Sisuturundussaade: maavarade e-pood arendab sektoris unikaalset digilahendust

09.04.21 Sisuturundussaade: maavarade e-pood arendab sektoris unikaalset digilahendust

Kuula:

Kirjeldus:
Miks on oluline ehitussektoris e-lahenduste kasutuselevõtt, kuidas on arenenud Eesti esimene täitematerjalide ja maavarade e-pood Isekallur ja millised on plaanid ettevõtte arendamiseks ja kapitali kaasamiseks, räägib saates Isekalluri juhatuse liige Erik Mesikäpp.

Isekallur on avanud võimaluse ettevõttesse investeerida. Kuuleme saates, milliseid arendusi kaasatava rahaga ellu viiakse, miks peaks seda võimalust kasutama ja miks on selleks valitud just ühisrahastusplatvorm Fundwise. Lisaks saab saatest teada, keda oodatakse investoriteks ja mida neile lubatakse.

Arutluse alla tuleb e-poe, efektiivse müügi- ja iseteeninduskeskkonna ja muude tügisüsteemide vajalikkus ning milliste sammude toel loodab Isekallur jõuda järgmisel aastal käibega 2 miljoni euroni.

Saadet juhib Mai Kroonmäe.

“Bränd nimega sina” üliedukad rahvusvahelised tegutsejad Olesija Saue ja Evelin Org

#195 “Bränd nimega sina” üliedukad rahvusvahelised tegutsejad Olesija Saue ja Evelin Org by 🎧🎙️Podcast “Ausad mehed”

Kuula:

Kirjeldus:
Tänase saate külalised on Olesija Saue ja Evelin Org, kes on lisaks muudele tegemistele raamatu “Bränd nimega sina” autorid. Tänases saates keskendume turundamisele, iseenda paremini mõistmisele, brändi loomisele, selle säilitamisele ja kasvatamisele ning tegelikult veel paljudele teistele teemadele, mis puudutavad isiklikku brändi.

Evelini silmad paneb juba viimased viisteist aastat särama müük ja turundus. Ta usub elukestvasse õppesse ja lisaks magistrikraadile juhtimises ja turundusele täiendab ta end pidevalt erinevates valdkondades. Tema viimaseks töökohaks oli Sokos Hotels Tallinna müügi- ja turundusdirektor. Esimesel ettevõtjana tegutsemise aastal lõi ta kaks ettevõtet. Neist üks, Your Brand Up Studio, mis aitab väiksematel ja suurematel ettevõtetel õnnestuda müügis ja turunduses. Selle eriline fookus on brändingul, ent ka teistel uutel suundadel turunduses nagu identiteedi-, sisu- ja elamusturundus ning teenusedisain. Lisaks tegi ta samateemalisi koolitusi ja konsultatsioone. Teine ettevõte tegeleb Eestis ainulaadsete Estonishing Stay külaliskorteritega, mis pakuvad ühelt poolt nii luksushotelli mugavust kui teisalt Airbnb filosoofiale kohast kodusust, soojust ja külalislahkust. Kuna ta on leidnud enda jaoks kiire elutempo kõrval heaks tasakaalu hoidmise viisiks jooga, korraldab ta ka “Aeg iseendale” joogaretriite.

Teine saatekülaline Olesija on konsultant, strateeg, executive coach. Tal on rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraad ning omab Üle 10 aastast kogemust ettevõtluses. Karjääri alustas ta rahvusvahelises metallitehases personalijuhina, töötanud müügijuhina ja ka tegevjuhina. Lisaks on ta loonud nullist oma metallivahendusfirma, mis ei tundu just tavapärane naiste Äri olevat. Samuti on ta käivitanud e-poe, mis ühendas 50+ partnerit, müüs üle 5000 kliendile ja aastal 2010 võitis edukaima sotsiaalmeedia turunduja tiitli. Ta on ka juhtinud rahvusvahelist ajakirja Forbes Eesti, korraldanud konverentse ja käivitanud mitmeid edukaid sisuturunduslike projekte. Viimase viie aasta jooksul on ta konsulteerinud ja koolitanud väga palju erinevaid Eesti ja rahvusvahelisi ettevõtteid, tegelenud tegevjuhtide persoonibrändinguga ning aidanud mitmesajal ettevõttel sotsiaalmeedia abil oma eesmärke saavutada. Tema eriliseks kireks on sotsiaalne müük ehk sotsiaalmeedia võimaluste integreerimine müügiprotsessidesse.

NB! Kui tunned, et soovid “Ausad mehed” podcasti tegemisi toetada, siis saad seda teha järgnevale konto kaudu. Iga summa aitab, aitäh! Konto, millele toetust saata:

IBAN: LT123250047489114256
BIC: REVOLT21
SAAJA: Chris Kala

Ausad Mehed:
www.chriskala.com
www.ausadmehed.ee

Facebook:
www.facebook.com/podcastausadmehed/
www.facebook.com/chriskkala
www.facebook.com/elis.liivaru

Jälgi “Bränd nimega sina” naisi siit:
www.facebook.com/evelinorg
www.facebook.com/olesija.saue
www.facebook.com/brandnimegasina

Sisuturundussaade: kuidas toota “rohelist” terast?

18.06.20 Sisuturundussaade: kuidas toota “rohelist” terast?

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates tuleb juttu terasetootmisest. Milline on maailma teraseturg ja missugused on tulevikusuunad? Kuidas toota terast võimalikult väikese keskkonnajalajäljega? Kuidas toimub terasetööstuse äris müük ja turundus? Neist ja mitmes muust teemast teeme juttu Swedish Steel AB (SSAB) Baltikumi müügijuhi Anti Metsamaaga. Saadet juhib Hando Sinisalu.

Digiturunduse praktikum: kuidas sisuturundus enda jaoks tööle panna?

12.06.20 Digiturunduse praktikum: kuidas sisuturundus enda jaoks tööle panna?

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külas veebimajutus.ee turundusjuht Richard Rõõmusaar, kellega tuleb juttu sisuturundusest ja SEO optimeerimisest enda veebilehel.
Saates arutletakse ka selle üle, milliseid formaate kasutada ning kui palju veebimajutus investeerib sisu tootmisele.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Sisuturundus – Rain Uusen / Telia

Turundusraadio 153: Sisuturundus

Kuula:

Kirjeldus:
Rain Uusen, Telia sisuturunduse juht jagab oma kogemusi, kuidas tulemuslikult sisuturundust teha.

Turundusstrateegia – Silver Vohu

Turundusraadio 95: Turundusstrateegia

Kuula:

Kirjeldus:
Saates on külaliseks SEB Panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu ning räägime turundusstrateegiast ja sisuturundusest. Saate pikkus 1.08,58