Gabriel Tiig ja Pärnu Tütarlaste Kool

Unejutud – Gabriel Tiig ja Pärnu Tütarlaste Kool – Unejutud Podcast

Kuula:

Kirjeldus:
Episood 136.

Selles episoodis ei ole midagi välja lõigatud, nii et nautige aeg-ajalt esinevat hääletut naeru, pisaraid ning vilisevat vaikust eetris koos meiega!

Selleks episoodiks me palusime teil saata meile mõlemale märksõnu, millest ise lugu kokku kirjutada. Sügav kummardus teie ees, sõnu tuli väga palju!

Kujunes siis nii, et Agnese tänane lugu räägib Tihemetsas kasvanud mehest nimega Gabriel Tiig, kellel oli küllaltki traumeeriv lapsepõlv kasvades üles skisofreenikust emaga. Mis tema elust edasi sai? Nagu võite arvata, ei midagi head.

Eliise loos on põgusalt juttu Eestist 1800ndatel ning põhiteemaks on Pärnu Vanalinna Põhikooli ajalugu. Kas teadsite, et seal enne kooli oli hoopiski vaimuhaigla?

Ootame lugude kohta aktiivset tagasisidet ning kui teil on veel ideid, mida me võiksime proovida teha, siis andke teada!

Samuti ootame veel lugusid juurde, sest juba järgmine osa on kuulajate episood!

Õpilasidufirmade projekt DigiYouth, Ardo Rohtla

#92 Õpilasidufirmade projekt DigiYouth, Ardo Rohtla by Õpime koos

Kuula:

Kirjeldus:
Ettevõtlikkus on meile väga südamelähedane teema, sest just tänu ettevõtlikkusele sündiski Eesti esimene haridusteemaline taskuhääling “Õpime koos”. Meie tänane saade on valminud koostöös Tartu Ülikooli haridusuuenduskeskusega ning saatekülaliseks on keskuse projektijuht Ardo Rohtla, kes on rahvusvahelise õpilasidufirmade projekti DigiYouth juht ja Läti-Eesti ühisprojekti Girl Power Eesti koordinaator.

DigiYouth on INTERREG Kesk-Läänemere programmi projekt, mis tegeleb Eesti, Läti, Rootsi ja Soome noorte digiettevõtlikkusega ning toodete või -teenuste arendamise toetamisega ideest müügini. Eestist on kaasatud Tartu Miina Härma Gümnaasium, Viljandi Gümnaasium, Pärnu Ühisgümnaasium ja Pärnu Vanalinna Põhikool. Noorte rahvusvahelisi tiime toetavad õpetajad ja ettevõtluses tegevad mentorid, originaalsed materjalid saavad pärast projekti lõppu kasutusele võtta kõik huvilised. Projekti käigus kohtuti nii omavahel kui külastati start-up-ettevõtjaid ja nende üritusi. Projekti raames töötasid digitooteid ja –teenuseid välja 40 rahvusvahelist õpilastiimi, rahvusvahelise digiettevõtluse kogemuse sai 220 noort ja rahvusvahelise õpilasidufirma juhendamise kogemuse 45 õpetajat ja mentorit.

Juhtpartner: Tartu Ülikool (haridusuuenduskeskus)
Partnerid: Turu Ülikooli Rauma õpetajahariduse üksus, Ventspilsi Linnavalitsus, Uppsala Ülikooli Gotlandi kampuse mängudisaini osakond.

Home


https://www.facebook.com/DigiYouthStudentStartups/

Saade salvestatud 15.02.2021

Mõnusat kuulamist!

01:00 Tartu Ülikooli haridusuuenduskeskuse lühitutvustus
02:30 Digiettevõtlikkuse projekti DigiYouth tutvustus: eesmärk, osalejad, tegevused
10:37 DigiYouth projekti lisaväärtus on rahvusvaheline tiimitöö
13:18 Projekti etapid ja osalejate õppetunnid
25:43 TÜ haridusuuenduskeskuse roll: projekti eestvedamine ja metoodilise materjali väljatöötamine
34:07 E-kanalite kasutamine rahvusvaheliseks koostööks
38:12 Startup-meetod
40:00 DigiYouth messidele esitatud mõtted, tooted ja teenused
45:36 DigiYouth projekti erinevus teistest noorte programmidest
48:30 Uued projektid: “Girl Power”
49:45 Põhjused, miks peaks noorte programmidega liituma
56:23 Projekti DigiYouth koduleht ja kontaktid

Tartu Ülikooli haridusuuenduskeskus: https://www.ht.ut.ee/et/haridusuuenduskeskus

“Õpime koos”
Kuula:
YouTube: https://bit.ly/327qt5V
Spotify: https://spoti.fi/3bzOQfO​
Apple Podcasts: https://apple.co/2lHsXoY​
Google Podcasts: https://bit.ly/2WJS4ri​
Jälgi:
Instagram: https://www.instagram.com/opimekoos/​
Facebook: https://www.facebook.com/opimekoos​
Toeta: www.patreon.com/opimekoos

Kui soovid taskuhäälingut “Õpime koos” toetada, siis täname sind annetuse eest MTÜ Tartu Loomemaja arveldusarve kontole EE437700771002831014

Saates “Õpime koos” esitatud seisukohad ei pruugi ühtida Tartu Veeriku Kooli ega Tartu Forseliuse Kooli seisukohtadega.