Cleantech. Jätkusuutlik investeerimine: kuidas näha läbi turundustrikkidest ja rohepesust?

08.06.21 Cleantech. Jätkusuutlik investeerimine: kuidas näha läbi turundustrikkidest ja rohepesust?

Kuula:

Kirjeldus:
Ettevõtete jätkusuutlikkus ja võimekus aru saada oma tegevuse mõjudest, muutub olulisemaks iga aastaga. Selle jaoks on olemas ESG ehk keskkonna, inimeste heaolu ja juhtimise mõõdikud, mida aina rohkem ettevõtteid oma tegevuses järgima on hakanud.

Mis on ESG mõõdikud ja mis kasu neist on? Kuidas ennast peaks hindama finantsasutus ja kuidas tootmisettevõte? Kuidas saada aru, mis on üldse mõistlik mõõdik ja mis lihtsalt rohepesu?

Neid teemasid lahkame Äripäeva raadio rohetehnoloogia saates Cleantech. Külas on LHV panga ESG valdkonna juht Ragne Maasel ning Eesti elektritõukerataste ettevõtte Äike juht ja asutaja Kristjan Maruste. Saatejuht on Mart Valner.

Saadet toetavad Sunly OÜ ja MTÜ Cleantech ForEst.

Liisa Põldma ja Ragne Maasel: LHV juhtidelt ootame empaatiat ja hoolivust oma inimeste suhtes

Liisa Põldma ja Ragne Maasel: LHV juhtidelt ootame empaatiat ja hoolivust oma inimeste suhtes by 🎙️”Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis”

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordne episood on valminud juhtiva värbamispartneri CV-Online’i “Tööelublogi” podcasti ning populaarse juhtimisvaldkonna podcasti “Juhtimiskvaliteet on konkurentsieelis” koostöös. Käesolevas erisaates lähen külla LHV personalijuhile Liisa Põldmale ja LHV ESG valdkonna juhile Ragne Maaselile. Kuigi LHV näol on tegemist juba üsna suure tööandjaga konservatiivses pangandussektoris, siis minu jaoks on LHV alati olnud natuke eriline, temast kumab mingit erilist isikupära ja personaalsust. Nii on LHV tunnustatud tööandja, kes on noppinud erinevatelt maineuuringutelt kõrgeid kohti ning kus töötajate pühendumus ja rahulolu-näitajad on kõrged. Mind hakkas siiralt huvitama, mida ja kuidas LHVs tehakse juhtimiskultuuri vaates, et on saavutatud inspireeriv organisatsioonikultuur ja silmasära, millega inimesed iga päev tööle tulevad.

“Juhtimiskultuuri kujundamisel tegeleme peamiselt ju just emotsioonide ja tunnetega. Organisatsioonikultuuriga tegelemine ongi tunnete juhtimise kunst, inimemotsioonide manageerimise kunst. Meie peamine fookus organisatsioonikultuuri timmimisel on see, et meie inimestel oleks siin hea. Me tahame, et meie inimesed tunneksid ennast siin töötades hästi – et nad tunneksid, et nad töötavad nende jaoks parimas kohas. Iga inimene soovib kuuluda talle olulisse inimgruppi, ta soovib, et teda võetakse omaks, ta soovib, et temast hoolitakse. Päeva lõpuks soovib igaüks ka, et lisaks oma tööalastele väljakutsele arvestataks võimaluste piires ka tema isikliku elu unistuste ja soovidega. Ja kuna kõik inimesed on ikkagi väga erinevad, siis meie ootus juhtidele on, et nad suudaksid lahti häkkida, kes on need inimesed, kes tema tiimis töötavad ja mis on see, mida tema inimesed vajavad, et oma tööd parimal moel teha. Seega võti hea juhtimise juures tähendab oma inimeste suurepärast tundmist ja tunnetamist. Ja kui seda hästi teha, siis varem või hiljem peegeldub see kindlasti ka väljapoole organisatsiooni.” – Liisa Põldma ja Ragne Maasel

Kuulake ikka …

2020 kokkuvõte

2020 kokkuvõte

Kuula:

Kirjeldus:
Võtame Annaliisa Posti, Martin Garbuze ja Rando Liivaga kokku selle, millega Loomus aastal 2020 tegeles. Samuti räägime Liis Boodega ettevõttest *relax baby be cool* sellest, miks otsustas tema firma liituda karusnahavaba moe programmiga Fur Free Retailer. Ja siis ajame juttu Ragne Maaseliga, kes on LHV panga ESG ehk jätkusuutlikkuse valdkonna juht. Nimelt on LHV pannud paika looduskeskkonna ja sotsiaalse vastutusega vastuolus olevad tegevusalad.

Tööandja bränding – mis see on ja kuidas seda hästi teha?

Tööandja bränding – mis see on ja kuidas seda hästi teha? by TalentHub Podcast • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:

Mis on tööandjabränding ja mida see endast kujutab? Kuidas tööandja brändinguga alustada ja mida selle edukaks õnnestumiseks silmas pidada? Miks tööandja brändingut üldse vaja on? Ja kuidas tööandja brändingu läbi ettevõtte mainet parandada? TalentHub’i kümnenda podcasti külaliseks on LHV tööandja brändingu juht Ragne Maasel.

Growth hacking & culture hacking – Ragne Maasel

Growth hacking & culture hacking

Kuula:

Kirjeldus:
Räägime Ragne Maaseliga kahest omavahel sarnasest ja tihti segi ajatavast lähenemisest: growth hacking ja culture hacking. Ragne on start-up maailma taustaga turundaja, kes viimased poolteist aastat on keskendunud LHV pangas tööandja brändi loomisele.

Mida tähendavad growth hacking ja culture hacking?
Mille poolest on start-upi maailmas tuntud growth hacking sarnane tööandja brändi loomise kontekstis kasutatavale culture hackingule?
Mille poolest need erinevad?
Miks peaks täna ettevõtted tegelema growth hackingu ja miks culture hackinguga?
PS! Kuidas soovitad neid termineid eesti keeles nimetada?

Kuula turundusraadiot nüüd ka Delfi Taskust.