#7 Nii palju uusi mudeleid ei ole veel meie salongis olnud

#7 Nii palju uusi mudeleid ei ole veel meie salongis olnud

Kuula:

Kirjeldus:
Paljud autotoojad üle maailma on rääkinud neid tabanud tarneraskustest, mille on tinginud olukord, et raske on leida autodele vajalikke varuosi. Selle põntsu pani sektorile koroona, mis külmutas paljud tootmised, mis oma toodanguga autotööstust toidavad. Nissan, Renault ja Dacia on imekombel sellest puutumata jäänud ja toonud kriisist hoolimata turule terve rea uusi mudeleid, mudeliuuendusi.

#6 Alan Vaht: räägime ausalt elust elektriautoga

#6 Alan Vaht: räägime ausalt elust elektriautoga

Kuula:

Kirjeldus:
Liigume üsna kiiresti selles suunas, et sisepõlemismootoritega autod muutuvad pigem vähemuseks ja nende asemele tulevad sõidumasinad, mida tõukab edasi elekter. Tuleviku autodel see elekter, kas laetakse juhtmega auto akudesse, konverteeritakse vesinikust või toodetakse väikese generaatoriga auto kapoti all.

Autodega tehtavad avariid ei kao kuskile.

#5 Autodega tehtavad avariid ei kao kuskile.

Kuula:

Kirjeldus:
Kindel on see, et autodega tehtavad avariid ei kao kuskile. Kuid kaovad nii öelda “plekimõlkimised”, sest esiteks on autod targemad ja suudavad aina enam teha juhtimistööd inimese eest ära, kuid põhiliselt kuna autod ei ole enam plekist.

#4 Mida toob 2021. aasta Nissanile?

#4 Mida toob 2021. aasta Nissanile?

Kuula:

Kirjeldus:
1. aprillist on avatud City Motors’il esindus ka Lasnamäel, kuna lõpule on jõudnud kahe pikaaegse Eesti automüüja ühinemine. Nüüd on võimalik Nissani majana tuntud esinduses uudistada ka uusimaid Renault ja Dacia mudeleid. Stuudios on Jaapani autotootja tulevikust rääkimas Nissan Nordic baltikumi juht Margus Mikk.

#3 Regulaarne autohooldus teeb elu lihtsamaks

#3 Regulaarne autohooldus teeb elu lihtsamaks

Kuula:

Kirjeldus:
Uues kümneosalises saatesarjas “Auto Poodcast” räägivad City Motors’i inimesed lähemalt sellest, mis nende valdkonnas toimub, millised on autoturgude trendid, milliseid autosid eestlased eelistavad ja mida on oodatakse autoturule tulevikus. Kolmas saade sarjast “Auto Poodcast” keskendubki kõigele, mis on seotud autode hooldusega.

#2 Täisteenusrent pakub paindlikkust ning tõstab klientide rahulolu

#2 Täisteenusrent pakub paindlikkust ning tõstab klientide rahulolu

Kuula:

Kirjeldus:
Järjekorras teine City Motorsi jutusaade andis infot ehk näitas suunda auto omamise ja rentimise teemal. On siis auto kui isikliku vara omamine üldse hädavajalik, või on heaks lahenduseks hoopis rentimine? Mõtteid vahetasid City Motorsi müügijuht Jüri-Bruno Asari ja Mobire tegevjuht Janari-Joel Jõessar.

#1 Räägime kasutatud autode turust ja sellest, kuidas oma praegune auto uuema vastu vahetada.

#1 Räägime kasutatud autode turust ja sellest, kuidas oma praegune auto uuema vastu vahetada.

Kuula:

Kirjeldus:
Koroonaepideemia on mõjutanud ka autode müüki – nii uute kui kasutatud autode müüki -, kuid näha on, et koos kevadega on taas tõstnud inimestes pead soov oma neljarattaline kas välja vahetada või endale täiesti uus sõiduvahend muretseda. Mida toob 2021. aasta autoturule?

Lahtiste autoakentega sõitmine võib tappa

50. Lahtiste autoakentega sõitmine võib tappa by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
“Istmesoojenduse” 50. juubelisaade räägib teadusuuringust, mis teeb selgeks selle, kui halb on inimeste tervisele tegelikult lahtiste akentega sõitmine.

Räägime ka sellest, kuidas Hyundai aktiivne edasitung jätkub. Kui eelmisel korral rääkisime Hyundai luksusbrändist Genesis, mis Euroopa poole teel on, siis sel korral on hoopis uudiseid elektriautode maailmast. Ioniqu nimeline alambränd on sündinud ning esimesed kolm autot juba planeeritud.

Veli räägib Jaapani autode kogunemisest, kus ta käis ja sellest, milliseid imemasinaid ta seal nägi. Kas selliseid kogunemisi saab sel aastal veel olema ja millised need olengud võiksid olla?

Proovisõiduauto oli samuti jaapanlane, täpsemalt Nissan e-NV200 elektrikaubiku põhjal rajatud show-auto, mis pärineb 2016. aastast. Ühendkuningriigist pärit sõidumasinal on pardal mobiilne kontor. Kas seal reaalne töötegemine võiks ka võimalik olla?

Nipinurgas arutleme liiklejate omavaheliste suhete üle. Kas jalakäija peaks mõtlema ka autojuhile või on see vaid ühepoolne suhe, kus kogu vastutus lasub autojuhil? Lisaks mõtiskleb Veli suunatulede üle – kas on ehk mingeid võimalusi veel, kuidas neid lisaks praegustele kasutada?

Saatejuhtideks on Jan-Matthias Mandri ja Veli Rajasaar.