ŠKODA KAROQ SPORTLINE 1.5

ŠKODA KAROQ SPORTLINE 1.5

Kuula:

Kirjeldus:
Naudi sõidukgemust koos minuga väiksema linnamaasturiga – ŠKODA KAROQ SPORTLINE – 🚙 Tegin Ken Järveojale ehk isegi etteaimatava üllatuse, aga kaasa ma ta võtsin ja sõitma sain ta ka. Tugevad võrdlusmomendid KODIAK-ga! Kuula meie arvamusi! Kütusekulu: Tartu vahel eelmise õhtu sõidud – Testipäev: Kesklinn – Tõrvandi – Viljandi – Tartu – Keniga tiirud Aovere ja Salu tee kaudu tagasi kesklinna – Tõrvandi – Škoda esindus Turu tänaval = 25€ Tartu Terminal tanklas. On küll ökonoomne! Kes on kergema jalaga, on veelgi ökom! Aitäh Škoda!! www.skoda.ee

ŠKODA KODIAQ SPORTLINE 2.0 TDI

ŠKODA KODIAQ SPORTLINE 2.0 TDI

Kuula:

Kirjeldus:
Kuula minu sõidukogemust ŠKODA KODIAQ SPORTINE-ga Naiselik vaatenurk! www.skoda.ee 🚗 Järg tulekul -> ŠKODA KAROQ SPORTLINE

Mida tähendab Joe Bideni valimisvõit automaailma valguses?

61. Mida tähendab Joe Bideni valimisvõit automaailma valguses? by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Kuigi vaidlused, millal Joe Biden presidendiks saab, on alles käimas, on see juba üpris selge. Biden on ka välja käinud oma esimesed mõtted, kuidas USA-d reformida ning see muudab märkimisväärselt ka autotööstust.

Lisaks Bideni mõjule autotööstusele arutame BMW uut kopranäoga iX elektrimaasturit, mille turunduskampaania on kõvasti poleemikat tekitanud, sest BMW on otsustanud oma põhiklientuuril lihtsalt näo täis sõimata. Miks nii?

Škoda plaanib innovatsiooni turvavööde kinnituspesade osas ning fookus on LED-tuledel, mis peaks pesade leidmise ning ka nende kinnituse kontrollimise lihtsamaks tegema. Kas see on vajalik uuendus ning mis võiks olla selle kitsaskohad?

Proovisõiduautoks oli uus Toyota Yaris hübriid, mille tugevuseks on Toyota arendustöö, nõrkadeks kohtadeks aga suurus ja hind. Kas see on ostmist väärt ning kuidas see võrdluses konkurentidega hakkama saab?

Lõpetuseks räägime ELKE esindaja Raido Rosenfeldiga uuest 7-kohalisest Toyota Highlanderist ning tähistame ELKE sünnipäeva – just 17.11.2020 täitus firmal asutamisest 30 aastat.

Andmed kinnitavad: diiselmootorid on Euroopas suremas

60. Andmed kinnitavad: diiselmootorid on Euroopas suremas by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Diiselajamiga autode surmast on räägitud juba aastaid kui mitte aastakümneid. Müüginumbrid Euroopas näitavad aga, et nüüd on diislid vähemalt siinmail tõesti hukkumas. Vaatame erinevatele numbritele otsa.

Lisaks räägime tervest hulgast uutest autodest. Näiteks uuest, kaheksanda põlvkonna Golf R-ist, mis on kõige võimsam seeriatootmise Golf üldse ajaloos. Peale selle vaatleme kaht väga veidrat autot, ühe tootjaks Citroen ja teise tootjaks Hyundai.

Proovisõiduautoks oli Seat Ateca, mis üllatas väga positiivselt. Kompromiss Škoda ja Volkswageni vahel võiks olla midagi sellist, mis Eesti tarbijale sobida võiks, kuid ka Ateca pole päris vigadeta.

Lõpetuseks räägime Eesti aasta auto valimisest, kus Veli žüriisse kuulub. Kes on finalistid, kuidas käib valimine ja mille poolt Veli ise hääletas ja ei hääletanud? Saame teada.

Politseinik: mitmed eestlased ei oska vilkureid nähes üldse käituda

57. Politseinik: mitmed eestlased ei oska vilkureid nähes üldse käituda by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
“Istmesoojenduse” saates on täna külas staarpatrullpolitseinik Darvy Kõdar, kellega räägime alarmsõitudest. Kõdar räägib sellest, kuidas käituda tuleks, kui vilkuritega sõidukit näha ning vaatame ka videonäiteid elust enesest, kuidas tuleks ja ei tuleks käituda.

Lisaks räägime kahest heliga seotud tehnoloogilisest uuendusest – Jaguar Land Roveri aktiivsest mürasummutussüsteemist, mis peaks sõitjateruumi vaikseks muutma ja Škoda äpist, millest oleks kasu igale Facebooki autogrupi hobidiagnostikule. Nimelt laseb äpp auto probleeme diagnoosida heli järgi.

Ka arutame prantslaste heitmepõhise automaksu teemadel ja mõtiskleme, kuidas see sportautode arengule ning Euroopa ja Eesti autoturule võiks mõjuda.

Proovisõiduautoks oli Ford Kuga, mis peegeldabki ilmselt üpris hästi seda, kuhu Euroopa autoturg liikumas on. Autol on mitmeid ajameid ja mõistlikud hinnad. Aga kas päriselt võiks ka seda igapäevaliikurina kasutada või on see liiga igav?

Saatejuhtideks on Jan-Matthias Mandri ja Veli Rajasaar.

2025 – saatuslik aasta, mis Euroopa automaailma pea peale pöörab

14. 2025 – saatuslik aasta, mis Euroopa automaailma pea peale pöörab by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
“Istmesoojenduse” 14. osa aitab üle elada rõskeks ja halliks muutunud ilmad. Saates on Jan-Matthias Mandri ja Uku Tampere.

Esiteks räägime 2025. aastast – millegi pärast on mitmed autotootjad viidanud, et just selleks aastaks tehakse suuri muutusi oma mudelivalikus. Viimasena teatas näiteks Honda, et toob just sellest aastast turule vaid hübriidid ja elektriautod. Miks?

Seejärel räägime biokütustest, nendega kaasnevast rohepesust ning muuhulgas ka sellest, kas mõistlikum on tankida 95 või 98 bensiini. Ja kust see biolisand üldse tuleb ning kui loodussõbralik see on?

CNG-st tuleb samuti juttu, Alexela korraldas hiljuti suure taastuvenergiakonverentsi, mille raames tutvustati uuringut, mis kirjeldab Eesti inimeste suhtumist gaasiautodesse. Mida eestlased gaasiautodest arvavad ning kas see arvamus on põhjendatud või mitte?

Ka otsene kogemus on meil kohe varnast võtta – nädala proovisõiduautoks on Škoda Octavia Combi G-Tec, ehk CNG-gaasil sõitev Škoda Octavia. Milliseks kujunes kütusekulu? Kas tankimine on lihtne ja kuidas üldse tankla leida? Selle kohta kuula saatest.

Nipinurgas räägime auto õigest hoidmisest, sealhulgas õlivahetusest. Praegu on ideaalne aeg hoolduste planeerimiseks, kuula kuidas meie saatejuhid enda autode eest hoolt kannavad ning kuidas seda tegelikult tuleks teha.