Õpipisik

kuidas arendada ettevõtluspädevust by Õpipisik

kuidas arendada ettevõtluspädevust by Õpipisik Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/84517474/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2024-2-25%2Fe643c473-c862-2f2b-f613-dc0b775f7122.mp3 Kirjeldus: “Õpipisiku” taskuhäälingus ilmub seekord Pedagogicumi kompetentsikeskuse erisaade, mis keskendub sisemise motivatsiooni tõstmisele kehalise kasvatuse ainetunnis. Saates selgitab TÜ sporditeaduste ja füsioteraapia instituudi sporditeaduste teadur Henri Tilga, milles seisneb sisemine motivatsioon ja miks on oluline seda õpilastes tõsta. Võimalusi, kuidas õpilaste sisemist motivatsiooni tõsta, kirjeldab Tilga küll kehalise…

Read More

kuidas motiveerida matemaatikat õppima by Õpipisik

kuidas motiveerida matemaatikat õppima by Õpipisik Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/82455916/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2024-1-9%2F4cfe0ed9-49a3-02a1-96e6-cdbe668c47d7.mp3 Kirjeldus: “Õpipisiku” taskuhäälingus ilmub seekord Pedagogicumi kompetentsikeskuse erisaade, mis keskendub sisemise motivatsiooni tõstmisele kehalise kasvatuse ainetunnis. Saates selgitab TÜ sporditeaduste ja füsioteraapia instituudi sporditeaduste teadur Henri Tilga, milles seisneb sisemine motivatsioon ja miks on oluline seda õpilastes tõsta. Võimalusi, kuidas õpilaste sisemist motivatsiooni tõsta, kirjeldab Tilga küll…

Read More

Mis peitub projekti „Kliimateadlik” taga? by Õpipisik

Mis peitub projekti „Kliimateadlik” taga? by Õpipisik Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/81418543/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2024-0-17%2F10f8bbe9-8d18-2f36-6fe0-6ad6bd11d2fc.mp3 Kirjeldus: “Õpipisiku” taskuhäälingus ilmub seekord Pedagogicumi kompetentsikeskuse erisaade, mis keskendub sisemise motivatsiooni tõstmisele kehalise kasvatuse ainetunnis. Saates selgitab TÜ sporditeaduste ja füsioteraapia instituudi sporditeaduste teadur Henri Tilga, milles seisneb sisemine motivatsioon ja miks on oluline seda õpilastes tõsta. Võimalusi, kuidas õpilaste sisemist motivatsiooni tõsta, kirjeldab Tilga…

Read More

kuidas toetada õpilaste eneseregulatsiooni by Õpipisik

kuidas toetada õpilaste eneseregulatsiooni by Õpipisik Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/78449348/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2023-10-10%2F84b91a63-6609-5c5f-2f9e-bdf18260d392.mp3 Kirjeldus: “Õpipisiku” taskuhäälingus ilmub seekord Pedagogicumi kompetentsikeskuse erisaade, mis keskendub sisemise motivatsiooni tõstmisele kehalise kasvatuse ainetunnis. Saates selgitab TÜ sporditeaduste ja füsioteraapia instituudi sporditeaduste teadur Henri Tilga, milles seisneb sisemine motivatsioon ja miks on oluline seda õpilastes tõsta. Võimalusi, kuidas õpilaste sisemist motivatsiooni tõsta, kirjeldab Tilga küll…

Read More

kuidas toetada lapse enesekohaste ja sotsiaalsete oskuste arengut? by Õpipisik

kuidas toetada lapse enesekohaste ja sotsiaalsete oskuste arengut? by Õpipisik Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/53137745/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-5-7%2F0328e15c-5c93-d867-98f1-69faedcf3638.mp3 Kirjeldus: “Õpipisiku” uues saates vestlevad TÜ haridusteaduste instituudi õpetajahariduse professor Äli Leijen ja haridusinnovatsiooni tudeng Liisi Pajula õpetaja agentsusest ehk tegevusvõimekusest. Leijen võtab tegevusvõimekuse mõiste kokku nii: kui identiteet näitab seda, kes ma olen, siis tegevusvõimekus näitab seda, mida ma teen ja kui…

Read More

kuidas toetada lapse enesekohaste ja sotsiaalsete oskuste arengut? by Õpipisik

kuidas toetada lapse enesekohaste ja sotsiaalsete oskuste arengut? by Õpipisik Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/53137745/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-5-7%2F0328e15c-5c93-d867-98f1-69faedcf3638.mp3 Kirjeldus: “Õpipisiku” uues saates vestlevad TÜ haridusteaduste instituudi õpetajahariduse professor Äli Leijen ja haridusinnovatsiooni tudeng Liisi Pajula õpetaja agentsusest ehk tegevusvõimekusest. Leijen võtab tegevusvõimekuse mõiste kokku nii: kui identiteet näitab seda, kes ma olen, siis tegevusvõimekus näitab seda, mida ma teen ja kui…

Read More

Pille Nelis: mis on kaasav haridus?

Pille Nelis: mis on kaasav haridus? Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/50468741/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-3-12%2Fa72f18d6-32f5-6770-cc83-ceeeb49e57ad.mp3 Kirjeldus: “Õpipisiku” uues saates kõnelevad haridusteaduste nooremlektor Pille Nelis ja kaasava hariduse nooremlektor Carolina Šuman kaasava hariduse tähendusest. Kuivõrd Pille Nelis uurib kaasavat haridust enda doktoritöös, on ta tutvunud suure hulga teaduskirjandusega, mis kaasavat haridust puudutab, ning jagab sealt leitud infot saateski. Juttu tuleb kaasava hariduse võtmetunnustest,…

Read More

Pille Nelis: mis on kaasav haridus?

Pille Nelis: mis on kaasav haridus? Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/50468741/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2022-3-12%2Fa72f18d6-32f5-6770-cc83-ceeeb49e57ad.mp3 Kirjeldus: “Õpipisiku” uues saates kõnelevad haridusteaduste nooremlektor Pille Nelis ja kaasava hariduse nooremlektor Carolina Šuman kaasava hariduse tähendusest. Kuivõrd Pille Nelis uurib kaasavat haridust enda doktoritöös, on ta tutvunud suure hulga teaduskirjandusega, mis kaasavat haridust puudutab, ning jagab sealt leitud infot saateski. Juttu tuleb kaasava hariduse võtmetunnustest,…

Read More

Mario Mäeots: milleks meile digipedagoogika?

Mario Mäeots: milleks meile digipedagoogika? Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/44833087/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2021-11-14%2F237534401-44100-2-7780eea81ce64.m4a Kirjeldus: “Õpipisiku” seekordses saates kõnelevad haridustehnoloogia kaasprofessor Mario Mäeots ja Laululinnu lasteaia Eerika filiaali õppealajuhataja Vieno Rjabova digipedagoogika teemadel. Mäeotsa sõnul ei saa teadlane õpetajale ette öelda, millist digipedagoogilist vahendit on kõige parem kasutada. Õpetaja peaks õpetamisviisi ise valima, lähtudes nii õpetatavast materjalist kui ka enda oskustest. Ometi…

Read More

Mario Mäeots: milleks meile digipedagoogika?

Mario Mäeots: milleks meile digipedagoogika? Kuula: https://anchor.fm/s/6ba0b55c/podcast/play/44833087/https%3A%2F%2Fd3ctxlq1ktw2nl.cloudfront.net%2Fstaging%2F2021-11-14%2F237534401-44100-2-7780eea81ce64.m4a Kirjeldus: “Õpipisiku” seekordses saates kõnelevad haridustehnoloogia kaasprofessor Mario Mäeots ja Laululinnu lasteaia Eerika filiaali õppealajuhataja Vieno Rjabova digipedagoogika teemadel. Mäeotsa sõnul ei saa teadlane õpetajale ette öelda, millist digipedagoogilist vahendit on kõige parem kasutada. Õpetaja peaks õpetamisviisi ise valima, lähtudes nii õpetatavast materjalist kui ka enda oskustest. Ometi…

Read More