PROMOTY. Marelle Ellen – growth hacking, Funderbeam ja rahvusvaheline bränding

PROMOTY.   Marelle Ellen – growth hacking, Funderbeam ja rahvusvaheline bränding by grit.

Kuula:

Kirjeldus:
Vestleme Annika Ljašiga, kes on juhtinud mitmete tehnoloogiaettevõtete turundust – näiteks Planet OS ning WePower – ning nüüd tegutseb Visiting CMO-na.
“Minu “sweet spot” keerulisemad, tihti nišika tehnoloogia tootega startupid, kellel on potentsiaal olla maailmas oma valdkonnas esimene – aga teekond selleni on tihti pikk ja keeruline,” ütleb ta ise.

Räägime:
• Kuidas ühe idufirma turundus üles ehitada?
• Millised on top 3 kanalit, mida B2B-s kasutada?
• Kuidas valida PR agentuuri? (või kas üldse?)
• Millised on parimad reklaamiformaadid LinkedInis?
• Kuidas teha meiliturundust nii, et see tulemusi tooks?

Lisaks saad saatest paar kavalat ja väga praktilist häkki, kuidas olematu eelarvega suuri tulemusi tuua. Head kuulamist!

🦊

Saates mainitud tööriistad, raamatud ja podcastid:
• Visiting CMO teenus: noontide.io
• Tweetdeck
• Eugene Schwartz “Breakthrough Advertising”
• Brian Deani blogi
• A16z (podcast)
• How I Built This by Guy Raz (podcast)
• Restart

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.

VISITING CMO.   Annika Ljaš – kuidas väikese eelarvega suuri tulemusi tuua?

VISITING CMO.   Annika Ljaš – kuidas väikese eelarvega suuri tulemusi tuua? by grit.

Kuula:

Kirjeldus:
Vestleme Annika Ljašiga, kes on juhtinud mitmete tehnoloogiaettevõtete turundust – näiteks Planet OS ning WePower – ning nüüd tegutseb Visiting CMO-na.
“Minu “sweet spot” keerulisemad, tihti nišika tehnoloogia tootega startupid, kellel on potentsiaal olla maailmas oma valdkonnas esimene – aga teekond selleni on tihti pikk ja keeruline,” ütleb ta ise.

Räägime:
• Kuidas ühe idufirma turundus üles ehitada?
• Millised on top 3 kanalit, mida B2B-s kasutada?
• Kuidas valida PR agentuuri? (või kas üldse?)
• Millised on parimad reklaamiformaadid LinkedInis?
• Kuidas teha meiliturundust nii, et see tulemusi tooks?

Lisaks saad saatest paar kavalat ja väga praktilist häkki, kuidas olematu eelarvega suuri tulemusi tuua. Head kuulamist!

🦊

Saates mainitud tööriistad, raamatud ja podcastid:
• Visiting CMO teenus: noontide.io
• Tweetdeck
• Eugene Schwartz “Breakthrough Advertising”
• Brian Deani blogi
• A16z (podcast)
• How I Built This by Guy Raz (podcast)
• Restart

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.

Startup turundus ja EV100 Turundusidee: projekt EV100 igas külas

Startup turundus ja EV100 Turundusidee: projekt EV100 igas külas

Kuula:

Kirjeldus:
Täna on stuudios Annika Ljaš, kes on Planet OS turundusjuht ning oli üks Tallinn Marketing Weeki lemmikesinejaid, kelle kohta arvati, et teda võiks kuulda veel ja veel. Täna keskendume Annikaga sellele, kuidas turundavad startupid ning mida nendelt õppida.

Oled viimased aastad olnud seotud keskkonna valdkonna startupiga Planet OS. Kuidas olete oma sihtgrupi defineerinud? Kuidas selleni jõudsite? Kas ja kui palju on see muutunud?
Teie valdkond areneb meeletult kiiresti. Kuidas suudate selles piisavalt jõuliselt eristuda konkurentide ees? On teil mingi hea metoodika, mida jagada?
Kuidas teie turundus on üles ehitatud? Missuguseid töövahendeid kasutate ja kuidas?
Kui palju teie turundusest on automatiseeritud? Mille olete automatiseerinud?
Mis on Sinu jaoks olnud kõige olulisemad õppetunnid?