aidanud ärile kaasa.

Räägime saatekülalise, digitoodete disaini- ja arendusettevõtte Mobi Labi asutaja ja juhi Veiko Raimega ka ettevõtte tulevikuplaanidest, mis muu hulgas sisaldab liitreaalsuse arendamist.

Saadet juhib Mai Kroonmäe.

Timmu Tõke – Virtuaalreaalsus

#4 Timmu Tõke – Virtuaalreaalsus – Ring Podcast

Kuula:

Kirjeldus:
Timmu on startup’i WOLF 3D üks asutajatest. Timmu valiti Nordic Business Reporti “25 and Under in Northern Europe” poolt välja kui üks silmapaistvamaid ja edukamaid noori ettevõtjaid Põhja-Euroopas. WOLF 3D eesmärk on viia inimkond virtuaal- ja liitreaalsusesse ning teistesse virtuaalsetesse keskkondadesse. Rääkisime Timmuga WOLF 3D’st, virtuaal- ja liitreaalsusest, filosoofiast ja mediteerimisest.

Saate märkmed: 
WOLF 3D lugu [1:39]
WOLF 3D toode kasutaja vaatevinklist [4:55]
Kuidas virtuaalreaalsus massidesse viia [6:45]
Virtuaalreaalsuse sotsiaalsed kasutusalad [8:35]
Virtuaalreaalsus algusest tänapäevani [11:00]
Arcade’id ehk virtuaalreaalsuse keskused [15:00]
Mis asi on liitreaalsus? [16:25]
Virtuaal- ja liitreaalsuse startup’ide ja kasutamise näiteid [18:40]
Elon Muski simulatsiooniteooria [22:45]
Mälestuste uuesti läbi elamine virtuaalreaalsuses [25:05]
sasti kasutatavad virtuaalreaalsusprillid – Oculus GO [29:33]
sta pärast [40:45]
Elu Estonian Business Schoolis [44:30]
Mentorite olulisus [46:25]
Estonian Business Schooli maine [49:00]
Marcus Aurelius ja stoitsism [52:07]
Seneca praktikad ja stoitsismi filosoofia [56:00]
Jordan B. Petersoni selle aasta hittraamat “12 Rules for Life” [59:00]
Timmu ja Rico lahkavad mediteerimist [59:50]
Esimene samm, kuidas alustada mediteerimist [1:06:12]
Lõpuküsimused [1:08:33]