Paneb liikuma – #10 Kaido Leesmann 2. osa

Paneb liikuma – #10 Kaido Leesmann 2. osa

Kuula:

Kirjeldus:
Kaidoga vestluse teises osas rääkis maailmameister millest juhinduda enne toidulisandite võtmist, kuidas saada teada mida Sinu organism täpselt vajab ning kui palju. Lisaks puudutasime ühe jõutreenijate seas populaarseima toidulisandi, kreatiini, tarbimisega seonduvat.Kaido selgitas, et iga inimese keha vajadus lisandi järgi on niivõrd personaalne, et lisandeid ei tohiks kunagi võtta vastavalt pakendil olevate soovituste kohaselt, vaid vastavalt organismi vajadusele. Lisaks sellele, et naise ja mehe organism on väga erinevad, on üldiselt väga erinevad ka nende elustiilid. Näiteks, kui naine treenib jõusaalis, siis tema puhul on teatud lisandid, mida ta võiks tarvitada, kuid mis on mehe puhul lausa vajalikud.

#9 Kaido Leesmann 1. osa

Paneb liikuma – #9 Kaido Leesmann 1. osa

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses osas vestlesime mitmekordse klassikalise jõutõstmise ja rinnalt surumise Eesti- ja maailmameistri Kaido Leesmanniga. Tänaseks on Kaido küll oma sportlasekarjääri lõpetanud, kuid treeningud ja sport on endiselt suureks osaks tema igapäevaelus. Ta on Reval-Sport Powerlifting Team’i rajaja ning peatreener ning Eesti Raskejõustiku Akadeemia asutaja ning treener. Kaido on tõeline tšempion, kellelt on õppida igaühel, kes soovib kindlaid eesmärke saavutada. Antud episoodis rääkis Kaido lähemalt oma igapäevasest menüüst ning toidulisanditest ja nende vajalikkusest. Milliseid toidulisandeid ta ise igapäevaselt kasutab ning kas kõik lisandid on “keemia”? Lisaks rääkisime kuidas koguvad kaalu sportlased ning mis tunne on olla 130-kilone tugev sportlane.

Triin Terasmaa. Rahu selle toitumisega – lase vabaks!

#41 Ausad Naised – “Triin Terasmaa. Rahu selle toitumisega – lase vabaks!” by Ausad Naised

Kuula:

Kirjeldus:
Saagem tuttavaks imelise naisega, kelleks on Triin Terasmaa! 😍

✨ Triin on toitumisterapeut, teeta tervendamise praktik ning Pharma Nord Eesti koolitaja. Ta aitab inimestel mõista, kuidas toitumine võib meie tervislikku seisundit mõjutada.
✨ Ebaterve eluviis on üheks põhjuseks krooniliste haiguste väljakujunemisel ning teeb keha erinevatele viirustele vastuvõtlikumaks. Triin ütleb, et teadlik, õnnelik, terve ja rahulolev inimene oskab enda tunnet kuulata, elab oma elu ja vastutab oma elu eest. Normaalne on see, et tunneme end oma elus kogu aeg fantastiliselt!

🌼Maailmas ning meie ümber liigub meeletult palju info üleküllust seoses toitumise, tervise, toidulisandite ning kõige muu sarnasega – meie suurim küsimus oli, et kuidas selles kõiges virvarris orienteeruda ning leida vajalik/õige info??
✨ Kõik küsimused selgitas Triin meile rahulikult oma mõnusas zen – olekus lahti selgitas, energia oli lausa ülevoolavalt äge!
✨ Saime pajatatud toidulisanditest, ning õppisime, et kõik ei ole ikka nii, kuis esmapilgul tundub…
✨Rääkisime tervisest ning vastutusest, toitumisest ning toitumisteraapiast ja loomulikult üldisest heaolust.

PS! Triin avaldas meile ka saladuse, mis on selle suve parim kaalulangetaja! 😁

Suur-suur aitäh Sulle Triin – väärtus, mida jagasid on kindlasti mõõtmatu ning Ausad Naised Soovivad Sulle tänase päeva puhul palju õnne sünnipäevaks! 🎉

Treening, toitumine ning tervis

Podcast “Noorteaken” #10 – treening, toitumine ning tervis by Noorteaken • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses episoodis arutavad saatejuht Grete Kull ning politseikapten Maarja Punak internetiturvalisuse, küberkiusamise ja seksuaalse väärkohtlemise üle. Muuhulgas arutatakse seda, kust ja kuidas saada abi.   
Rohkem infot: IG: https://www.instagram.com/noorteaken/​​
FB: https://www.facebook.com/noorteaken​​
Grete: https://www.instagram.com/gretekull1/
​​Politseikapten Maarja Punak: https://www.facebook.com/politseinik.maarja 
Kui vajad abi:  
Ohvriabi: https://www.palunabi.ee/, tel 116 006 
Lasteabi: https://www.lasteabi.ee/, tel 116 111

Äripäeva Raamatuklubi: kaloripettus ja kaalutõusu tegelikud põhjused

19.05.2021 Äripäeva Raamatuklubi: kaloripettus ja kaalutõusu tegelikud põhjused

Kuula:

Kirjeldus:
Dr Jason Fung väidab oma raamatus „Rasvumise põhjused“, et pelk kalorite lugemine ei aita soovitud kehakaalu jõuda ning et oluline on jõuda ülekaalu tegelike põhjusteni, mitte kiiret tulemust lubavate moedieetidega kaasa minna. Saates aitab toitumisterapeut Külli Holsting selgitada, millised on kaalutõusu juurpõhjused, miks naabril edukalt toiminud dieet minul ei toimi, mida teevad tervisele liiga karmid dieedid ning milliste toiduainete tarbimise või vältimise ning meetoditega võiks jõuda tervisliku kehakaalu ja eluviisini. Saatejuht on virtuaalkliinik.ee ärijuht Tuuli Seinberg.

Paneb liikuma – #8 Marie Pullerits

Paneb liikuma – #8 Marie Pullerits

Kuula:

Kirjeldus:
Meie rühmatreener Marie Pullerits jagas oma praktikat joogatreeningute ja nende juhendamisega. Miks peaks iga inimene andma joogale võimaluse ning kuidas tugevdab keha-meele treeningute praktiseerimine inimese füüsist ja vaimu? Episoodis selgitasime välja miks on joogas kasutatav hingamine sedavõrd oluline ning kuidas see mõjutab inimest tema igapäevaelus. Nagu Marie ise rääkis, siis joogal pole eeldusi. Piiravaks võvad olla vaid väga tõsised vigastused, aga nendegi puhul aitab oskuslik juhendaja leida õiged ja sobivad asendid.

Rauno Oolberg 2. osa

Paneb liikuma – #7 Rauno Oolberg 2. osa

Kuula:

Kirjeldus:
Antud episoodis räägime treener Rauno Oolbergiga tervislikust ja tasakaalustatud toitumisest. Kuidas lahendada “suure kondi” probleemi ning kas toitumine üldse on selline raketiteadus nagu seda meile tänapäeval esitletakse? Läbi aastate oleme kuulnud erinevaid “ekspertarvamusi” nagu näiteks, et süsivesikud teevad paksuks, valke peaks sööma hoomamatult ning pelgalt rasva vaatamisest juba ladestub see meie vöökohale. Kuidas selles infomüras orienteeruda ning mida siis tervise aspektist vaadatuna tegelikult sööma peaks?

Rauno Oolberg

Paneb liikuma – #6 Rauno Oolberg

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses saates on meil külas Reval-Sport treener Rauno Oolberg. Rauno jaoks on toit nauding ning sellest põhimõttest lähtub ta ka oma igapäevaelus. Hiljuti alustas Rauno oma YouTube’i kanaliga RO TASTE!, mille keskmeks on maitsenaudingud. Tõsielusarja “Fit to Fat to Fit” eeskujul tegi Rauno läbi eksperimentaalse kaalutõusu ja seejärel kaalulanguse. Läbi eksperimendi tahtis ta mõista, mida tunnevad inimesed kes on end nö “käest lasknud” ning kui raske on uuesti alustada. Mida tunnevad ülekaalulised inimesed esimest korda trenni tulles ning kuidas muuta see treening kaalulangetajale meeldivaks? Eksperimendi käigus võttis ta juurde 18 kilo ning koos sellega sai ta ka iga kilo kohta vähemalt ühe ebameeldiva kommentaari oma keha kohta. Miks ei tohiks kunagi kedagi paksuks kutsuda ning kuidas see inimest psüühiliselt mõjutada võib? Läbi oma kogemuste on Rauno täna jõudnud väga terve hoiaku ning suhtumiseni toitumisse, kehakuvandisse ning treeningutesse. Lisaks rääkisime erinevatest haigustest, mis võivad mõjutada kehakaalu. Rauno jagas väga avameelselt oma 17. aastat kogemust elu diabeetikuna.

#5 Katrin Kreutzberg 2. osa

Paneb liikuma – #5 Katrin Kreutzberg 2. osa

Kuula:

Kirjeldus:
Episood, milles räägime erinevatest toitumishäiretest, sellest kuidas need kujundavad meie maailmavaadet, mõjutavad minapildi kujunemist ning kuidas neist vabaneda. Läbi saatekülalise Katrin Kreutzbergi ja host’i Kaisa isiklike kogemuste puudutame nii ala- kui ka ülesöömisega seotud toitumismustritele. Kuidas saavutada tasakaal terve keha ja mõistuse vahel ning miks on saanud söömisest, elu niivõrd loomulikust osast, paljude inimeste jaoks “vaenlane”?

Trennikõne #24 Mirjam Reino

Trennikõne #24 Mirjam Reino

Kuula:

Kirjeldus:
Anoreksia, ortoreksia ning buliimia. Kas trenn saab omada pigem kasulikku või kahjulikku mõju?