Eetris on turundusuudised: silmapaistvamad reklaamid aastal 2020

15.12.20 Eetris on turundusuudised: silmapaistvamad reklaamid aastal 2020

Kuula:

Kirjeldus:
Aeg on teha taas aasta reklaamide kokkuvõte ja võiks arvata, et 2020 oli väga reklaamikasin aasta. Ei olnud.
Saatejuht Uku Nurk koos Dentsu Eesti tegevjuhi Britte Maidra ja Tabasco loovjuhi ja strateegi – Oliver Lombiga vaatavad üle 2020. aasta meeldejäävamad reklaamid ja arutavad selle erilise aasta reklaamide üle.

Büroohoone a’La Ecwador

Büroohoone a’La Ecwador

Kuula:

Kirjeldus:
Uus büroohoone – kas lihtsalt uued ruumid või midagi enamat? Episoodis arutame reklaamiagentuuri La Ecwdori tegevjuhi ja omaniku Heily Aavikuga uue büroohoone eripäradest ja küsime – kas ja kuidas uue maja investeering ennast ära tasub? Saatejuht: Uku Nurk

Eetris on turundusuudised: millised turundustöötajad on liikvel ja milliseid otsitakse?

17.11.20 Eetris on turundusuudised: millised turundustöötajad on liikvel ja milliseid otsitakse?

Kuula:

Kirjeldus:
Saatekülalisteks on Telia turundusosakonna juht Ranno Pajuri ja CV-Online turundus ja teenindusjuht Maris Viires. Juttu tuleb heade turundustöötajate leidmisest ja sellest, kuidas otsida ettevõttesse sobilikku turundusinimest.
Saatejuht on Uku Nurk.

Hadesest 3Di ks, ehk ühe facelifti lugu > Uhhuu teenused

Hadesest 3Di ks, ehk ühe facelifti lugu > Uhhuu teenused

Kuula:

Kirjeldus:

Hades Geodeesia kontori koosolekuteruum. Minu vastas istuvad Tiit Hion ja Vaiko Veeleid. Koosolekute ruumi nurgas on näha ilmselt droonide või muu tehnoloogia pakendeid. Salvestusele saabudes paneb Vaiko suurelt ekraanil kinni mingi 3d laadis joonise või skeemi ja kuvab sinna minu poolt ette saadetud punktid, millest pidime rääkima.
Kuna ma olen omajagu podcastide episoode ja raadiosaateid teinud, siis üldiselt tunnen ära, kui saatekülalised on pisut kohmetud ja ei tea, mida oodata. Kohe, kui olen oma mikrofonid ja salvestuse tööle saanud, läheb jutt lahti. Nagu episoodist kuulete, tulevad kõik vastused täiesti ladusalt ja esialgne kohmetus kaob.
Mis iseloomustab ühte tehnoloogilist uuendust?
Võtan selle kokku sõnadega: tundmatu tööpõld. Jah, nad tegelevad andmete töötlemisega, aga seda täiesti uuel tasandil. Kui eelnevalt saadi maastiku või ehitise erinevate punktide asukoht teada ühe täpi haaval, siis nüüd toimub kõik sadu kordi kiiremini ja jõudsamalt. 3d tehnoloogia võimaldab teada saada tuhandete punktide asukoha üheaegselt ning lisaks salvestada see koheselt ka andmekandjale. Sealt liigub punktipilv arvutisse, kus seda töödeldakse vajaliku astmeni ning lõpptulemuseks on joonised, mudelid või kasvõi video.
Droonid
Mis vahe on tavalise drooniga saadud video ja 3d skanneriga mõõtva drooni videol? Ühel puhul ongi lõpptulemuseks ainult video, teisel puhul on video lihtsalt üheks paljudest väljunditest. Näiteks saab üle ehitatava teelõigu sõitnud spetsiaalse drooni kogutud materjalist teada tee servas oleva killustiku hunniku kõrguse ja mahu.
Punktipilv?
Mind ajas natuke segadusse mõiste “punktipilv”. See ongi 3d skännerite poolt kogutud informatsioon ruumis asuvate objektide kohta. Tavalisel inimesel pole selle pilvega midagi peale hakata, sest tegemist on mahuka andmekoguga. Küsimus ongi laiades võimalustes, mida 3Di töötlejad sellest punktipilvest oma spetsiaalsete programmide abil välja võluda suudavad.
3d ongi uue lähenemise võti ja seetõttu sai uueks brändi nimeks: 3Di. See lühike nimi sisaldab nii kolmedimensioonilist käsitlust kui ka informatsiooni. Seda kõike üheaegselt ja ammendavalt.
Miks on tegu tundmatu tööpõlluga?
Võiks ju arvata, et mõõtmisvahendite asendumisel uute ja tänapäevastega, ei muutu tööpõllul midagi. Osaliselt on see väide õige, aga samas ka vale. Nimelt avab uus tehnoloogia nii palju uusi võimalusi, et Hades Geodeesia eestvedajad – Tiit ja Vaiko ei taha ennast enam seostada sõnaga “geodeesia”. Teoreetiliselt on geodeesia ikka samasugune, aga ühiskonna arusaam sellest sõnast seostub vanamoodsa, punkt-punkti haaval mõõtmisega. 3d punktipilv on kõikjal maailmas täiesti uudne lähenemine ja selle kõik rakendused on veel leiutamata.

Facelift
Praegusel hetkel on 3di.ee veel tegemisel ja ootab valmimist, kuid väike tükike tulevast maailmast on juba näha. Mõistagi on visuaalne uuendus sisulise muudatuse väljund, mitte et samale teenusele pandi lihtsalt uus pakend ja nimi. Interjuust sai minule selgeks, et kõige olulisima muutuse toimub ettevõtte teenustes. Osaliselt on vaja uued teenused välja töötada ja teisalt leida nende rakendus klientide harjumuspärases töökäigus. Näiteks kinnisvarahaldur ei pruugi teadagi, et läbi kolmedimensioonilise mõõtmise, võib ta teadlikuks saada kasvõi igapäevaselt objektil toimunud arengutest. Seega on facelift suunatud peamiselt uute klientide saamiseks ja ettevõtte uute võimaluste ja lahenduste teadvutamiseks. See on ettevõtte uus hingamine.
Saates rääkisid:
Vaiko Veeleid, Hades Geodeesia juhatuse liige
Tiit Hion, Hades Geodeesia juhatuse liige.

Eetris on turundusuudised: kuidas turundavad Coop ja Maxima

22.09.20 Eetris on turundusuudised: kuidas turundavad Coop ja Maxima

Kuula:

Kirjeldus:
Saates räägivad Maxima turundusdirektor Janne Laik ja Coopi turundusdirektor Andres Lember nii imagokampaaniatest kui ka igapäevasest turundusest. Keskendutakse viimase aja turundustegevustele ja arutletakse nende tasuvust.
Saatejuht on Uku Nurk.

Taddy – teistmoodi meediafirma

Turundustund

Kuula:

Kirjeldus:
Siin episoodis kohtun Taddy tegijate: Tanel Kobrusepa ja Olev Tehveriga kolmandat korda. Taddy suunaks on praeguseks hetkeks kujunenud välimeediapindade analüütika. Täpsem ja kiirem kui kunagi varem.

Eetris on turundusuudised: kuhu liigub BestMarketing?

30.06.20 Eetris on turundusuudised: kuhu liigub BestMarketing?

Kuula:

Kirjeldus:
Stuudiosse on palutud Marianne Liibert – Bestmarketing.ee toimetaja ja Hando Sinisalu – Best Marketingi konverentside programmijuht. Südasuvises saates räägime BestMarketingi tegemistest. Nii minevikust, olevikust kui ka tulevikust. Eesti menukaima turundusteemasid käsitleva meediamajana lasuvad temal suured nõuded sisukvaliteedi osas. Arutleme nii BestMarketingi kontseptsioonist kui ka tulevikuplaanidest.
Saatejuht on Uku Nurk.

Freelanceri tegemised

Turundustund

Kuula:

Kirjeldus:
Siin episoodis räägin oma tegemistest – peamiselt podcastid ja veebilehed. See on ühtlasi ka selgituseks, et miks on Turundustunni episoodidele tulnud nii pikk vahe sisse.

Lingid:

Eetris on turundusuudised https://uhhuu.ee/eetris-on-turundusuudised/

Tandem: https://otsustamine.ee/

Turujutud: https://turujutud.ee/

Uku lood: https://uhhuu.ee/uku-lood/

Helipank https://helipank.ee/

Kuidas toodet sotsiaalmeedia abiga välismaal turundada

Turujutud

Kuula:

Kirjeldus:
Oletame, et sul on tootmine ja soovid nüüd liikuda välismaale. Vahet pole, kas tegu on mõne ülikalli ehtebrändi või kõigile tuntud teenusega. Võid tellida ka klassikalist meediat, aga see on üsna kallis. Kindlasti pead ise kohapeale minema, et veenduda, kas nad ikka su toodet tahavad. Sotsiaalmeedia a digiturundus ongi praeguse hetke parim vahend, kuidas ise Eestist turundada. Räägime Goal Marketingi loovjuhi – Marko Sauega, mida täpsemalt teha ja mida silmas pidada.

Midahekki

Turujutud

Kuula:

Kirjeldus:
See midahekki tunne kestab ikka veel. Kuula meie episoodi ja püüa aru saada, kas on siis tunda, et me ei istu koos, ühes ruumis, vaid oleme mõlemad oma kodus? Räägime eriolukorra tegemistest ja Kentil on ka siin väga huvitab ajalooseik pajatada.