Kumb süüdi oli – Toyota või BMW? Ja kuidas Ogier’ väike “kõks” ralli lõpplahendust mõjutas?

Kumb süüdi oli – Toyota või BMW? Ja kuidas Ogier’ väike “kõks” ralli lõpplahendust mõjutas?

Kuula:

Kirjeldus:
Horvaatia ralli finaalpäev algas pauguga – Sebastien Ogier tegi ülesõidul avarii ja lõhkus kaardilugeja-poolse ukse. Kas ja kui palju see intsident tšempioni mõjutas ning kas Elfyn Evans murdus taas suure pinge all? Jaan Martinson vahendab muljeid otse Zagrebist. Kuulame ära ka neljanda kohaga leppima pidanud Ott Tänaku lõpuintervjuu.

Kuidas õnnestus Tänakul Toyotad seljatada? Mis juhtus Kanguriga TalTechis?

“Mehed ei nuta”: Kuidas õnnestus Tänakul Toyotad seljatada? Mis juhtus Kanguriga TalTechis?

Kuula:

Kirjeldus:
“Mehed ei nuta” peateemad 2. märtsil:

– Ott Tänak võitis Arktika ralli ja MM-sarja tipus muutusid vahed pea olematuks. Kuidas õnnestus Hyundail Toyotaga vahekord jälle enda kasuks pöörata? Kelle pani Hyundai boss Andrea Adamo paika, kui Thierry Neuville’i sõnu kasutada?
– Suusatamise MM: Marko Kilbil 20., Kristjan Ilvesel 19. koht. Suusatamises Aleksandr Bolšunovi ja Norra meeste ning Rootsi ja Norra naiste lahingud.
– Kodune jalgpallihooaeg algab: eeldusel, et koroona rohkem ühtegi meeskonda ei taba. Kas FC Flora valitsus jätkub?
– Kristjan Kangur lahkus TalTechist ja siirdus kodulinna Pärnu ridu esindama. Positiivne?

Kas Ott Tänak ei saagi Hyundaiga sõbraks? Henri Drell pääses “õigele rajale”?

“Mehed ei nuta”: Kas Ott Tänak ei saagi Hyundaiga sõbraks? Henri Drell pääses “õigele rajale”?

Kuula:

Kirjeldus:
“Mehed ei nuta” peateemad 26. jaanuaril:

– Ralli-eri! Ott Tänaku hooaja algus läks Monte Carlos totaalselt aia taha. Rehvid rehvideks, aga – signaalid Tänakult ja Hyundai tiimilt olid äkitselt justkui täis lootusetust ka tuleviku suhtes? Mis nüüd siis juhtus? Kas Tänak ei saagi Hyundaiga kunagi sama domineerivaks nagu Toyotaga?
– Kas ranged koroonareeglid panevad laste sportimisharjumusele põntsu?
– Eesti korvpallil suurepärane nädalavahetus: Kalev/Cramo sai VTB-liigas võidu, Henri Drell säras teist mängu järjest Itaalia liigas, Maik Kotsar taaskord Saksamaal, pildis ka Kaspar Treier ja isegi Sander Raieste…

Miks Toyota Montes niimoodi võimutses? Mida kostis ebaõnnestumise kohta Adamo?

Miks Toyota Montes niimoodi võimutses? Mida kostis ebaõnnestumise kohta Adamo?

Kuula:

Kirjeldus:
Monte Carlo ralli lõppes oodatult Sebastien Ogier’ rekordilise kaheksanda võiduga, aga miks Toyotad ikka aasta esimesel etapil Hyundaist peajagu üle olid? Jaan Martinson vahendab Monacost Hyundai pealiku Andrea Adamo ja Toyota värske bossi Jari-Matti Latvala muljeid.

Klavanile ja Mägile tehti liiga? Latvala Toyota tiimibossiks – õige või vale?

“Mehed ei nuta”: Klavanile ja Mägile tehti liiga? Latvala Toyota tiimibossiks – õige või vale?

Kuula:

Kirjeldus:
“Mehed ei nuta” peateemad 22. detsembril:

– Kalev/Cramo krooniti kohustuslikus korras korvpalli Eesti karikavõitjaks. Keda huvitab Rakvere Tarva teine koht?
– Korvpalliliidu presidendiks valiti Priit Sarapuu. Mis muutub?
– Miks valiti aasta parimaks jalgpalluriks Rauno Sappinen, mitte Ragnar Klavan, nagu vanemnoorreporter Madis Kalvet soovis ja parimaks meeskergejõustklaseks Tiidrek Nurme, mitte Rasmus Mägi? (PEEP)
– Eesti üks parimaid meestennisiste Jürgen Zopp lõpetas karjääri Eesti Päevalehe ajakirjanikuga kohvi juues, mitte tulede ja viledega, nagu tenniseliidult võinuks oodata. (JAAN)
– Toyota rallitiimi bossiks saab Jari-Matti Latvala. Kas õige otsus?

Auto esindusesse tagasi müümine: mida tuleks silmas pidada?

58. Auto esindusesse tagasi müümine: mida tuleks silmas pidada? by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
“Istmesoojenduses” tuleb sel korral juttu Euroopa kõige odavamast elektriautost, milleks on juba lähikuudel müügile tulev Dacia Spring.

Lisaks võtame vaatluse alla kuulujutu, mis puudutab uusi Toyotasid. Täpsemalt räägitakse, et GR ehk sportlikumat tüüpi Toyotasid sünnib juurde ning mitu uut mudelit saavad ka GR-i kirjad külge. Kas need masinad võiks jõuda ka Euroopasse?

Kui juba jutt kiiremate autode peale läks, siis tuleb rääkida ka Alpine’i ja Renault omavahelistest suhetest. Nimelt hakkavad Renault’d nüüd liikuma kohati hoopis uue brändi alla. Miks ja mida see kaasa toob?

Proovisõiduautoks oli elektriline ja tagaveoline Honda e, mis ei jäta vast kedagi külmaks. Visuaalselt pöörab auto kindlasti päid nii fännidel kui ka vastastel, kuid mida arvata selle sõiduomadustest?

Lisaks räägime ELKE esindaja Raido Rosenfeldiga uuest Toyota Yarisest ja sellest, kuidas oleks kõige mõistlikum oma esindusesse tagasi müüa ja mida sel puhul silmas tuleks pidada?

Eestlaste lemmikumad automudelid

Eestlaste lemmikumad automudelid

Kuula:

Kirjeldus:
Millised on eestlaste lemmikumad automudelid ? Millises seisus on tänane autoturg ? Nendel teemadel arutavad Coop Panga Liisingu äriliinijuht Martin Ilves ja Škoda Laagri juhatuse liige Maario Orgla.
Saatejuht Jana Vainola.

Tahate +10 probleemist lahti saada? Tegelege mõttetute piirangutega!

30. Tahate +10 probleemist lahti saada? Tegelege mõttetute piirangutega! by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses “Istmesoojenduse” osas võtame vaatluse alla PPA viiepunktilise plaani, mida Eesti liikluses parandada tahakse. Kuigi üldjoontes on kõik õige, on siiski üks probleem, mida me näeme – mõttetud kiiruspiirangud.

Lisaks räägime ka suurperede autotoetusest, mis on hetkel küll väga segane, ent siiski tänuväärne algatus. Mis masinaga suurpered end aga mõnusalt võiksid tunda?

Samuti vaatleme elektriautode laadimiskohtade direktiivi, mis nõuab, et 2025. aastast hakataks rajatama elektriautode laadimiskohti väga erinevatesse kohtadesse. Kas Eleport ja Enefit Volt juba lahendavad selle probleemi?

Meie saate toetaja ELKE esindaja Raido Rosenfeld on meil samuti külas ja räägib uuest Toyota kaubikust, millele võib rakendust leida mitmes valdkonnas. Lisaks on tal üks väga positiivne uudis, mis puudutab Toyota garantiitingimusi.

Nipinurgas räägime uue auto mootori sissesõitmisest. Kas kõik mootorid on ühe vitsaga löödud või tasub vaadata iga juhtumit eraldi? Ja kuidas veel käituda eriliste mootoritega?

Suur hübriidide ülevaade, biokütused ja elektri-Mustang

21. Suur hübriidide ülevaade, biokütused ja elektri-Mustang by Istmesoojendus

Kuula:

Kirjeldus:
Järjekorras juba 21. “Istmesoojenduse” osas arutame elektrilise Ford Mustangi, Toyota hübriidide ja prügist toodetava biodiisli üle. Kuid see ei ole kõik!

Esmalt Neste MY 100 protsenti taaskasutatavast kütusest – Uku on seda päris pikalt proovinud ning lubab, et hakkab seda aeg-ajalt ka ise kasutama. Hind on küll kallis, kuid looduse säästmine ja kõrgem tsetaanarv on Uku hinnangul seda väärt.

Teslat meenutav elektriline Ford Mustang E-Mach on kohal. Kas tegemist on pühaduseteotusega või suudab elektriline krossover päriselt “vana hea” Mustangi jälgedes sammuda? Tehnilised andmed väidavad pigem viimast.

Kaks meest arutavad ka naiste aasta autode üle. Neid pole aga üks, vaid terve trobikond. Kas see ongi ainuõige viis, kuidas autosid hinnata?

Stuudios on meil lisaks veel üks külaline – Raido Rosenfeld ELKEst, kes räägib meiega täpsemalt hübriidajamitest ja neid kasutavatest autodest. Kuidas on hübriidid arenenud, miks on tänapäevased hübriidid paremad ja millised variandid üldse olemas on? Kõikidele nendele küsimustele saab vastuse.

Nipinurgas puudutame termostaatide teemat – kuidas saada aru, et sellega võib midagi valesti olla ja mida sellisel juhul peale hakata? Ja mis see termostaat üldse on?

Gustav Kruuda – Ott Tänak lahkub Toyotast? Kas ralli on “PAY-TO-WIN” sport?

Ajuvabadus Podcast #2 │ Gustav Kruuda – Ott Tänak lahkub Toyotast? Kas ralli on “PAY-TO-WIN” sport?

Siin räägime põnevatel ja elulistel teemadel ning jagame mitmekesist informatsiooni. Saatejuhtid on Joonas Särplep ja Juhani Särglep, lisaks on saatesse oodata külalisi erinevatest eluvaldkondadest.

Tänases saates on meil külas ralliekspert Gustav Kruuda – üliarukas 21 aastane härrasmees, kes teab praegusest kõige kuumemast spordist, rallist, kõike – ta teab lausa nii palju, et ta teeb ralli podcasti nimega “powerstage” ja on erri poolt kroonitud tiitliga “Ralli ekspert”.