Infopankur: kommunikatsioon on tõhusaim viis võlgade sissenõudmiseks

Infopankur: kommunikatsioon on tõhusaim viis võlgade sissenõudmiseks

Kuula:

Kirjeldus:
Infopankuri saade räägib seekord sündmuste ahelast, mille käigus muutuvad võlad tarnijatele maksehäireteks ja inkassovõlgadeks. Samuti uurib Infopankur, kuidas on võla- ja inkassomaailm 20 aastaga muutunud ning miks suhtlemine on parim viis võlgade sissenõudmiseks.
Kuidas võlgu jäämist ja võlausaldajaks saamist vältida, räägivad taust.ee konsultant Jaan Kurvet (paremal) ja advokaadibüroo PriceWaterhouseCoopers Legal juhtivpartner Viljar Kähari (vasakul). Saadet juhib Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.

Kuidas mitte võlgu jääda? Mari Puusaag-Tamm & Peeter Pärtel

Kuidas mitte võlgu jääda? by Finantsinspektsiooni saatetund • A podcast on Anchor

Kuula:

Kirjeldus:
Kuidas võlaringist välja saada? Millise võlaga tuleks tegeleda esimesena? Kas inimesed laenavad alati vajadusest või tekitab raha teinekord ka õnnetunde, mis tekitab sõltuvust? Mis nippe saab kasutada võlaorjusest vabanemiseks ning kuidas on tark läheneda kogunenud võlgadele? Neil ja muudel teemadel arutlesid Finansinspektsiooni saatetunnis Finantsinspektsiooni finantsteenuste järelevalve osakonna juht Mari Puusaag –Tamm ning koolitaja ja kinnisvarainvestor Peeter Pärtel.