Andersons Craft Beer

Andersons Craft Beer

Kuula:

Kirjeldus:
Tartu linnas asub selline kift pruulikoda?! Sten ja Anton räägivad mulle kas pruulikojaga ratsa rikkaks ka saab ja, kuidas kõik alguse sai. Igavatele kuuspaki joojatele on see episood keelatud! 🤭 Sest need poisid villivad sellist käsitööõlu, et kuku pikali. 🌈Jahmatavalt vinge disain, mis kutsub juba kaugelt Anderson’s käsitööd endaga kaasa haarama ning see maitse. Mina mekkisin John Vic’i ja see mahlasus, melon.. mango, mis iganes see on. Ka sellest räägime episoodist! Kust see maitse saadakse?! 🥭 Aitäh, mina jälle õllevõrra targem 😁! www.andersonscraft.com Tähelepanu tegemist on alkoholiga, alkohol võib kahjustada Teie tervist!

Sisuturundussaade: Saku õlu on Islandil hitt, ka eksport Venemaale kasvab

09.10.20 Sisuturundussaade: Saku õlu on Islandil hitt, ka eksport Venemaale kasvab

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates räägivad Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms ja turundusjuht Eva Maarend muutunud tarbijaeelistusest, alkoholivabade õllede turuosa plahvatuslikust kasvust, Saku Õlletehase ekspordi kasvust Venemaale ja Hiinasse ning muidugi ka piirikaubanduse mõjust Eesti majandusele.
Saadet juhib Hando Sinisalu.

Alasti ujumisest ning sellest, miks hoida eemale meestest, kes paluvad endale «issi» öelda

Alasti ujumisest ning sellest, miks hoida eemale meestest, kes paluvad endale «issi» öelda

Kuula:

Kirjeldus:
Täna stuudios kohalik eidehalapaneel ja tassides on alkovaba Somersby pirnisiider ning greibimaitseline Radler.

Juttu tuleb sellest, kuidas üks naine ootamatu peenisepildiga lõikelaua tellis, kuidas Anna Maria suutis tervelt kaks päeva vegan olla ning Triin pajatab veidi oma puhkusest Põhja-Soomes, millest ilmub ka pisut pikem reisilugu. Lõpetuseks võtame teemaks nõmedad suhtlusprobleemidega mehed, issiprobleemid ning hästi lamedad hüüdnimed.

Brändi loomine ja EV100 Turundusidee: Estcube 2

Brändi loomine ja EV100 Turundusidee: Estcube 2

Kuula:

Kirjeldus:
Täna on stuudios Tarmo Tali Lehe Pruulikojast, kellega räägime käsitöö õlle brändi loomise kogemusest.

Kuidas teie käsitööõllede valmistamise lugu alguse sai?
Kuidas valisite brändi nime? Kuidas jõudsite otsuseni, millel teie brändi väärtused põhinevad?
Missuguseid trende jälgisite?
Kuidas jõudsite toote, hinna ja pakendi otsusteni?
Missugused olid kommunikatsiooni otsused?
Mis töötas? Mille pidite ümber mõtlema?
Kui peaksite täna uuesti alustama, siis mida teeksite teisiti?
Saatelõigu pikkus 36.45