Juhtimslabor: Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?

Juhtimslabor: Kuidas turundus meie ostukäitumist tegelikult mõjutab?

Kuula:

Kirjeldus:
Tarbijakäitumise ja kliendikogemuse ekspert Toomas Danneberg on korduvalt kokku puutunud müüjate pimeda uskumusega sellest, milline on nende klientide ostukogemus. Praktilised vaatlused ja katsed neid veendumusi sageli ei kinnita.

Et turunduse jõul tarbija ostuotsuseid tulemuslikult suunata, tuleb esmalt tema mõttemaailma ja käitumist mõista. „Kaasake tarbijaid infot ja andmeid jagama, aga andke neile ka teada, miks on see oluline ja mida nad vastu saavad,“ ütleb Toomas.

Millised on kaasaegsete turundustegevuste nähtamatud niidid, selle üle juurdlevad ka neuroturunduse eksperdid Matt Johnson ja Prince Ghuman oma värskelt eesti keeles ilmunud käsiraamatus „Pimenägemine“.

Saadet juhib Urmas Kamdron.

Aasta Turundustäht, programmatic ja turundusidee Laste Vabariik

Turundusraadio 182: Aasta Turundustäht, programmatic ja turundusidee Laste Vabariik

Kuula:

Kirjeldus:
Indrek Maripuu Neitsijärve Loovusaidast ja Toomas Danneberg EBS-i turunduse õppejõud valisid Aasta Turundustähe 2016, Matis Metsala HTTPoolist kommenteerib programmaticut ja libauudiste saite ning Triin Soone Eesti Lastekirjanduse Keskusest jagab Laste Vabariigi turundusideed.

Turundusaasta 2015

Turundusraadio 136: Turundusaasta 2015

Kuula:

Kirjeldus:
Toomas Danneberg EBS-ist ja Indrek Maripuu Loovusaidast arutasid 2015 trendide üle ning aitasid valida aasta turundustähe.

Turundusaasta 2014

Turundusraadio 90: Turundusaasta 2014

Kuula:

Kirjeldus:
Stuudios on loovuse konsultant Indrek Maripuu ja EBS-i turunduse õppejõud Toomas Danneberg. Valime Turundustähe 2014, analüüsime ‘fair splitting’ trendi ja anname nõu elektriautode müüjale.