Teabevara tund: kuidas lahendada probleeme 4 päevaga

15.04.21 Teabevara tund: kuidas lahendada probleeme 4 päevaga

Kuula:

Kirjeldus:
Google disainisprint on 4-päevane protsess, mis aitab kiirelt luua või parendada uusi tooteid ja teenuseid. Sprindiga saab muuta kuude pikkuse töö vaid mõnepäevaseks. Iga disainisprindi tulemuseks on realistlik prototüüp mis on testitud lõppkasutajate peal.
Pole ühtki valdkonda, mille digiteenuse kontseptsiooni ei saaks Google disainisprinti kasutades luua. Meetod sobib tiimidele, kellel on vaja kiirelt uue toote kontseptsioon luua või kes on tootearenduses oma graafikust maha jäämas. Oluline, et eesmärk on piisavalt ambitsioonikas ja sprindil osaleks otsustaja, kellel on raha ja jõudu loodav teenus ellu viia.
Andres Kostiv räägib saates „Teabevara tund“ Google disainisprindi eelistest ja selle meetodi kasutamisest. Saadet juhib Äripäeva teabekeskuse juht Liivi Kedelauk.

Aivar Roop

Sähvatus 017 – Aivar Roop by SÄHVATUS | Loovuse podcast

Kuula:

Kirjeldus:
Astusime ühel kenal päikesepaistelisel hommikul NufNuf kauplusesse ja leidsime sealt eest tegusa Aivar Roop’ i, kelle hobist on täna välja kasvamas maailmavallutusplaanidega äri.

Lemmikloomatoodete loomise maailm on põnev, sest mängu tulevad nii loomade anatoomia, kullaväärtusega kliendi tagasiside kui ka nõudliku milleeniumipõlvkonna ootused.

Saad teada, kui süsteemse tootearenduse ja ideede talletamise süsteemi on Aivar oma ettevõttes loonud, milleks kasutatakse moodboard’i, kes kuuluvad tema loometiimi, miks Aivar pardaajakirjast lehti välja tõmbab ja analüüsib tundide viisi oma valdkonna 2000 ettevõtet.

Asjade internet turundajale ja EV100 Turundusidee: “Igal lapsel oma pill”

Asjade internet turundajale ja EV100 Turundusidee: “Igal lapsel oma pill”

Kuula:

Kirjeldus:
Täna on stuudios Peep Põldsamm Levikomist, kellega räägime asjade internetist ja selle võimalustest turundajate ja ettevõtjate jaoks.
Kui kaugel on asjade interneti areng Eestis ja maailmas täna?
Missugused on esimesed võimalused? Missugused on olnud katsetused?
Mida peavad ettevõtjad ja turundajad asjade internetist teadma?
Missugustesse valdkondadesse jõuab asjade internet kõige varem ja kuhu suure tõenäosusega hiljem?
Kuidas peaksid ettevõtted asjade internetti kasutusele võtma? Kas tegemist on turunduse, tootearenduse või IT teemaga? Mis tüüpi lahendusi on turule oodata?
Kuidas võiks näiteks tootmises, põllumajanduses, meedias, meditsiinis asjade internetti kasutada? Kud on oodata suurimaid muudatusi?
Kas on asjade internet põhiseid teenuseid ja lahendusi, mille jõudmises te Eesti turule kahtlete näiteks turu väiksuse vms põhjuse tõttu?