Müümiseta müümine

04.05.21 Nimed müügitahvlil: müümiseta müümine by Äripäeva raadio

Kuula:

Kirjeldus:
Varasemates saadetes on pikalt ja põhjalikult rääkinud müügiprotsessist, kõnede tegemisest ja kohtumiste läbiviimisest. Samal ajal on aga teenindust ja selle protsessi puudutanud veidi vähem.
Tänases saates räägivad Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Salesist, mis on üldse teenindus? Mis on teeninduse eesmärk ning millest tekib kliendil suurepärane teeninduskogemus?
Saate põhifookuses on müümiseta müümise põhimõte, ehk kuidas klienti teenindada nii, et ta ei tunneks müügisurvet ning samal ajal saaksid kõik osapooled (klient, teenindaja ja ettevõte) oma eesmärgid täidetud?
Saate jooksul lahkame lisaks järgnevaid teemasid:
• Miks tuleb teeninduspersonali juhtimisel ja värbamisel lähtuda suuremast pildist ning müüa visiooni?
• 9 sammuline teenindusprotsess, mida saad kohe oma töös rakendada.
• Mida kujutab endast 7* teeninduse põhimõte?

Saadet toetab Dominate Sales.

Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Nimed Müügitahvili #21: Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates lahkavad juhtimiskonsultandid Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg müügiprotsessi tervikuna.

Täpsemalt tuleb juttu sellest, kuidas igat müügiprotsessis olevat etappi ära kasutada nii, et tulemuseks oleks võimalikult sujuv, hea õhkkonnaga ja mõlema osapoole jaoks parima lõpptulemuseni viiv ostuteekond.

Saate jooksul saavad kuulajad vastuse järgnevatele küsimustele:
1. Mida kujutab endast hea ostuõhkkond? Miks on hea ostuõhkkonna loomine krtiitilise tähtsusega ning kuidas seda luua?
2. Kas olulisem on kliendile iga hinna eest meeldida või pakkuda talle head teenust?
3. Kuidas üks ühele müügicoaching aitab Sul tuvastada müügiprotsessis olevad kitsaskohad ja viia Su müügitase uutesse kõrgustesse?

Lisaks jagab Kaspar Kuntor ühte müügitöö olulisimat oskust, mille selgeks saamine ja teadlik rakendamine garanteerib müügitulemuste kasvu!

Teooria näitlikustamiseks mängivad Kaspar ja Andres läbi ühe veidi üle pingutatud müügiolukorra ning võtavad selle hiljem ka pulkadeks lahti.
NB! Oluline õppetund on seotud just sujuva protsessi jälgimisega, mitte niivõrd toote sisulise poolega.

Nimed müügitahvlil. Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Nimed müügitahvlil. Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates lahkavad Dominate Sales’i juhtimiskonsultandid Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg müügiprotsessi tervikuna. Täpsemalt tuleb juttu sellest, kuidas igat müügiprotsessis olevat etappi ära kasutada nii, et tulemuseks oleks võimalikult sujuv, hea õhkkonnaga ja mõlema osapoole jaoks parima lõpptulemuseni viiv ostuteekond.
Saate jooksul saavad kuulajad vastuse järgnevatele küsimustele:
1. Mida kujutab endast hea ostuõhkkond? Miks on hea ostuõhkkonna loomine kriitilise tähtsusega ning kuidas seda luua?
2. Kas olulisem on kliendile iga hinna eest meeldida või pakkuda talle head teenust?
3. Kuidas üks ühele müügicoaching aitab Sul tuvastada müügiprotsessis olevad kitsaskohad ja viia Su müügitase uutesse kõrgustesse?
Lisaks jagab Kaspar Kuntor ühte müügitöö olulisimat oskust, mille selgeks saamine ja teadlik rakendamine garanteerib müügitulemuste kasvu!
Teooria näitlikustamiseks mängivad Kaspar ja Andres läbi ühe veidi üle pingutatud müügiolukorra ning võtavad selle hiljem ka pulkadeks lahti.
NB! Oluline õppetund on seotud just sujuva protsessi jälgimisega, mitte niivõrd toote sisulise poolega.

Saadet toetab Dominate Sales.

Kuidas ehitada üles presentatsiooni, mis müüb?

Nimed müügitahvlil #8: Kuidas ehitada üles presentatsiooni, mis müüb?

Kuula:

Kirjeldus:
Saatesarja kaheksandas osas oleme jõudnud müügiprotsessi faasi, kus eelnevas faasis kliendi kaardistamisest kogutud sisendi põhjal tuleb teie toote/teenuse väärtusi kliendile presenteerima hakata. Ehk kuidas ehitada üles presentatsioon, mis müüb.

Kuidas luua selline presentatsioon, et klient saaks kätte talle otsustamiseks vajaliku info talle sobival kujul? Millised on esitluse olulised komponendid ja lihtne mudel, mida järgida? Millised on levinud vead, mida tuleks vältida? Lisaks head näited, et konteksti paremini mõista ja oma valdkonda sobitada.