Erkki Raasuke: juhil on meeskonda rohkem vaja kui meeskonnal juhti

Podcast #22: Erkki Raasuke: juhil on meeskonda rohkem vaja kui meeskonnal juhti

Kuula:

Kirjeldus:
Juhil on meeskonda rohkem vaja kui meeskonnal juhti, ütleb Eesti üks kogenumaid ja tuntumaid tippjuhte Erkki Raasuke värskes podcasti osas.

See on teadmine, mis tekitab heas mõttes alandlikkust ja mida on hea endale aeg-ajalt meelde tuletada, räägib Raasuke. Ta räägib ka sellest, et kaasaegses juhtimises inimeste vaheline hierarhia kadumas, juht ei ole enam kellegi peal ja töötaja all, juht on üks töö teiste tööde seas ja kõrval.

Raasuke räägib podcastis, kuidas juhtimise teemal on palju tolmu ja müra ning trademargitud (litsentseeritud) kraami. “Ajapikku hakkad aga sellest nagu läbi nägema. Ja lõpuks on sul üks A4 või pool A4-a või tagurpidi pööratud salvrätik, kus on kirjas see, mida pead tegema ja siis tuleb need ära teha. Pragmaatilisus on see, mis edasi viib.”
Raasukese lugemislaualt leiab Ray Dalio “Põhimõtted” ning 100 aastat tagasi välja antud raamatu Henry Fordi eluloost. Ning hetkel on öökapil Will Storr’i raamat “The Science of Storytelling”. Mis on need diskussioonid, mida me endaga räägime, kui objektiivne see jutt on, see on raamat, mis teeb jälle natukene alandlikumaks hetkedel kui on isu millegi peale äkiliselt reageerida, kirjeldab Raasuke.

26 minutit põnevat juttu juhtimisest, kuula ikka. Podcasti kõik osad olemas Spotify’s ja iTunes’is.

MAREK UNT.   PR, (kriisi)kommunikatsioon ja oma sõnumi leidmine

MAREK UNT.   PR, (kriisi)kommunikatsioon ja oma sõnumi leidmine

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on Marek Unt, kes aitab idufirmadel ja tehnoloogiaettevõtetel end kuuldavaks teha.
Kuni eelmise aastani tegutses Marek Bolti kommunikatsioonidirektorina ning enne seda juhtis Euroopa tasemel Wise-i meediasuhteid – ehk suuresti räägime just nende kahe ükssarviku näitel!

• Kuidas leida üles oma võtmesõnum(id)?
• Kui oluline on n-ö “suurem missioon”?
• Kas ja miks end konkurentidele vastandada?
• Kuidas planeerida PR eelarvet?
• Kas ja milliste tööriistade abil PR-i mõõta?

Põhjalikumalt arutleme kriisikommunikatsiooni teemal – kuidas selleks valmistuda ja millal on targem vaikida, lahkame PR tööriistade maastikku ja transferwiseilike stunt’ide tegemise vajalikkust. Head kuulamist! ♡

📃

Soovitused:

• Start-Up PR 102 by Marek Unt
• Sifted.eu uudiskiri
• “The Ministry for the Future”
• Julian Shapiro

Mainitud tööriistad:

• Onclusive
• Cision
• Signal.ai
• Station.ee
• Mention (pigem sotsiaalmeedia jaoks)
• Tweetdeck (Twitteri jaoks)

Kirjutamiseks:
• Notion
• Bear
• Roam research

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.

Community Marketing

Community Marketing by Marketingi Instituut

Kuula:

Kirjeldus:
To introduce community marketing, Wikipedia suggested a following definition: Community marketing is a strategy to engage an audience in an active, non-intrusive prospect and customer conversation. Whereas marketing communication strategies such as advertising, promotion, PR, and sales all focus on attaining customers, Community Marketing focuses on the needs of existing customers.

How do you define Community Marketing?
What is your experience in community marketing? We all know Facebook, but what other communities could be targeted with community marketing tools? Give some good examples?
How to create a community marketing campaign? How to start? What should be considered? What are the main challenges? How to measure the results of a community marketing campaign?
What type of businesses could benefit from community marketing? Is it only a tool for B2C or B2B as well?
In what situations should community marketing be used?