Sotsiaalmeedia värbamise teenistuses

Tööelu #3: Sotsiaalmeedia värbamise teenistuses by Tööelu

Kuula:

Kirjeldus:
Sotsiaalmeedia värbamise teenistuses. Mida see täpsemalt tähendab, kuidas neid kanaleid enda kasuks ära kasutada ja kellele saab oma kuulutuse suunata?

Vast vähesed suudavad meenutada, et see oli alles 2004. aasta mil Facebook loodi või 2005. aastal, mil Youtube kasutusele tuli või 2006. aasta, kui Twitter ja Facebook ülemaailmselt kasutusele võeti. Täna on meil juba lõputu rivi erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid, millest vast laiem üldsus teab peamiselt 3-4.

Kui veel oma viisteist aastat tagasi teadsime täpselt, millises kanalis inimesed asuvad, siis täna on inimesed justkui kadunud ja seda just nimelt suure kanaliterohkuse tõttu, mille vahel jagunetakse. Mida see aga tähendab täna tööandjale, kes usutavasti ei suuda ajaga selliselt kaasas käia ja kõik snapchatid, wechatid, viberid ja kes teab veel, mis kanalid endale selgeks teha?

Küsimuste ja ettepanekute korral kirjutage tooelu@cv.ee!

Jaan Kruusma – Sotsiaalmeedia

#9 Jaan Kruusma – Sotsiaalmeedia

Kuula:

Kirjeldus:
Jaan Kruusma on 7Blaze sotsiaalmeedia agentuuri looja. 7Blaze Social konsulteerib ja õpetab eraisikuid ning ettevõtteid, kuidas sotsiaalmeediat paremini enda jaoks ära kasutada. Jaan on viimasel kümnendil sotsiaalmeedia arenguga tihedalt koos liikunud ja on ta üks Eesti silmapaistvamaid sotsiaalmeediaeksperte.

Saate märkmed
Jaani taust ja sotsiaalmeedia areng [2:30]
Sotsiaalmeedia olemus, lugude rääkimine [5:30]
Sotsiaalmeedia haare [7:40]
Emotsioonide jagamine [10:35]
Sotsiaalmeedia kolm kasutajatüüpi [14:20]
Eesti sisuloojad [21:00]
Sotsiaalmeedia põhiväärtused [25:30]
Sotsiaalmeedia positiivsed küljed [33:35]
Facebook ja ettevõtted [36:45]
7Blaze -kuidas luua sisu ettevõttele [41:30]
Sotsiaalmeedia negatiivsed küljed [46:54]
Teadlik sotsiaalmeedia kasutamine [50:30]
Teadusuuringud sotsiaalmeedia mõjudest [54:45]
Sotsiaalmeedia mõju noortele [1:05:30]
Prantsusmaa seadusloome [1:08:00]
Noorte sotsiaalmeedia harjumused [1:12:30]
Snapchat’i olemus [1:14:50]
Youtube platvorm ja Eesti Youtuberid [1:24:15]
Linkedin platvorm [1:27:30]
Uued potentsiaalsed platvormid [1:30:30]
Jaani lemmik podcast’id ja audiobook’id [1:32:50]
Kuulamise treenimine [1:37:00]
Eesti taskuhäälingud [1:39:50]
Jaani lifehack’id [1:41:35]
Lõpuküsimused [1:45:25]

VoLTE, telefonimängud ja kõnelev pangaautomaat

Episood 004: VoLTE, telefonimängud ja kõnelev pangaautomaat by Vaba mikrofon

Kuula:

Kirjeldus:
Täna toome teieni järjekorras neljanda Vaba Mikrofoni episoodi, kus räägime palju telefoniga. Nimelt testis Ronald sel nädalal Telia uut teenust VoLTE. Samuti külastame Tallinnas Viru keskuses asuvat kõnelevat pangaautomaati, räägime Snapchatist, nagu ikka ajakirjandusest ja uhiuuest telefonimängust Pokémon Go.

Mikrofonide taga vabalt nagu ikka on Ronald Liive, Gregor Sibold ja Jakob Rosin.

Tänased teemad:
Meile soovitatud mitmeid erinevaid YouTube’i kanaleid mida jälgida + mitmeid Eesti podcaste (Eesti Ekspress, Õhtuleht, Level1, Motoorne Rahutus).

* Räägime telesarjadest, mida vaatame ja jagame soovitusi
* Twitter vs Facebook vs Snapchat
* Gregor hakkas Snapchati kasutama
* Pressiinimesed tahavad üritustel süüa saada
* Kas Jakob vaatas YouTube’i videosid
* VoLTE, miks seda vaja peaks minema?
* Pokémon Go – mis see on ja miks kõik seda mängivad?
* Jakob näitas Ronaldile kuidas töötab Swedbanki automaat
* Ronaldi ema liikus Androidilt iPhone’i peale

SOOVITUSED:
* Jakob: Kasutage iPad Prod!
* Gregor: Pushbullet näitab arvutiekraanil, kui keegi helistab
* Ronald: Puhkusele minnes kasutage Airbnb-d