Müümiseta müümine

04.05.21 Nimed müügitahvlil: müümiseta müümine by Äripäeva raadio

Kuula:

Kirjeldus:
Varasemates saadetes on pikalt ja põhjalikult rääkinud müügiprotsessist, kõnede tegemisest ja kohtumiste läbiviimisest. Samal ajal on aga teenindust ja selle protsessi puudutanud veidi vähem.
Tänases saates räägivad Silver Rooger ja Andres Kiviselg Dominate Salesist, mis on üldse teenindus? Mis on teeninduse eesmärk ning millest tekib kliendil suurepärane teeninduskogemus?
Saate põhifookuses on müümiseta müümise põhimõte, ehk kuidas klienti teenindada nii, et ta ei tunneks müügisurvet ning samal ajal saaksid kõik osapooled (klient, teenindaja ja ettevõte) oma eesmärgid täidetud?
Saate jooksul lahkame lisaks järgnevaid teemasid:
• Miks tuleb teeninduspersonali juhtimisel ja värbamisel lähtuda suuremast pildist ning müüa visiooni?
• 9 sammuline teenindusprotsess, mida saad kohe oma töös rakendada.
• Mida kujutab endast 7* teeninduse põhimõte?

Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil. Andres Kiviselg: must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

04.03.21 Nimed müügitahvlil. Andres Kiviselg: must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases “Nimed müügitahvlil” saates vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte kõige värskeima liikme, kogenud müügiinimese, coachi ja treeneri Andres Kiviseljaga.
Andres on pikalt juhtinud ühte Eesti edukaimat otsemüügi tiimi ning treeninud ja koolitanud üle 40-ne Eesti müügi- ja teenindusmeeskonna. Juttu tuleb sellest, kuidas ta üldse müügini jõudis. Miks pärast üheksat aktiivset aastat müügis ta tunneb, et tema tippvorm ja suurimad saavutused on alles ees? Millised on tema 3 praktilist nõuannet olemasolevatele ja tulevastele müügijuhtidele? Mida on õpetanud talle elu Sellitis ja kuidas temast sai 30 liikmelise müügitiimi juht/treener. Saate lõpus jagab Andres praktilisi nõuandeid ja samme, mida juhid peaksid müügikäibe suurendamiseks ette võtma.
Saadet toetab Dominate Sales.

Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Nimed Müügitahvil #20: Andres Kiviselg: Must vöö müügis või tippvorm on alles ees?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases “Nimed Müügitahvlil” saates vestleb Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ettevõtte kõige värskeima liikme, kogenud müügiinimese, coachi ja treeneri Andres Kiviseljaga.
Andres on pikalt juhtinud ühte Eesti edukaimat otsemüügi tiimi ning treeninud ja koolitanud üle 40-ne Eesti müügi- ja teenindusmeeskonna.

Juttu tuleb sellest, kuidas ta üldse müügini jõudis. Miks pärast üheksat aktiivset aastat müügis ta tunneb, et tema tippvorm ja suurimad saavutused on alles ees? Millised on tema 3 praktilist nõuannet olemasolevatele ja tulevastele müügijuhtidele? Mida on õpetanud talle elu Sellitis ja kuidas temast sai 30 liikmelise müügitiimi juht/treener.

Saate lõpus jagab Andres praktilisi nõuandeid ja samme, mida juhid peaksid müügikäibe suurendamiseks ette võtma.

Nimed müügitahvlil: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

14.01.21 Nimed müügitahvlil: 6 sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Osa 2

Kuula:

Kirjeldus:
Eelmine kord rääkisid Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist kolmest tugisambast, mis viivad müügimeeskonna võidule. Tänases saates toovad nad esile ülejäänud kolm sammast. Kõigile tugevat väljakutset pakkuv 2020. aasta on näidanud, et firma arendamine on esikohal, kui tahetakse saada parimaid kättesaadavaid tulemusi. Võtke need 6 sammast omale kasutusele, putitage masinat ning teeme 2021. aastal võimsamalt kui kunagi varem!
Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

08.10.20 Nimed müügitahvlil: kolm sammast, mis viivad müügimeeskonna võidule

Kuula:

Kirjeldus:
„Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist sellest, kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?

Saatejuhid jagavad elulisi näiteid, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi tagavad piisavas arvus täitmise, loovad ka kordades paremad eeldused tulemuste saavutamiseks!

Vaadatakse üle 3 müügijuhtimise sammast, mis aitavad müügimeeskonnal püsivalt kõrget tulemust luua.

Räägitakse ka töötajate uskumusest tootesse ning sellest, kuidas seda parandada ja mis juhtub, kui seda ei parandata?

Eriti väärtuslik kuulamine on see neile, kes tahavad luua paremat süsteemi või pole olemasoleva olukorraga rahul.

Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi?

10.09.20 Nimed müügitahvlil: miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi?

Kuula:

Kirjeldus:
Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist jätkavad eelnevalt alustatud closingu teemat. Seekordses saates vaadatakse veel luubiga sissepoole, miks ei tohi teha closimisel järeleandmisi. Suur viga, mida enamik teevad on see, et ei analüüsita kliendi EI-sid ja nad ei kuula klienti.
Saadet toetab Dominate Sales.

Nimed müügitahvlil: kuidas lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?

13.08.20 Nimed müügitahvlil: kuidas lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?

Kuula:

Kirjeldus:
“Nimed müügitahvlil” 10. saates käsitleti closingu põhimõtteid ja tutvustati esmast kahte closingut. Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist lähevad nüüd konkreetsemaks ja vaatavad, mida teha levinud edasilükkamistega. Oluline on siinjuures ära tabada, millal on tegemist argumendi versus ettekäändega ja kuidas siis ka vastavalt läheneda.

Saatejuhid vaatavad ja lahendavad kolm näidiskaasust ning seejärel uurivad enamlevinumaid piiravaid uskumusi ning hirme. Saates pakuvad nad ka võimalike strateegiaid nende tuvastamiseks, eesmärgiga need eemaldada ning aidata kliendil jõuda otsuseni.

Mida teha, kui müügiinimene ei müü?

Nimed Müügitahvlil #15: Mida teha, kui müügiinimene ei müü? by Dominate Sales

Kuula:

Kirjeldus:
Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas:

Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm
Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha
Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste edukaks rakendamiseks.

Lähtuvalt eelnevast, tuleb lisaks teadmistele ja oskuste treenimisele tegeleda ka hirmude, piiravate uskumuste eemaldamise ning inimese motivatsiooni ja tööõnne hoidmisega. Selleks on vaja teada inimese baasväärtusi ja vajadusi, mis töötajat motiveerivad ning seejuures on oluline mõista, et erinevate inimeste puhul on need erineva tähtsusega.

Saates jagavad nõuandeid Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Rene Sieberk Dominate Salesist, kuidas kõike seda arvesse võttes müügiinimesed taas müüki tegema panna.

Nimed müügitahvlil: mida teha kui müügiinimene ei müü?

20.05.20 Nimed müügitahvlil: mida teha kui müügiinimene ei müü? by Äripäeva raadio

Kuula:

Kirjeldus:
Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas:
• Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm
• Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha
• Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste edukaks rakendamiseks.

Lähtuvalt eelnevast, tuleb lisaks teadmistele ja oskuste treenimisele tegeleda ka hirmude, piiravate uskumuste eemaldamise ning inimese motivatsiooni ja tööõnne hoidmisega. Selleks on vaja teada inimese baasväärtusi ja vajadusi, mis töötajat motiveerivad ning seejuures on oluline mõista, et erinevate inimeste puhul on need erineva tähtsusega. Saates jagavad nõuandeid Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Rene Sieberk Dominate Salesist, kuidas kõike seda arvesse võttes müügiinimesed taas müüki tegema panna.

Saadet toetab Dominate Sales.

Kuidas müüa kriisi ajal

Nimed Müügitahvlil #14: Kuidas müüa kriisi ajal.

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses saates tuleb juttu müügist kriisiajal. Silver Rooger Dominate Salesist ja Rene Sildvee ettevõttest Klienditugi jagavad kuulajatele üldiseid nõuandeid, et maailm ei ole lõppenud. Vastused saavad teiste seas küsimused: kuidas peaks praeguses olukorras klientidega suhtlema, millisena peaks kõne üles ehitama ja milline peaks olema üldine mentaliteet. Silver ja Rene räägivad asjad läbi praktiliste näidete ja kogemuste, kuidas kriisiajast võtta rohkem ning mitte olla ohvri rollis. Praegu on võimaluste aeg, kus tuleb otsida uusi võimalusi.