Paneb liikuma – #13 Merit Aamisepp ja Oskar Künnapuu

Paneb liikuma – #13 Merit Aamisepp ja Oskar Künnapuu

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses osas rääkisime oma uute treenerite Merit Aamisepp ja Oskar Künnapuuga erinevatest võitluskunstidest, eelkõige aga just poksitreeningutest ja kombineeritud treeningstiilidest. Kellele need sobivad, millised on alaga tegelemise eelised ning kas trenni tulemine nõuab ka teatud eelnevat füüsilist ettevalmistust?Rääkisime sellest, kuidas võitluskunstidega tegelemine on justkui oma kehaga väljendatav kunstivorm. Juttu tuli veel ka toitumisest, treeningsõltuvusest ning sellest, kas mõnel juhul võib mõõdukas sõltuvus ka hea olla.

Naisel on kõige tähtsam ennast tundma õppida!

Naisel on kõige tähtsam ennast tundma õppida!

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses saates „Trennijutud” tuleb juttu kehast, täpsemalt naisekehast. Saatejuhil Maris Järval on külas Shalini, kes korraldab online-treeninguid GraceFit.

Paneb liikuma – #12 Krista Peebo

Paneb liikuma – #12 Krista Peebo

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses osas vestlesime oma beebide ujumistreeneri Krista Peeboga. Kuidas lapse liikumist mitte takistada ning tema uudishimu ja kasvamist hoopis toetada? Juttu tuli beebi arengust, erinevatest lapevanemaks olemisega seotud hirmudest ja nende ületamisest ning kuidas oma lapse arengut kõige turvalisemalt toetada.

Paneb liikuma – #11 Elen Kaldma

Paneb liikuma – #11 Elen Kaldma

Kuula:

Kirjeldus:
Seekordses osas tuleb juttu kõige tähtsamast ametist, ehk emaks olemisest, rasedusest ja treeningutest ning kõigest sellega kaasnevast. Meie treener Elen Kaldma jagas avameelselt oma kogemust emaks saamisel ning rääkis kuidas ja kui palju treenis raseduse ajal tema.Arutlesime järgmistel teemadel:Kas rasedusega on mõni treening või aktiivne tegevus ka täielikult keelatud?Kas rasedana tohib treenida kõhulihaseid?Millal tohib peale sünnitust taas trenni minna?

Paneb liikuma – #10 Kaido Leesmann 2. osa

Paneb liikuma – #10 Kaido Leesmann 2. osa

Kuula:

Kirjeldus:
Kaidoga vestluse teises osas rääkis maailmameister millest juhinduda enne toidulisandite võtmist, kuidas saada teada mida Sinu organism täpselt vajab ning kui palju. Lisaks puudutasime ühe jõutreenijate seas populaarseima toidulisandi, kreatiini, tarbimisega seonduvat.Kaido selgitas, et iga inimese keha vajadus lisandi järgi on niivõrd personaalne, et lisandeid ei tohiks kunagi võtta vastavalt pakendil olevate soovituste kohaselt, vaid vastavalt organismi vajadusele. Lisaks sellele, et naise ja mehe organism on väga erinevad, on üldiselt väga erinevad ka nende elustiilid. Näiteks, kui naine treenib jõusaalis, siis tema puhul on teatud lisandid, mida ta võiks tarvitada, kuid mis on mehe puhul lausa vajalikud.

Taastusravi pakub vigastuste korral mitmekülgset abi

Taastusravi pakub vigastuste korral mitmekülgset abi

Kuula:

Kirjeldus:
Podcast’i „Trennijutud“ järjekordses episoodis käis külas Reio Vilipuu Taastusravikliinikust, kellega räägiti taastusraviks vajalikest abivahenditest, uuringutest ning füsioteraapia ja lümfiteraapia teenustest.

Marian Võsumets: täiskasvanud naistel ei saa olla teismeliste kehad

KUULA | Marian Võsumets: täiskasvanud naistel ei saa olla teismeliste kehad

Kuula:

Kirjeldus:
Tänases saates räägime kehapositiivsusest, kehakuvandist, tänapäevastest iluideaalidest ja treenimisest, mis võib ka kõige paremate kavatsuste juures viia toitumishäirete ja piinava süüntundeni. Stuudios on ajakirjanik Marian Võsumets, kes on äsja linastunud filmi “Keha võitlus” autor.