Liisa-Maria Connor – Inimlikkusest müügis

#11 – Liisa-Maria Connor – Inimlikkusest müügis

Kuula:

Kirjeldus:
Meie 11nda episoodi külaline on edukas ja positiivse ellusuhtumisega naine Liisa-Maria Connor Liisa on: lõpetanud TÜ majandusteaduskonna ja EBS-is magistri Müünud 5 aastat USA-s raamatuid olnud müügijuht On müügi- ja juhtimiscoach SW consultingus ning ühtlasi ka üks SW Consultingu Euroopa divisjoni loojatest Loonud koos õega ettevõtte @Memory Hunt Väga edukalt pidanud blogi, millega saab lähemalt tutvuda www.mrsconnor.com Selles episoodis rääkisime: Liisa teekonnast müügis, iseendaks jäämisest, mentorlusest, enesekindlusest ja inimlikkusest müügis

Lühiepisood #1 – Kuidas end müügipäevaks häälestada

Elu on Müük – Lühiepisood #1 – Kuidas end müügipäevaks häälestada

Kuula:

Kirjeldus:
Toome teieni meie lühiepisoodide sarja esimese episoodi, kus käsitleme teemat – kuidas end müügipäevaks häälestada.Lühiepisoodis käsitleme ühte müügiga seostuvat teemat ja anname häid ja praktilisi näpunäiteid, mida oleme enda ja teiste kogemuste põhjal õppinud. Loodan, et teile meie lühiepisoodide formaat meeldib. Liitu meiega :Facebook – https://www.facebook.com/eluonmyyk Instagram – Elu on müükKirjuta saatele: eluonmyyk@gmail.com

Müümiseta müümine

04.05.21 Nimed müügitahvlil: müümiseta müümine by Äripäeva raadio

Kuula:

Kirjeldus:
Varasemates saadetes on pikalt ja põhjalikult rääkinud müügiprotsessist, kõnede tegemisest ja kohtumiste läbiviimisest. Samal ajal on aga teenindust ja selle protsessi puudutanud veidi vähem.
Tänases saates räägivad Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Salesist, mis on üldse teenindus? Mis on teeninduse eesmärk ning millest tekib kliendil suurepärane teeninduskogemus?
Saate põhifookuses on müümiseta müümise põhimõte, ehk kuidas klienti teenindada nii, et ta ei tunneks müügisurvet ning samal ajal saaksid kõik osapooled (klient, teenindaja ja ettevõte) oma eesmärgid täidetud?
Saate jooksul lahkame lisaks järgnevaid teemasid:
• Miks tuleb teeninduspersonali juhtimisel ja värbamisel lähtuda suuremast pildist ning müüa visiooni?
• 9 sammuline teenindusprotsess, mida saad kohe oma töös rakendada.
• Mida kujutab endast 7* teeninduse põhimõte?

Saadet toetab Dominate Sales.

Indrek Saul “Kuidas ekspordiks õige turg valida?”

#16 Indrek Saul “Kuidas ekspordiks õige turg valida?” by Ekspordime • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:

Kuidas valida ekspordiks õiget turgu?

Kas Facebooki kaudu annab ärikliente leida?

Milline peab olema enda mõttelaad toodet arendades?

Kuidas saada klientide tagasisidet?

Mis saab edasi siis, kui kontak on vormi kaudu kätte saadud?

Mida hindade tõstmine tegelikult müügiga teha võib?

Millele panna veebilehel rõhku, et müüa sealt otse 40 000 € maksev maja?

Vaata nende veebi: iglucraft.com

Henriko Pärnpuu – Iluteenuste müümisest, Ibizale hääletamisest ning globaalseks müügijuhiks saamisest

Elu on Müük – #9 – Henriko Pärnpuu – Iluteenuste müümisest, Ibizale hääletamisest ning globaalseks müügijuhiks saamisest

Kuula:

Kirjeldus:
Meie üheksanda episoodi külaline on megajulge ja edukas Silen ettevõtte globaalne müügijuht Henriko Pärnpuu.- Esimene kokkupuude müügiga oli lapsena kui ostis poest jäätiseid ja siis müüs neid maja juures odavamalt inimestele maha.- Reisis hääletades Ibizale, et seal peopakette müüa.- On müünud iluteenuseid, Elisa televisiooni tooteid kaubanduskeskustes, töötanud reklaamiagentuuris jpm.- Pooleteise aastaga Silen ettevõttes töötades on avanud 9 uut turgu erinevates riikides.Episoodis räägime Henriko kogemustest müügis, õppetundidest, õnnestumistest ja ebaõnnestumistest. Mida on ta õppinud otsemüüki ning ärimüüki tehes, kuidas nad teineteisest erinevad ja samuti annab Henriko ka väga häid praktilisi soovitusi, mida igaüks saab ise kasutada selleks, et müügis parem olla.Soovime teile head kuulamist!Meile saate kirjutada, kas Facebookis, Instagramis, või meilile eluonmyyk@gmail.com, mis teile selles episoodis meeldis, mida õppisite või midagi muud ägedat!Samuti ootame ka kuulajakirju teie enda müügikogemustest. Väga huvitav oleks kuulata Sinu kogemusi müügiga – kas ise müües, või olles ostja rollis – olgu see naljakas, professionaalne, ebameeldiv või midagi kolmandat. Kui Sinul on mõni huvitav müügiolukord meeles, siis võid kirjutada sellest meile eluonmyyk@gmail.com ja hea meelega arutame erinevate müügiolukordade üle meie podcastis. Toodles!

Sisuturundussaade. Müügijuht — positsioon kahe tule vahel?

14.04.21 Sisuturundussaade. Müügijuht — positsioon kahe tule vahel?

Kuula:

Kirjeldus:
Milline on tänapäeva müügijuhi roll ettevõttes ja mida kujutab endast Tallinna Majanduskoolis sügisest alustav müügijuhi tasuta täienduskoolitus, räägivad saates Tallinna Majanduskooli ärinduse õppetooli juhataja Indrek Jänes ja ettevõtlusvaldkonna õppejõud Ott Alemaa.

Saates tulevad jutuks müügijuhi ja müügimehe erinevused, eeldused ja positsioon ettevõttes. Lisaks arutlevad saatekülalised müügivaldkonda tugevalt mõjutanud digitaliseerimise üle. Kuuleme nii tehnilistest kui sisulistest muutustes.

Keda täpselt müügijuhi kursusele kandideerima oodatakse, kuidas näeb välja õppetöö ja mida veel tänapäeva müügijuhi töös tasub esile tuua, kuuleb lähemalt juba saates.

Saadet juhib Mai Kroonmäe.

Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Nimed Müügitahvili #21: Müügiprotsess tervikuna. Miks ja kuidas aitab see meil müügiedu saavutada?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates lahkavad juhtimiskonsultandid Kaspar Kuntor ja Andres Kiviselg müügiprotsessi tervikuna.

Täpsemalt tuleb juttu sellest, kuidas igat müügiprotsessis olevat etappi ära kasutada nii, et tulemuseks oleks võimalikult sujuv, hea õhkkonnaga ja mõlema osapoole jaoks parima lõpptulemuseni viiv ostuteekond.

Saate jooksul saavad kuulajad vastuse järgnevatele küsimustele:
1. Mida kujutab endast hea ostuõhkkond? Miks on hea ostuõhkkonna loomine krtiitilise tähtsusega ning kuidas seda luua?
2. Kas olulisem on kliendile iga hinna eest meeldida või pakkuda talle head teenust?
3. Kuidas üks ühele müügicoaching aitab Sul tuvastada müügiprotsessis olevad kitsaskohad ja viia Su müügitase uutesse kõrgustesse?

Lisaks jagab Kaspar Kuntor ühte müügitöö olulisimat oskust, mille selgeks saamine ja teadlik rakendamine garanteerib müügitulemuste kasvu!

Teooria näitlikustamiseks mängivad Kaspar ja Andres läbi ühe veidi üle pingutatud müügiolukorra ning võtavad selle hiljem ka pulkadeks lahti.
NB! Oluline õppetund on seotud just sujuva protsessi jälgimisega, mitte niivõrd toote sisulise poolega.

Andrus Albi “Müügitreener, kelle kasutada on 250 000 inimese raamatumüügi ja 20 000 inimese B2B-müügi kogemus.”

#15 Andrus Albi “Müügitreener, kelle kasutada on 250 000 inimese raamatumüügi ja 20 000 inimese B2B-müügi kogemus.”

Kuula:

Kirjeldus:

Kus kohast tulevad müügis kõige suuremad võidud?
Mis peab eestlaste mõttelaadis muutuma, et me paremini müüksime?
Milliseid põhimõtteid peab müügis jälgima?
Kuidas näeb välja üks müügitreening?

“Bränd nimega sina” üliedukad rahvusvahelised tegutsejad Olesija Saue ja Evelin Org

#195 “Bränd nimega sina” üliedukad rahvusvahelised tegutsejad Olesija Saue ja Evelin Org by 🎧🎙️Podcast “Ausad mehed”

Kuula:

Kirjeldus:
Tänase saate külalised on Olesija Saue ja Evelin Org, kes on lisaks muudele tegemistele raamatu “Bränd nimega sina” autorid. Tänases saates keskendume turundamisele, iseenda paremini mõistmisele, brändi loomisele, selle säilitamisele ja kasvatamisele ning tegelikult veel paljudele teistele teemadele, mis puudutavad isiklikku brändi.

Evelini silmad paneb juba viimased viisteist aastat särama müük ja turundus. Ta usub elukestvasse õppesse ja lisaks magistrikraadile juhtimises ja turundusele täiendab ta end pidevalt erinevates valdkondades. Tema viimaseks töökohaks oli Sokos Hotels Tallinna müügi- ja turundusdirektor. Esimesel ettevõtjana tegutsemise aastal lõi ta kaks ettevõtet. Neist üks, Your Brand Up Studio, mis aitab väiksematel ja suurematel ettevõtetel õnnestuda müügis ja turunduses. Selle eriline fookus on brändingul, ent ka teistel uutel suundadel turunduses nagu identiteedi-, sisu- ja elamusturundus ning teenusedisain. Lisaks tegi ta samateemalisi koolitusi ja konsultatsioone. Teine ettevõte tegeleb Eestis ainulaadsete Estonishing Stay külaliskorteritega, mis pakuvad ühelt poolt nii luksushotelli mugavust kui teisalt Airbnb filosoofiale kohast kodusust, soojust ja külalislahkust. Kuna ta on leidnud enda jaoks kiire elutempo kõrval heaks tasakaalu hoidmise viisiks jooga, korraldab ta ka “Aeg iseendale” joogaretriite.

Teine saatekülaline Olesija on konsultant, strateeg, executive coach. Tal on rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraad ning omab Üle 10 aastast kogemust ettevõtluses. Karjääri alustas ta rahvusvahelises metallitehases personalijuhina, töötanud müügijuhina ja ka tegevjuhina. Lisaks on ta loonud nullist oma metallivahendusfirma, mis ei tundu just tavapärane naiste Äri olevat. Samuti on ta käivitanud e-poe, mis ühendas 50+ partnerit, müüs üle 5000 kliendile ja aastal 2010 võitis edukaima sotsiaalmeedia turunduja tiitli. Ta on ka juhtinud rahvusvahelist ajakirja Forbes Eesti, korraldanud konverentse ja käivitanud mitmeid edukaid sisuturunduslike projekte. Viimase viie aasta jooksul on ta konsulteerinud ja koolitanud väga palju erinevaid Eesti ja rahvusvahelisi ettevõtteid, tegelenud tegevjuhtide persoonibrändinguga ning aidanud mitmesajal ettevõttel sotsiaalmeedia abil oma eesmärke saavutada. Tema eriliseks kireks on sotsiaalne müük ehk sotsiaalmeedia võimaluste integreerimine müügiprotsessidesse.

NB! Kui tunned, et soovid “Ausad mehed” podcasti tegemisi toetada, siis saad seda teha järgnevale konto kaudu. Iga summa aitab, aitäh! Konto, millele toetust saata:

IBAN: LT123250047489114256
BIC: REVOLT21
SAAJA: Chris Kala

Ausad Mehed:
www.chriskala.com
www.ausadmehed.ee

Facebook:
www.facebook.com/podcastausadmehed/
www.facebook.com/chriskkala
www.facebook.com/elis.liivaru

Jälgi “Bränd nimega sina” naisi siit:
www.facebook.com/evelinorg
www.facebook.com/olesija.saue
www.facebook.com/brandnimegasina

Iskander Ahmet – Kuidas saavutada järjepidevust müügis ning igapäevaelus

Elu on Müük – #5 – Iskander Ahmet – Kuidas saavutada järjepidevust müügis ning igapäevaelus

Kuula:

Kirjeldus:
Meie viienda episoodi külaline on ettevõtja, investor, müügijuht, müügimees – Iskander Ahmet.Mõningaid fakte meie saatekülalise kohta:*ta on näidelnud telesarjas Õnne 13 *tegelenud müügiga üle 10 aasta*Southwesterni suveprogrammis olnud viis korda järjest top 10 müügimees*viinud läbi koolituse ca viiekümnele müügiinimesele erinevatest Eesti ettevõtetest Äripäeva “Müügimehe Meistriklass” koolituse raames*koolitanud Viasati, LHV, Telia ja Europe1 Ventures müügiinimesi nende ettevõttesisestel koolitustelViiendas episoodis teeme juttu:*endaga suhtlemisest ehk self-talkist*kuidas mitte üle mõelda ning erinevates olukordades mõistlikuks jääda*kuidas müügis areneda nii alustajana kui ka edasijõudnuna*järjepidevusest*mis on müük ning miks on selle kohta nii palju valearusaamu