Miks me põrume või loobume müügitööst?

Nimed müügitahvlil #12: Miks me põrume või loobume müügitööst?

Kuula:

Kirjeldus:
Miks me põrume müügitöös? Mis on need kriitilised komponendid ja tegurid, mis määravad ära inimestele, et müügitöö ei ole minu jaoks? Miks on vaja jätta kalendrisse “buffer” aega? Inimestena me ei pühendu, me proovime mõnda asja natukene ja kui see hästi välja ei tule, viskame püssi põõsasse.  Me meeletult ülehindamine, mida me suudame saavutada 1-2 aastaga ja alahindame, mida võiksime teha samal alal 10-20 aastaga. Miks meil on nii raske jõuda eesmärkideni, aastast aastasse lükkame neid edasi ning lõpuks loobume?

Eetris Silver Rooger ja Kaspar Kuntor

Müügitööga ettevõtte kasvupotentsiaalini

Nimed Müügitahvlil #1 : Müügitööga ettevõtte kasvupotentsiaalini.

Kuula:

Kirjeldus:
Uus praktiline saade juhtidele, spetsialistidele ja ettevõtjatele, mille eesmärk on näidata, milline on Sinu Kasvupotentsiaal ja kuidas seda ettevõttes tõsta. Toome välja peamised kitsaskohad ja olulised tähelepanekud. Järgnevas 12 osas anname ülevaate Eesti müügimaastiku hetkeseisust, trendidest, kitsaskohtadest ja võimalustest. Esimeses saates keskendume Dominate Salesi müügiuuringule, mille sisend on kogutud kokku kolme aastaga ja mis kaasab endasse paljude valdkondade ettevõtete informatsiooni. Toome välja peamised kitsaskohad ja olulised tähelepanekud.

Pipedrive’i juht Timo Rein – mis hetkest saab kellestki hea müügiinimene?

#024: Pipedrive’i juht Timo Rein – mis hetkest saab kellestki hea müügiinimene? by Podcast: Globaalsed eestlased

Kuula:

Kirjeldus:
“Ma usun, et hästi palju asju sõltub sellest, et kas sa lähed midagi tõsiselt üritama.”

Meie podcasti 24. saate külaliseks on Eesti ühe edukaima tarkvaraettevõtte Pipedrive kaasasutaja ning tegevjuht Timo Rein. Väikesest kuue inimesega alustanud iduettevõttest on seitsme aastaga saanud üks maailmas kiireimini kasvav müügitarkvara pakkuja, kus täna töötab üle 250 inimese.

Ülikoolis psühholoogiat õppinud Timo müügikogemus algas raamatute müümisega, millele järgnes müügikoolitaja töö ning sellest saadud õppetundide tagajärjel tekkis mõte luua tarkvara, mis aitaks müügiinimestel oma tööd paremeini teha.

Räägime Pipedrive’i sünniloost ning kus on ettevõte oma arengus täna. Kuna eestlaste kohta kuuleme tihti, et ega me müüa ning turundada ei oska, siis vestleme:

– kuidas saab sel juhul üheks parimaks müügitarkvara loojaks just Eesti ettevõte?
– miks on müümine osalt lihtsalt numbrite mäng ning osalt autentsete inimsuhete loomine?
– mis hetkest saab kellestki hea müügiinimene?
– kuidas müüa müügitarkava?
– ning mis osas on müügitöö tulevikus automatiseeritud ning mis osas taandub kõik siiski inimsuhetele?

Saade on salvestatud 1. juunil 2017. aastal Räniorus. Head kuulamist!

Podcasti taustamuusika: Sander Mölder (www.soundcloud.com/sander). Kõik õigused kaitstud.