Juhtimslabor: Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?

Juhtimslabor: Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?

Kuula:

Kirjeldus:
Tarbijakäitumise ja kliendikogemuse ekspert Toomas Danneberg on korduvalt kokku puutunud müüjate pimeda uskumusega sellest, milline on nende klientide ostukogemus. Praktilised vaatlused ja katsed neid veendumusi sageli ei kinnita.

Et turunduse jõul tarbija ostuotsuseid tulemuslikult suunata, tuleb esmalt tema mõttemaailma ja käitumist mõista. „Kaasake tarbijaid infot ja andmeid jagama, aga andke neile ka teada, miks on see oluline ja mida nad vastu saavad,“ ütleb Toomas.

Millised on kaasaegsete turundustegevuste nähtamatud niidid, selle üle juurdlevad ka neuroturunduse eksperdid Matt Johnson ja Prince Ghuman oma värskelt eesti keeles ilmunud käsiraamatus „Pimenägemine“.

Saadet juhib Urmas Kamdron.

Uus turundus – Anu-Mall Naarits

Uus turundus by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
Tänane saade on pisut teisiti kui tavaliselt. Nimelt on saatejuhiks suhtekorraldaja Raul Kalev, kes intervjueerib Marketingi Instituudi tegevjuhti ja koolitusnädala Tallinn Marketing Weeki korraldajat Anu-Mall Naaritsat.
Saate teemaks: UUS TURUNDUS, kus keskendume turunduse uutele väljakutsetele ja suunadele Eestis.

Mis on uus turundus?
Millega peab üks turundaja tänapäeval hakkama saama?
Uus turundus vs vana turundus, mida me teeme teisiti?
Kui suur peaks olema kampaania eelarve, et seda oleks võimalik neuro vaatevinklist testida?
Kas midagi “vanast turundusest” on selline, mille võiks tänapäeval täielikult unustada?

Saate pikkus 43.34

Neuromarketing tips – Robin Gurney

Neuromarketing tips

Kuula:

Kirjeldus:
258

Robin Gurney from neuromarketingtips.eu is explaining why is neuromarketing research important and explains how to use the findings in practice.

What is the difference between traditional market research and neuromarketing research?
What are the interesting findings in neuromarketing research? Please bring some examples and explain why it is important to know them
How big is neuromarketing research community in the world? Where are the most influential centres? What are the hot topics for them today?
You decided to bring their research results to marketers. How do you do it?

Length of the show 34.55

Neuromarketing – JW Wilson

Turundusraadio 119: Neuromarketing

Kuula:

Kirjeldus:
JW Wilson, kes juhib Advanced Learning Institute USA-s, oli stuudios oma kogemusi jagamas neuroturundusest. Väga põnev saade! Inglise keeles.