Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Nimed Müügitahvil #20: Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases “Nimed Müügitahvlil” saates vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte kõige värskeima liikme, kogenud müügiinimese, coachi ja treeneri Andres Kiviseljaga.
Andres on pikalt juhtinud ühte Eesti edukaimat otsemüügi tiimi ning treeninud ja koolitanud üle 40-ne Eesti müügi- ja teenindusmeeskonna.

Juttu tuleb sellest, kuidas ta üldse müügini jõudis. Miks pärast üheksat aktiivset aastat müügis ta tunneb, et tema tippvorm ja suurimad saavutused on alles ees? Millised on tema 3 praktilist nõuannet olemasolevatele ja tulevastele müügijuhtidele? Mida on õpetanud talle elu Sellitis ja kuidas temast sai 30 liikmelise müügitiimi juht/treener.

Saate lõpus jagab Andres praktilisi nõuandeid ja samme, mida juhid peaksid müügikäibe suurendamiseks ette võtma.

Nimed müügitahvlil: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

14.01.21 Nimed müügitahvlil: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

Kuula:

Kirjeldus:
Eelmine kord rääkisid Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist kolmest tugisambast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Tänases saates toovad nad esile ülejäänud kolm sammast. Kõigile tugevat väljakutset pakkuv 2020. aasta on näidanud, et firma arendamine on esikohal, kui tahetakse saada parimaid kättesaadavaid tulemusi. Võtke need 6 sammast omale kasutusele, putitage masinat ning teeme 2021. aastal võimsamalt kui kunagi varem!
Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

08.10.20 Nimed müügitahvlil: kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

Kuula:

Kirjeldus:
„Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist sellest, kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?

Saatejuhid jagavad elulisi näiteid, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi tagavad piisavas arvus täitmise, loovad ka kordades paremad eeldused tulemuste saavutamiseks!

Vaadatakse üle 3 müügijuhtimise sammast, mis aitavad müügimeeskonnal püsivalt kõrget tulemust luua.

Räägitakse ka töötajate uskumusest tootesse ning sellest, kuidas seda parandada ja mis juhtub, kui seda ei parandata?

Eriti väärtuslik kuulamine on see neile, kes tahavad luua paremat süsteemi või pole olemasoleva olukorraga rahul.

Saadet toetab Dominate Sales.

Kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

Nimed Müügitahvlil #18: Kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

Kuula:

Kirjeldus:
Kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?

Elulised näited, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi ja tagavad piisavas arvus täitmise, loovad ka kordades paremad eeldused tulemuste saavutamiseks!
Vaatame üle 3 müügijuhtimise sammast, mis aitavad meeskonnal püsivalt kõrget tulemust luua.

Räägime ka töötajate uskumustest tootesse. Kuidas seda parandada ja mis juhtub, kui seda ei parandata?

Eriti väärtuslik kuulamine on see neile, kes tahavad luua paremat süsteemi või pole olemasoleva olukorraga rahul.