KAROLA KARLSON.   Tagasivaade Bolti teekonnale, globaalse turunduse juhtimine ja muud turundusjutud

KAROLA KARLSON.   Tagasivaade Bolti teekonnale, globaalse turunduse juhtimine ja muud turundusjutud

Kuula:

Kirjeldus:
Räägime Karola Karlsoniga, kes pärast nelja aastat Boltis selle peatüki hiljuti sulges.

• Kuidas saada heaks full-stack turundajaks?
• Kuidas juhtida globaalset turundust ja -tiimi?
• Kuidas valida turge, kuhu laieneda?
• Millal on rebränding põhjendatud?
• Kuidas päriselt backlink’e saada?
• Millised on ASO ja SEO erinevused?
• Kui palju turundustööriistu on optimaalne?

Peamiselt räägime Bolti teekonnast – prioritiseerimisest, turundustiimi värbamisest ja sisekommunikatsioonist, sekka ka Scoro, MeetFranki, oma blogi ja erinevate freelance projektidega saadud õppetunde. Head kuulamist! ♡

🥐

Mainitud tööriistad:
• Apple banners
• AppsFlyer
• Looker

Soovitused:
• Thinking, Fast and Slow
• Influence: The Psychology of Persuasion
• Ogivly on Advertising
• Hiten Shahi uudiskiri
• Bufferi uudiskiri
• karolakarlson.com
• Turundusraamatute soovitused
• Muud lugemissoovitused

Saadet juhivad Andreas Unt, Adacti Co-Founder ja CMO, ning Marelle Ellen, Promoty CMO.
Helitöötlus: Marko Kaljula

Digiturunduse praktikum: kuidas YouTubes rohkem tähelepanu saada?

16.04.21 Digiturunduse praktikum: kuidas YouTubes rohkem tähelepanu saada?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas videoturunduse ajaveebi looja ja peamine sisutäitja Reigo Kimmel, kellega tuleb juttu videoturundusest, videode levitamise tehnikatest ja turundamisest maailma teisel positsioonil asuval veebilehel. Juttu tuleb ka teistest kanalitest ja video tootmise köögipoolest.
Juttu tuleb ka SEO, videode pealkirjade, pildi ja subtiitrite olulisusest.
Youtube kanalite haldajatel soovitab Kimmel kasutada tööriistu, mille lingid leiate siit: https://videoturundus.ee/video-IQ
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Digiturunduse praktikum: nipid, kuidas ettevõte internetis paremini leitavaks teha

19.02.21 Digiturunduse praktikum: nipid, kuidas ettevõte internetis paremini leitavaks teha

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas SEO strateeg ja entusiast Marten Saare, kellega tuleb juttu SEOst ja selle elementidest, märksõnadest ning linkide ehitamisest. Samuti tuuakse välja mõned head tööriistad, mida kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Google otsinguturundus algajatele! Külas SEO ekspert Priit Kallas

Google otsinguturundus algajatele! Külas SEO ekspert Priit Kallas by Nullist turunduskool • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Oma äriga alustamine on lihtsam kui kunagi varem ja selleks pole vaja kallist kontorit ega palju raha. 

Boost Yourselfi ja Nullist asutajad Sven Nuum ja Teet Torim räägiad, kuidas leida äriideed, kuidas alustada põhitöö kõrvalt ja kuidas me oma esimest äri alustasime 100 euroga. Tegemist on saate esimese osaga ja järgmine osa tuleb juba mõne päeva jooksul. Head kuulamist!

Google otsinguturundus alustajale! Külas SEO ekspert Priit Kallas

Google otsinguturundus alustajale! Külas SEO ekspert Priit Kallas by Nullist turunduskool • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Mis roll on turunduses Google’i reklaamidel? Kuidas need töötavad? Kui suur peaks olema eelarve? Mis on esimesed sammud ja millised on suurimad vead, mis raha raiskavad?
Saates on külas Google Ads ekspert Argo Lipp. Ta on ehitanud edukaid kampaaniaid enam kui 10 miljoni euro väärtuses, töötanud sadade ettevõtetega väga erinevatest valdkondadest, peamiselt Austraalias ja Eestis, aga ka Ameerika Ühendriikides, Suurbritannias ning teistes riikides. Ja nüüd jagab ta maailmatasemel teadmisi kodumaal, et ka sina võiks maailma tippude sekka kuuluda.

Digiturunduse praktikum: nõuanded ja sammud, mis aitavad Amazonis edukalt tooteid müüa

02.10.20 Digiturunduse praktikum: nõuanded ja sammud, mis aitavad Amazonis edukalt tooteid müüa

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas Amazoni ettevõtja Egle Raadik, kes räägib sellest, kuidas Amazoni platvormil äri ajada ning seal tooteid müüa ja turundada. Saates kuuleb ka, kui hästi Eesti Amazoni müüjatel läheb, kuidas SEO’d optimeerida ning kui olulised on review’d.

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Toodete käibeid ja müügimahte näeb selliste tööriistadega:
Helium10.com Chrome extension
Junglescout.com Chrome extension

Digiturunduse praktikum: kuidas sisuturundus enda jaoks tööle panna?

12.06.20 Digiturunduse praktikum: kuidas sisuturundus enda jaoks tööle panna?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas veebimajutus.ee turundusjuht Richard Rõõmusaar, kellega tuleb juttu sisuturundusest ja SEO optimeerimisest enda veebilehel.
Saates arutletakse ka selle üle, milliseid formaate kasutada ning kui palju veebimajutus investeerib sisu tootmisele.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Marten Saar & Karola Karlson (AMA)

Marten Saar & Karola Karlson (AMA) – Internetiturunduse grupi podcast

Kuula:

Kirjeldus:
Q&A sessiooni juhib Karola Karlson ja küsimustele vastab Marten Saar. Vaata Facebookis.
Marten: Olen teinud SEO-d nii kaasturundaja (affiliate), konsultandi kui in-house SEO juhi rollis. SEO-d olen teinud lisaks eesti keelele ka hispaania, inglise, poola, rootsi ja soome keeles.

Rahvusvaheline SEO, Eesti SEO, Affiliate SEO, SEO mõõtmine, õppimine jne
2:10 Hooajaline rankimine (vanasti) ja trendid

4:30 Kuidas Marten (SEO eksperdina) valib kliente ja missugune on ideaalne kliendiprofiil

5:20 Mis on esimesed asjad, mida uue kliendi puhul vaatab

6:00 Paljud panevad Ahrefsiga puusse, sest… ja mille poolest SEMRush on parem.
7:40 Väiksemate lehtedega, mis müüvad paari toodet või teenust on väga lihtne

8:40 Kumb on olulisem – kas lehe sisu või tehniline pool.

10:50 Kui oluline tööriist on Google Search Console

12:20 Missuguseid SEO tööriistu kasutab ja soovitab

14:45 Kui esimesed vastused on Google ja Wikipedia omad, siis kas on mõtet selle keywordiga edasi teha

16:00 Kas ühele märksõnale võib optimeerida mitu lehte

16:30 Kui efektiivne on linkbuilding

19:10 Honeymoon periood – mis see on

20:25 Milliseid link-building strateegiaid Marten ise kasutab

SEO ehk otsimootorile optimeerimine aastal 2020 – Priit Kallas

SEO ehk otsimootorile optimeerimine aastal 2020

Kuula:

Kirjeldus:
308

Meie 19 saate külaliseks oli Priit Kallas, kellega toona rääkisime sellest kuidas kasutada sotsiaalmeediat rahvusvahelises turunduses. Täna kutsusime ta uuesti külla, et rääkida SEO-st aastalt 2020.

Priit Kallas on töötanud viimased 24 aastat digiturundajana ja ta on üks tuntumaid SEO spetsialiste Eestis. Uurisime talt mida peab teadma täna SEO-st sellega alustades ning millised on trendid.

Mis üldse on SEO?
Millised on olulisemad muutused, mis on varasemaga võrreldes toimunud?
Kuidas saada kätte maksimum?
Millega tavaliselt eksitakse? Mida algorütmid armastavad ja mida mitte?
Kuidas saab SEO-d ise teha?
Millal tasub lasta kellelgi teisel appi tulla?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist!

Kuidas koduleht Google’s esile tuua? Karin Riisman

Turundusraadio 139: Kuidas koduleht Google’s esile tuua?

Kuula:

Kirjeldus:
Karin Riisman, UK finantsettevõtte Cash on Go turundusjuht jagab suurepärast praktilist kogemust, kuidas oma koduleht nähtavaks muuta.