Porsche Macan GTS

Porsche Macan GTS

Kuula:

Kirjeldus:
Käisin sõitmas selle imelise Porsche Macan GTS 280kW 380Hj 2,9 liitrise V6 biturbomootoriga sportautoga. Driving pleasure it is!
Sellise luksusliku GTS-i hind on 106900€. Kuula, mis hääled tal on, imeline! Kuuled episoodis ka Sport Chrono paketist.
Aitäh Porsche Eesti! www.porsche.ee

Hübriid on loodussäästlikum kui diisel? Andmed ei nõustu

75. Hübriid on loodussäästlikum kui diisel? Andmed ei nõustu by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordne “Istmesoojendus” toob kaasa palju uudiseid autode tuleviku maailmast – Lancia tõotab fööniksina tuhast tõusta, Toyota surub ennast elektriautode maailma ja VW tegi suu lahti Rimaci, Porsche ja Bugatti kohapealt.

Võtame vaatluse alla GreenNCAP uuringu, mille järgi tuleb välja, et justkui loogiline loodussäästu pingerida elekter-hübriid-bensiin-diisel ei pruugi üldse tõele vastata. Vaatame, milliseid üllatusi tabel pakub.

Proovisõiduautoks oli Cupra Formentor. Kas Cupra esimene päris oma pääsuke on see, mida on lubatud või jagab see probleeme teiste VW Grupi sõsaratega?

Automõtte rubriigis räägime kogemustest väikeste autodega linnas ja mõtiskleme, miks kõik tahavad tõestada, et suudavad vanast ja väiksest autost kiiremini sõita ja nende ette suruda.

Euro 7 standard on tulemas – mida see endast kujutab?

74. Euro 7 standard on tulemas – mida see endast kujutab? by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
“Istmesoojendus” räägib sel korral Euro 7 standardist, ehk järgmisest autostandardist, mis Euroopat ootamas on. Nagu juba tavapäraseks on saanud, siis sisepõlemismootori fännidele uudised just head ei kuuluta ning oodata võib olla ka väga ootamatuid süsteeme.

Lisaks räägime paaril teemal, mida varasemalt juba puudutatud on – VW uus elektriauto, mida on oodata 2026 ning mis peaks kõikidel kriitikutel lõuad põrandani kukutama ja Rimaci, Porsche ja Bugatti omavahelistest mahhinatsioonidest.

Proovisõiduautoks oli Jaguar F-Pace, milles on ehtinglaslikku konservatiivsust, kuid samal ajal ka terve hulk potentsiaali. Meeldis palju, kuid oli ka üht-teist, mis ei meeldinud.

Lõpetuseks räägime pisut erinevatest talvistest ilmastikuoludest, jäävihmast ja sellest, kuidas see meid endi ja kaasliiklejate suhtes tundma pani.

Kiirusepiirang: kas inimesele või loomale?

72. Kiirusepiirang: kas inimesele või loomale? by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordne “Istmesoojendus” vaatleb kiiruspiiranguid puudutavat uuringut. Arutleme selles valguses selle üle, kuidas viimase viie aasta jooksul kiirustesse suhtumine Eestis muutunud on.

Lisaks toome välja kaks uut langenut elektriautode tootmise rindel. Jah, kaks uut suurt autotootjat on taas lubanud, et lähema kümne aasta jooksul jääb nende müügisaalidesse ainult elektriauto.

Võtame vaatluse alla ka Euroopa ja Eesti autoturu muutuse. Kuidas koroonaviirus mõjunud on ja mida võiks tuua lähikuud? Kuidas on muutunud Eestis müüdavad brändid?

Proovisõiduautoks oli Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Facelift. Osalise elektriajamiga elukas, mis on küll praktilisem kui keskmine Porsche, aga milline on sõidukogemus?

Nädala automõte puudutab autobrändide nimesid. Viimasel ajal on uueks trendiks, et kirjutame kõik brändid AINULT SUURTÄHTEDEGA. Miks see rumalus on? Seda arutame saates.

Mõistatuslik tõmbluku meetod

22. Mõistatuslik tõmbluku meetod by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Sellenädalane “Istmesoojendus” võtab vaatluse alla tõmbluku meetodi. Sel nädalal Liiklusjärelvalve Facebooki lehel taas üles võetud teema on Eestis aeg-ajalt ikka jutuks tulnud. Kuidas on siis võimalik, et midagi ei muutu?

Muidugi ei saa me üle ega ümber Tesla uuest küberpikapist. Kas see on näide rakendusdisaini meistriklassist või lihtsalt üks inetu plönn, millega sõita ei tahaks? Ja mis teema selle purunenud aknaga oli?

Reedel saime teada ka, mis sai Eesti aasta autoks. Üks saatejuhtidest võttis ise ka selle valimise protsessist osa ning seega saame rohkem teada, kuidas just see masin valituks sai. Paar sõna ka selle kohta, kuidas sellega sõita on.

Proovisõiduautoks oli Porsche 911 Carrera 4S. Kuidas saab nii hea auto saatejuhid nii õnnetuks teha, kuula saatest.

Nipinurgas arutame loomulikult jubeda ilma ja libeduse üle. Kuidas enda oskusi libedaga hakkama saamiseks parendada ning milliseid sõiduvõtteid rakendada?

Saatejuhtideks on Jan-Matthias Mandri ja Veli Valentin Rajasaar.