Digiturunduse praktikum: kuidas saada digikampaaniatest paremaid tulemusi?

14.05.21 Digiturunduse praktikum: kuidas saada digikampaaniatest paremaid tulemusi?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas IT Koolituste koolitaja ja digiagentuuri Mediabrands Digital digistrateeg ning konsultant Harlis Velk. Juttu tuleb Google Ads’ist, selle analüütikast ning kampaaniate optimeerimisest.
Samuti räägitakse kampaaniate juhtimise ABCst ning ka tegevustest, mida on mõistlik enne kampaania ehitamist teha. Vastuse saab ka küsimus, kuidas saada digikampaaniatest paremaid tulemusi?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Infopankur. Digiturunduse pääs GDPRst: ole aus ja ära ahnitse

12.05.21 Infopankur. Digiturunduse pääs GDPRst: ole aus ja ära ahnitse

Kuula:

Kirjeldus:
Infopankur uurib seekord digiturunduse ja isikuandmete kaitse üldmääruse ehk GDPRi kooseksisteerimise võimalusi. Kas isikuandmete kaitse on juba piisavalt range? Jah ja ei! Leebemaks see kindlasti ei muutu, kuid on mitmed hallid alad, mis peatselt samuti reguleeritud saavad.

Infopankuri zoomistuudios on külas Dreamgrow Digital OÜ tegevjuht Priit Kallas ja andmekaitseinspektsiooni õigusnõunik Liisa Ojangu. Saadet juhib Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.

Digiturunduse praktikum: kuidas YouTubes rohkem tähelepanu saada?

16.04.21 Digiturunduse praktikum: kuidas YouTubes rohkem tähelepanu saada?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas videoturunduse ajaveebi looja ja peamine sisutäitja Reigo Kimmel, kellega tuleb juttu videoturundusest, videode levitamise tehnikatest ja turundamisest maailma teisel positsioonil asuval veebilehel. Juttu tuleb ka teistest kanalitest ja video tootmise köögipoolest.
Juttu tuleb ka SEO, videode pealkirjade, pildi ja subtiitrite olulisusest.
Youtube kanalite haldajatel soovitab Kimmel kasutada tööriistu, mille lingid leiate siit: https://videoturundus.ee/video-IQ
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Tööstusuudised eetris. Aasta ettevõtja Priit Kallas: 2020 oli suur otsuste aasta

22.03.21 Tööstusuudised eetris. Aasta ettevõtja Priit Kallas: 2020 oli suur otsuste aasta

Kuula:

Kirjeldus:
Saates annab intervjuu väikemaju ja saunu tootva Iglucraft OÜ asutaja Priit Kallas, kelle EY valis äsja aasta ettevõtjaks 2021. Priit Kallas ütleb intervjuus, et 2020 oli tema jaoks tormiline ja suur otsuste aasta, ja lisab, et mullune märtsikuine eriolukord lõi korraks jalad alt. Saates võtame keerulise eelmise aasta kokku. Vaatame otsa müügitulemustele ja prognoosime selle aasta kasvu.
Räägime ka suurtest tulevikuplaanidest, mis hõlmavad näiteks e-kaubanduse arendamist ja majutusteenuse pakkumist, aga ka uute toodete ja majade arendamist. Kallase sõnul plaanib ettevõte küll keskenduda kasvule, kuid samas hoiduda masstootmisest.
Saadet juhib Harro Puusild.
Saadet toetavad Radius Machining ja Hansavest.

Digiturunduse praktikum: kuidas kogukond ettevõtte brändi toetab?

19.03.21 Digiturunduse praktikum: kuidas kogukond ettevõtte brändi toetab?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas kogukonnakonsultant Johanna-Mai Riismaa, kellega tuleb juttu kogukondade loomisest, turundamisest ja haldamisest.
Saates leiab vastused ka küsimustele, kuidas kogukonda kasvatada, kuidas kogukond ettevõtte brändi toetab ning miks osad kogukonnad on tasulised?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Digiturunduse praktikum: nipid, kuidas ettevõte internetis paremini leitavaks teha

19.02.21 Digiturunduse praktikum: nipid, kuidas ettevõte internetis paremini leitavaks teha

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas SEO strateeg ja entusiast Marten Saare, kellega tuleb juttu SEOst ja selle elementidest, märksõnadest ning linkide ehitamisest. Samuti tuuakse välja mõned head tööriistad, mida kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Priit Kallas “Millise valemiga Iglucraft 40 000 € maksvaid maju Eestist välja müüb?”

#11 Priit Kallas “Millise valemiga Iglucraft 40 000 € maksvaid maju Eestist välja müüb?” by Ekspordime • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:

Kuidas valida ekspordiks õiget turgu?
Kas Facebooki kaudu annab ärikliente leida?
Milline peab olema enda mõttelaad toodet arendades?
Kuidas saada klientide tagasisidet?
Mis saab edasi siis, kui kontak on vormi kaudu kätte saadud?
Mida hindade tõstmine tegelikult müügiga teha võib?
Millele panna veebilehel rõhku, et müüa sealt otse 40 000 € maksev maja?

Vaata nende veebi: iglucraft.com

Digiturunduse praktikum: Bolt Foodi turunduse telgitagused

22.01.21 Digiturunduse praktikum: Bolt Foodi turunduse telgitagused

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas Bolt Foodi turundusjuht ja Aasta Turundustegu 2020 žürii liige Liia Pjatakova, kellega tuleb juttu Bolt Foodi turundamisest, sisenemisest erinevatele turgudele, turunduse protsessidest, äpist ning tulemuste mõõtmisest.
Arutletakse ka reachi ja müügi optimeerimise üle sotsiaalmeedias. Kuulajad saavad vastuse ka küsimusele, kuidas arvutada seda, kui palju sotsiaalmeedia postituse alla raha kulutada?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Digiturunduse praktikum: kuidas väikeettevõte väikese eelarve ja vaevaga tooteid turundab?

25.12.20 Digiturunduse praktikum: kuidas väikeettevõte väikese eelarve ja vaevaga tooteid turundab?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas raamatupidamisekspert ja ettevõtja Krista Teearu, kes räägib enda ettevõtte turundamisest, infotoodete loomisest ja klientide saamisest. Juttu tuleb ka sellest, millised kanalid on väikeettevõtte jaoks kõige toimivamad ning mis on ta selle nimel teinud.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Google otsinguturundus algajatele! Külas SEO ekspert Priit Kallas

Google otsinguturundus algajatele! Külas SEO ekspert Priit Kallas by Nullist turunduskool • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Oma äriga alustamine on lihtsam kui kunagi varem ja selleks pole vaja kallist kontorit ega palju raha. 

Boost Yourselfi ja Nullist asutajad Sven Nuum ja Teet Torim räägiad, kuidas leida äriideed, kuidas alustada põhitöö kõrvalt ja kuidas me oma esimest äri alustasime 100 euroga. Tegemist on saate esimese osaga ja järgmine osa tuleb juba mõne päeva jooksul. Head kuulamist!